Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kalliit kosmetiikat, silti turhaa?

Vierailija
02.08.2025 |

Olen sen verran perillä että ymmärrän Diorin olevan eri kuin joku perusmyymälästä ostettu edullinen tuote. Kuitenkin myydään ihan kaupassa, eikä temussa, eli jonkun seulan läpi menneet. 

Ihan riittäviä normaalille pieni/keskituloiselle. Rikkaat sitten briljeeraa Diorioilla, ja mun vaimo! 

Ei se sen kummempi ole. Ihan hyvin voisi ostaa halvempaakin. Kuten mun sisko:  jo 43 v ja edullista käyttänyt ja hyvässä kunnossa on iho ja muutenkin. Olen tietoinen että ihon hoito kulmioituu myös kokonaisvaltaisesti. Ei riitä että ostaa Diorit jos muuten homma on levällään. 

Olisi euroilla muutakin käyttöä. Lapset kasvaa, talo/autolainat ym. Mulla lomautusuhka, tosin voi olla ettei toteudu. 

Miksi jotkut ostaa ylihinnoitettua kosmetiikkaa? 

M 35

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, epäilen että varmaankaan vaimo ei siis osta sinun pankkikortilla niitä meikkejä, niin kysymys kuuluu, mihin sinun tilisi hupenee? Kaiva nyt ihan se oma tiliote vaikka heinäkuulta, ja katso mihin rahat on menneet.

En tarkoita että olisi vastuullista ja järkevää ostaa esim 74 euron luomiväriä, mutta yleensä niitä ei ostella uutta joka kuukausi, niin arvelen että teidän lainanlykkäyksestä jääneet rahat ei ole kylpyhuoneen kaapissa. Voin toki olla väärässä.

Ap sanoi ettei ole kyse yksittäisestä tuotteesta. Vaan että rouva ostaa kaikki kalliisti. Kylläpä siitä tulee pitkä penni. 

Pelkkä tiliotteen kaivaminen ei auta. Ei vaikka kaiken maksaisi kortilla. Jos siellä on esim näin:  Prisna 154€, citymarket 223€, Abc 96€, Prisma 211€, Sale 76€, Sokos 311€, Alko 55€ jne niin eihän tuo kerro mitään. 

Vierailija
122/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää siskonsa ihonhoitotuotteiden hinnat ja ihon kunnon...hyi hitto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse vaimosi valinnut. Tykkäsit varmaan tavatessanne, kun oli viehättävä nainen.

Minulla on varakas puoliso ja olen kotirouvana. Rahaa olisi käyttää kaikkeen hömpötykseen, mutta minua ne ei kiinnosta. Jouluisin ostan kosmetiikkaa sisältävän adventtikalenterin. Se on hauska juttu. Lapsi avaa suklaakalenteria ja minulle tulee jotain naamanläträyspurkkeja. Ne on matkoilla käteviä, joten hukkaan ei mene mitkään.

Minkäs takia et ole töissä vaan loisit miehesi rahoilla?

Mitä se sinulle kuuluu, miten toiset järjestävät elämänsä? Oletko kateellinen?

Toinen kotirouva

Vierailija
124/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kun nauttii taas siitä, että asuu omassa taloudessaan, omilla rahoillaan. Ei sotketa seurustelua eikä rahoja keskenään. 

Itse nautin joskus laadukkaasta -ja kalliista- kosmetiikasta. Mutta ei tulisi mieleenkään ottaa auton ostoon lainaa. Ja kyllä joo, yh:na maksoin omakotitalon lainan pois ennenkuin lapsi oli täysi-ikäinen, että omilla rahoilla on menty. Ei tulisi mieleenkään enää järjestää itseäni tilanteeseen, missä joutuisin kuuntelemaan jonkun nillitystä raha-asioista. Varsinkaan kun yleensä sillä 'neuvojalla' ei ole rahkeita siihen neuvontaan.

Vielä kauheampaa olisi kuunnella, kun aikuinen mies alkaisi antaa kommentteja ihonhoidosta :D 

Vierailija
125/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkä sun rahat menee?

Vierailija
126/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, epäilen että varmaankaan vaimo ei siis osta sinun pankkikortilla niitä meikkejä, niin kysymys kuuluu, mihin sinun tilisi hupenee? Kaiva nyt ihan se oma tiliote vaikka heinäkuulta, ja katso mihin rahat on menneet.

En tarkoita että olisi vastuullista ja järkevää ostaa esim 74 euron luomiväriä, mutta yleensä niitä ei ostella uutta joka kuukausi, niin arvelen että teidän lainanlykkäyksestä jääneet rahat ei ole kylpyhuoneen kaapissa. Voin toki olla väärässä.

Ap sanoi ettei ole kyse yksittäisestä tuotteesta. Vaan että rouva ostaa kaikki kalliisti. Kylläpä siitä tulee pitkä penni. 

Pelkkä tiliotteen kaivaminen ei auta. Ei vaikka kaiken maksaisi kortilla. Jos siellä on esim näin:  Prisna 154€, citymarket 223€, Abc 96€, Prisma 211€, Sale 76€, Sokos 311€, Alko 55€ jne niin eihän tuo kerro mitään.&nbsp

Todellakin kertoo. Dioria ei myydä Prismassa, Citymarketissa, Salessa eikä Alkossa.

Vierailija
127/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oot niin oikeassa. osta vaimolle cerave voide apteekista. edullinen ja toimii. kosmetologi kehuu ain, miten hyvä ksoteustasapaino on. iho kunnossa. voide käy kaikkeen, puhdistus ja kosteutuws. mulla ei ole muuta kuin tmä tuote ja tummeli. toimii. :D ennen ostin niitä 70 e purkkeja, täyttä huluutta!!!

samoin sahampoot, hoitoaineet, tiskiaineet...peuaineet, pyykki ym. halvin ja vähiten lisäaineita, ei tuoksuja. toimii.

Todellakin toimii. Itse asiassa mikään ei toimi ja yhtä tehokkaasti kuin kontrolliominen parisuhteessa. Vaimo lähtee takuulla.

Vierailija
128/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle repesin:) 

Vierailija
129/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä tiliotteen kaivaminen ei auta. Ei vaikka kaiken maksaisi kortilla. Jos siellä on esim näin:  Prisna 154€, citymarket 223€, Abc 96€, Prisma 211€, Sale 76€, Sokos 311€,

Mutta tuo 311€ sokos! Sillä saa huulipunan, värivoiteen, luomivärin. 

Vierailija
130/131 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien voiteet haisee niin pahalle, en voi käyttää.

Vierailija
131/131 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta näkeehän sen ihon kunnon nyt ilman erityistä tuijotustakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi