Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kalliit kosmetiikat, silti turhaa?

Vierailija
02.08.2025 |

Olen sen verran perillä että ymmärrän Diorin olevan eri kuin joku perusmyymälästä ostettu edullinen tuote. Kuitenkin myydään ihan kaupassa, eikä temussa, eli jonkun seulan läpi menneet. 

Ihan riittäviä normaalille pieni/keskituloiselle. Rikkaat sitten briljeeraa Diorioilla, ja mun vaimo! 

Ei se sen kummempi ole. Ihan hyvin voisi ostaa halvempaakin. Kuten mun sisko:  jo 43 v ja edullista käyttänyt ja hyvässä kunnossa on iho ja muutenkin. Olen tietoinen että ihon hoito kulmioituu myös kokonaisvaltaisesti. Ei riitä että ostaa Diorit jos muuten homma on levällään. 

Olisi euroilla muutakin käyttöä. Lapset kasvaa, talo/autolainat ym. Mulla lomautusuhka, tosin voi olla ettei toteudu. 

Miksi jotkut ostaa ylihinnoitettua kosmetiikkaa? 

M 35

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei edelleenkään kerro, mihin itse tuhlaa. Tyypillisenä miehenä varmaan heittää omat rahat kankkulan kaivoon ja ottaa vielä kulutusluottoa elektroniikkaan tai harrastusvempeleihin.

Vierailija
42/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvä tyytymättömyys elämään, pinnallisuus, sisäinen tyhjyys.

Minulla ei ole mikään noista. Olen tyytyväinen omaan vapauteeni mistä pidän kiinni. Omilla rahoillani ostelen mikä itsestäni on kivaa. Elämäni ei ole tyhjää vaan päinvastoin. On kavereita, menoa matkustelua ym. Ym.   😂😂😂😂

Eli pinnallisuus ja sisäinen tyhjyys.

Eli sinä olet moukka joka puutut ihmisten asioihin.   Häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ei kaunistaudu vaan laittaa kalliita tököttejä naamaansa, jotta rupsahtaminen ei näkyisi niin pahasti. Täysin turhaa haaskata rahojaan moisiin kemikaaleihin.

Vierailija
44/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvä tyytymättömyys elämään, pinnallisuus, sisäinen tyhjyys.

Minulla ei ole mikään noista. Olen tyytyväinen omaan vapauteeni mistä pidän kiinni. Omilla rahoillani ostelen mikä itsestäni on kivaa. Elämäni ei ole tyhjää vaan päinvastoin. On kavereita, menoa matkustelua ym. Ym.   😂😂😂😂

Eli pinnallisuus ja sisäinen tyhjyys.

En ole tuo matkustaja tyyppi mutta vastaan silti:  voi olla joo mutta on tää elämä perskuleen paljon hauskempaa kun on kaikkee kivaa. 

Ja ihan itse maksan viulut. Asiani hoidan mutta kyllä välillä täytyy vähän rellestää :) 

T. N 54 v ja hyvässä kunnossa. Löytyy Diorit ja halpikset meikkipussista. Olkoon se ja kaikki muukin pinnallista mutta musta tää on elämä hyvä näin. 

Vierailija
45/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kalliit brändit ovat samanlaista hönöiltä rahat pois kuin "premium" automerkit mersu, bemari, audi eli ilmasta maksetaan:)

Vaimosi ei tarvitse noita kemikaaleja mihinkään.

Vierailija
46/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti se mies, joka tekee näitä trollityyppisiä, vaimoa mollaavia ja siskoa ihailevia aloituksia. Tuntuu olevan jonkinlaiset tunteet siskoa kohtaan.

Vierailija
47/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on yhteiset talous rahat.  Se mitä mulla palkasta jää,voin ostaa ittelleni mitä haluan.

Laita nyt hyvä ihminen säästöönkin jotain! Ei tästä maailmasta tiedä. Ei kaikkea tarvitse tuhlata mikä pakollisten jälkeen jää yli. 

Hyvä ihminen, päätän edelleen omista rahoista ja mieliteoistani . En elä sotaa varten.

Elämässä on muutakin tylsää kuin sodat. Esim. sairaudet, talon yllättävät remontit, jne.

Vierailija
48/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on markkinoinnin uhreja. Heidän itsetunnolle, ajankäytölle ja lompakolle tekis ihan hyvää vähentää kaiken maailman kosmetiikkatuotteiden käyttöä.

Voithan sä kokeilla puhua tästä sun vaimolle ja esittää noi perustelut joita laitoit aloitukseen. Järkevän ihmisen pitäis kyllä ymmärtää että kun on taloudellisesti vaikeeta, 70 e ripsiväristä on täyttä turhuutta.

N35

Ei ole.

Diorin tuotteet ovat todella hyviä, vaikkapa puuteri.

Eläköön pieni turhamaisuus!

Lottoon, tupakkaan, roskaruokaan, pikkusälään ja viinaan saa kulumaan monta x enemmän.

Sinä kenties levität niveaa saunan jälkeen, mutta jotkut haluavat panostaa.

Vierailija
49/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä nuo tuollaiset sitten maksaa

kosmetiikassa kai ylensä lähinnä maksaa se merkki. statussymboleita siis, joten ymmärrän että häiritsee, jos keskiluokkaisen pitää tuolla tavalla kallliisti larpata ns. parempaa mitä on

sama kun ap esim ostaisi ylikalliin auton

Diorin viisikkoluomiväri 74€. Sokos. 

Joku 20 värin paletti Prismassa tms 5-12€. 

Siitä alkuun, ja kertaa nää jokaisen tuotteen kohdalla. 

Vierailija
50/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin on yhteiset talous rahat.  Se mitä mulla palkasta jää,voin ostaa ittelleni mitä haluan.

Talousrahat on yhdyssana.

Vierailija
51/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt itse kalliita merkkituotteita 30v...50v jolloin huomasin että saman ikäinen mieheni näyttää aivan yhtä nuorelta/ vanhalta kuin minä vaikkei koskaan ole käyttänyt mitään voiteita, hiustenhoitotuotteita tai muutakaan vastaavaa. Itseltäni on varmaan kulunut yksiön hinta kauneudenhoitoon mikä ei missään näy. Kyllä, harmittaa,  vaikka olisikin kuinka luksusta ollut.

Vierailija
52/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteet sisältää aurinkosuojan. Minulle sanottiin että ne rikkoo kollageenisäikeet.

Meikkaaminen on ihan turhaa. Kestoväri ripsiin ja innostunut hymy riittää.

Vierailija
53/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä hirviömies. Onkohan vaimo tietoinen että saa nykyään erota.

Vierailija
54/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei edelleenkään kerro, mihin itse tuhlaa. Tyypillisenä miehenä varmaan heittää omat rahat kankkulan kaivoon ja ottaa vielä kulutusluottoa elektroniikkaan tai harrastusvempeleihin.

Ap: en ole niitä miehiä. Tiedän kyllä miestyypin ja niissä perheissä ei vaimo Diorioita ostele. Siellä vaimo ostaa itselleen ja lapsille halvalla kaikki plus kirpputorit ahkerassa käytössä. Meillä on 1 järkevä perheauto johon vaimon kanssa päädyttiin. Ei ole veneitä, prätkiä tms isojen poikien leluja. Onhan ne varmasti kivoja mutten nyt tuollaisiin tuhlaa. Matkoja tehdään vähän perheellä. Risteily, kylpylä joskus. Linnanmäellä. 

Terveellinen ruoka. 

Vierailija
55/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaikki mihin nainen päättää panostaa on turhaa. Miehille sallitaan koneet ja vehkeet ja moottoripyörät sekä veneet. Ne eivät ole koskaan turhia. 

Vierailija
56/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaa ylihinnoiteltuja autoja? Ihan tavallinenkin kun riittäisi kuljettamaan paikasta toiseen. Miten perustelet rouvalle Mersun? Ihan sama Diorissa ja vastaavissa. Osa laadusta on brändimielikuvaa niin autoissa kuin kosmetiikassa mutta osa hinnasta on perusteltavissa myös oikeasti laadulla. Vai onko Toyota samaa laatua kuin Mersu? Anna vaan rouvan ostaa Dioria, se ei edes ole kalleimmasta päästä.

Vierailija
57/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut suuren vaikutuksen ihoon laadukkaassa kosmetiikassa. Pitää vain tietää, mikä oikeasti toimii eikä mennä merkki edellä. 

Vierailija
58/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on markkinoinnin uhreja. Heidän itsetunnolle, ajankäytölle ja lompakolle tekis ihan hyvää vähentää kaiken maailman kosmetiikkatuotteiden käyttöä.

Voithan sä kokeilla puhua tästä sun vaimolle ja esittää noi perustelut joita laitoit aloitukseen. Järkevän ihmisen pitäis kyllä ymmärtää että kun on taloudellisesti vaikeeta, 70 e ripsiväristä on täyttä turhuutta.

N35

Ei ole.

Diorin tuotteet ovat todella hyviä, vaikkapa puuteri.

Eläköön pieni turhamaisuus!

Lottoon, tupakkaan, roskaruokaan, pikkusälään ja viinaan saa kulumaan monta x enemmän.

Sinä kenties levität niveaa saunan jälkeen, mutta jotkut haluavat panostaa.

Ot, mutta mitä nää halpamaisen näköiset Diorin luomiväripaletit on? Ollut myynnissä jo vuosia. Yhtä kalliita mutta alkuperäisiin peilirasia Dioreihin verrattuna kovin arkisen oloinen tuote? Enkä oo mies vaan ihan kosmetiikan suurkuluttajanainen. Mitä nuo on? Joskus ostan selektiivisiin merkkeihin kuuluvaa meikkiä. 

Vierailija
59/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs jos alkaisi urputtamaan asiasta mistä ei tiedä mitään :D Meillä on molemmilla omat kiinnostuksen kohteemme eikä koskaan ole sanallakaan kritisoitu toistemme harrastuksia. Se on sitä keskinäistä kunnioitusta.

Talouden elinkustannuksista neuvotellaan yhdessä ja se mihin ne ylimääräiset rahat omasta palkasta menee, voinee käyttää haluamaansa asiaan. Jos vaimo kokee ne Diorin voiteet hintansa arvoiseksi eikä niitä velaksi osta, ei ole AP:n asia sitä rahankäyttöä kritisoida. Vaimo hyvin suurella todennäköisyydellä pihistää sitten jostain toisesta asiasta. 

Vierailija
60/131 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse vaimosi valinnut. Tykkäsit varmaan tavatessanne, kun oli viehättävä nainen.

Minulla on varakas puoliso ja olen kotirouvana. Rahaa olisi käyttää kaikkeen hömpötykseen, mutta minua ne ei kiinnosta. Jouluisin ostan kosmetiikkaa sisältävän adventtikalenterin. Se on hauska juttu. Lapsi avaa suklaakalenteria ja minulle tulee jotain naamanläträyspurkkeja. Ne on matkoilla käteviä, joten hukkaan ei mene mitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi