Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kalliit kosmetiikat, silti turhaa?

Vierailija
02.08.2025 |

Olen sen verran perillä että ymmärrän Diorin olevan eri kuin joku perusmyymälästä ostettu edullinen tuote. Kuitenkin myydään ihan kaupassa, eikä temussa, eli jonkun seulan läpi menneet. 

Ihan riittäviä normaalille pieni/keskituloiselle. Rikkaat sitten briljeeraa Diorioilla, ja mun vaimo! 

Ei se sen kummempi ole. Ihan hyvin voisi ostaa halvempaakin. Kuten mun sisko:  jo 43 v ja edullista käyttänyt ja hyvässä kunnossa on iho ja muutenkin. Olen tietoinen että ihon hoito kulmioituu myös kokonaisvaltaisesti. Ei riitä että ostaa Diorit jos muuten homma on levällään. 

Olisi euroilla muutakin käyttöä. Lapset kasvaa, talo/autolainat ym. Mulla lomautusuhka, tosin voi olla ettei toteudu. 

Miksi jotkut ostaa ylihinnoitettua kosmetiikkaa? 

M 35

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on yhteiset talous rahat.  Se mitä mulla palkasta jää,voin ostaa ittelleni mitä haluan.

Laita nyt hyvä ihminen säästöönkin jotain! Ei tästä maailmasta tiedä. Ei kaikkea tarvitse tuhlata mikä pakollisten jälkeen jää yli. 

Vierailija
22/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hänen juttunsa. Useimmat eivät halua tinkiä aivan kaikesta, ellei ole välttämätön pakko, vaan panostavat johonkin. Mikä on sinun juttusi? Elektroniikka, pelit, musiikki, auto, erikoisoluet?

Juu,s e on noita pakollisia kuluja miehelle. 

Mies maksaa kaiken elämisen ja matkat, nainen maksaa  omalla palkallaan omat  purkkinsa,jos niitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvä tyytymättömyys elämään, pinnallisuus, sisäinen tyhjyys.

Minulla ei ole mikään noista. Olen tyytyväinen omaan vapauteeni mistä pidän kiinni. Omilla rahoillani ostelen mikä itsestäni on kivaa. Elämäni ei ole tyhjää vaan päinvastoin. On kavereita, menoa matkustelua ym. Ym.   😂😂😂😂

Vierailija
24/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, että miksi mies ostaa kalliin auton, harrastaa kallista harrastusta, kun purjevene toki pitää olla ja ostaa ne kaikki kalliit vermeet sinne? Miksi miesten pitää saada ostaa kallis tietokone tai kallis kännykkä, kun halvempia on toki tarjolla. Miksi ap oi, oi miksi? Mihin ovat hävinneet kaikki hyvät miehet sinun kaltaisten toimesta. Ja yksi ap valittaa vain jostain kosmetiikasta? Aina samaa virsi kuuluu ap:n kaltaisten toimesta, että naisen pitää olla sitä ja tuota, ja ei saa tehdä sitä ja tuota? Sinäkö ihan tulet määräilemään naisia ap? Katso peiliin ap, että kuinka monta euroa maksat yhteiskunnalle tuhlaamalla luonnon varoja? Tai oletko se ihminen, joka ajaa takaa skootterilla joutsenia? 

Vierailija
25/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan sairaat hinnat meikeillä ja voiteilla.Eileen kantsoin kun oli Shiseido sarjan rasva 210 euroa PUOLEEN HINTAAN.

Olen öytänyt Ritual kosmetiikkasarjan voiteet , hyviä ja edulisia jos Nivea lasketaan pois. 

Vierailija
26/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on yhteiset talous rahat.  Se mitä mulla palkasta jää,voin ostaa ittelleni mitä haluan.

Laita nyt hyvä ihminen säästöönkin jotain! Ei tästä maailmasta tiedä. Ei kaikkea tarvitse tuhlata mikä pakollisten jälkeen jää yli. 

Hyvä ihminen, päätän edelleen omista rahoista ja mieliteoistani . En elä sotaa varten.

Vierailija
27/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka voi olla myös harrastus. Sinullakin on varmaan harrastuksia ja ostat niitä varten laatua ja kallista. Tue vaimoasi. 

Vierailija
28/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hänen juttunsa. Useimmat eivät halua tinkiä aivan kaikesta, ellei ole välttämätön pakko, vaan panostavat johonkin. Mikä on sinun juttusi? Elektroniikka, pelit, musiikki, auto, erikoisoluet?

Mies maksaa kaiken elämisen ja matkat, nainen maksaa  omalla palkallaan omat  purkkinsa,jos niitäkään.

Mikään noista ei ole pakollinen kulu, ja aivan kaikkeen löytyy aina halvempi vaihtoehto. Tule pois jenkkisivustoilta. Suomalaiset naiset käyvät töissä ja maksavat osuutensa perheen kuluista. Ei täällä elellä yhden palkalla.

Vierailija
29/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun etsii itselleen uutta kosmetiikkatuotetta, on luultavasti altis haksahtamaan tuohon "kallis = hyvä" -harhaan. Jos sitten käy niin, että se kallis toimii kuitenkin omalla iholla hyvin, miksi sitä haluaisi vaihtaa? Tietysti jos olisi alunperinkin löytänyt sen hyvän tuotteen halvemmasta hintaluokasta, varmaan käyttäisi sitten sitä. Jollekin voi toki olla statusjuttu käyttää nimenomaan selektiivistä kosmetiikkaa, johon ei ihan joka Pirkolla olekaan rahaa. Ainoa vaan, että pitää löytää joku keino esitellä näitä omia käytössä olevia tuotteita muille, koska muutenhan se menee hukkaan se rahan käyttö. Joku somettaa, toinen pitää tuotteensa avoimesti esillä kylppärissä, jotta jokainen vieras näkee, kolmas muistaa kertoa jokaiselle vähänkään asiaa sivuavalle keskustelukumppanille, miten merkki x vaan on paras.

Vierailija
30/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan ap kun vaimo löytää Guerlain,Sisley ja La mer tuotteet. Kasvoineen hankkii Augustinus Bader merkkisen. Tulet kaipaamaan Dior aikaa.

Ot, mutta Guerlainia olen ostanut 50pros. alesta, jotain silmämeikkiä. Uteliaisuus. Ihan ok joo, mutta en näe eroa halvempiin selektiivisiin meikkeihin. Olihan se hienoa toki sutia räntäisenä marraskuun aamuna Guerlainia silmiin ;) vaikkei kukaan ollut näkemässä. 

Vierailija
31/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä erikoisia vastauksia. Monet kalliit kosmetiikkatuotteet kyllä ovat joka sentin väärti; niitä ovat kehittäneet todelliset alan ammattilaiset ja pidemmässä käytössä kyllä huomaa, kuka on käyttänyt tällaisia tuotteita ja kuka ei. Toki poikkeuksia on olemassa (myös eräät edulliset merkit ovat ihan hyviä ja eräät kalliit merkit taas eivät niin kovin hyviä) ja elintavat vaikuttavat enemmän ihoon kuin tuotteiden käyttö. Silti sanoisin, että kalliita tuotteita kyllä kannattaa käyttää jos on mahdollisuus, ja nettikaupoista niitä voi löytää välillä ihan suhteellisen edullisestikin.

Vierailija
32/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon kunnon ja kaiken muun hyvinvoinnin osatekijät ovat ravinto ja liikunta.

Vierailija
33/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa naisia jotka ei oo koskaan käyttäneet mitään voiteita ja vanhana on oikein hyvä iho.

Monet totuttaa turhaan ihonsa kaikenlaiseen lutraamiseen. Mainonnan uhreja. Ja jotkut ajattelee että se on keino saada mies, saada muilta ihailua, jos olisit kauniimpi. Toiveajattelua ja petosta.

En meikkaan miehiä Enkä ketään varten... meikkaan omaksi ilokseni ja tasan sen hitaisilla kun päätän. Pitää nauttia tilipussista.

Vierailija
34/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvä tyytymättömyys elämään, pinnallisuus, sisäinen tyhjyys.

Minulla ei ole mikään noista. Olen tyytyväinen omaan vapauteeni mistä pidän kiinni. Omilla rahoillani ostelen mikä itsestäni on kivaa. Elämäni ei ole tyhjää vaan päinvastoin. On kavereita, menoa matkustelua ym. Ym.   😂😂😂😂

Eli pinnallisuus ja sisäinen tyhjyys.

Vierailija
35/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimosi olla nainen. Ei miehet muutenkaan ymmärrä mistään mitään. Laatutuotteita saa myös edulliesti, vaimosi varmasti osaa kytätä tarjouksia. Miehillä auto, muna, kainalot ja sauna pestään kaikki samalla aineella. Tommonen äijä lähtisi vähän äkkiä v*tuun arvostelemasta.

Vierailija
36/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa on harrastus! Siihen saa käyttää rahaa just niin paljon kuin huvittaa. Usein asian harrastajat tietävät asiasta enemmän kuin ulkopuolelta huutelijat. Myös kosmetiikan harrastajien kohdalla usein on näin.

En minäkään mene sössöttämään jollekin golfarille sen ylihintaisista lyömiskepeistä, kun Tokmannilta saa krikettimailapakkauksen tuhannesosahinnalla. 

Vierailija
37/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä vaimon on ollut vaikea löytää iholleen sopivia tuotteita, ja kun on sellaiset löytänyt niin ostaa niitä, vaikka ovat vähän kalliimpia. Dior ei edes ole mitenkään erityisen kallis brändi.

Itse joudun tilaamaan tuotteeni Etelä-Koreasta, koska niitä ei myydä täällä. Siltikin vaivan arvoista, koska muuten naama olisi punoittava ja täplikäs. Ja kyllä, joitakin korealaisia tuotteita myydään täälläkin, muttei tietenkään niitä minulle sopivia.

Vierailija
38/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vaimosi olla nainen. Ei miehet muutenkaan ymmärrä mistään mitään. Laatutuotteita saa myös edulliesti, vaimosi varmasti osaa kytätä tarjouksia. Miehillä auto, muna, kainalot ja sauna pestään kaikki samalla aineella. Tommonen äijä lähtisi vähän äkkiä v*tuun arvostelemasta.

no et ole pestyäkään munaa -sillä yhdellä samalla tuotteella pestyä - tainnut saada kunnolla koskaan. Ikävää tekstiä.  t. N kaunis ja syön hyvin

Vierailija
39/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tavannut miestä, joka maksaisi vaimon ja lasten elämisen. En koskaan. Suomessa vaimot maksavat yleensä vähintään puolet ja useimmat 75%, koska niiden miesten mielestä lapset ovat vaimon juttu.

Vierailija
40/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nuo tuollaiset sitten maksaa

kosmetiikassa kai ylensä lähinnä maksaa se merkki. statussymboleita siis, joten ymmärrän että häiritsee, jos keskiluokkaisen pitää tuolla tavalla kallliisti larpata ns. parempaa mitä on

sama kun ap esim ostaisi ylikalliin auton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi