Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen, joka ghoustaa tai laittaa riitatilanteessa estoja, ei ole henkisesti tasapainossa

Vierailija
02.08.2025 |

Joten muistakaa, syy ei ole sinussa vaan siinä toisessa. Kukaan tasapainoinen ja normaali aikuinen ei toimi noin. Ei yhtäkkiä hiljene, eikä varsinkaan yhtäkkiä blokkaa. 

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku narsistille tuli paha mieli kun nyrkkeilysäkki kieltäytyi jatkosta.

Heh, jokainen päättää itse, missä rajat kulkevat ja toimii sen mukaan kuin viisasta on. Hulluille ei kannata alkaa selittää mitään, se on moro vaan ja estoon.

Vierailija
22/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös tehdä niin että kategorisoi yhteyksiä. Eli ihmiset keille vastataan heti, samana päivänä, huomenna, viikon päästä tai ei ollenkaan. Se on vain kehnompi juttu jos sitten palautettava lainakampe on kuukauden vesisateessa palauttajan ollessa tuollainen ulkokehäläinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paitsi jos vastapäätä on narsisti, sosiopaatti, psykopaatti yms.

Ei varmaan kannata olla kyseisen henkilön kanssa missän tekemisissä.

Vierailija
24/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin laitan eston päälle jos akka alkaa riitelemään jostain. Kun se on aina sama kaava, että minun pitäisi jotenkin muuttaa itseäni ennekuin riita ratkeaa. Keskustelu ei johda mihinkään, kun hän ei näe itsessään vikaa.

Vierailija
25/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on, että sun mielestäs muiden pitäisi aina vain kuunnella ja ymmärtää sun raivokohtauksiasi?

Ettei vain taas Kivikissa, Kristallikissa, Henna ole päässyt liian varhain hoidosta?

Vierailija
26/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marginaaliporukkaa, niin aivan turha edes mainita. Jokainen tietää, että tuollaiset pitää estää. 

Näitä on Suomi täynnä nykyään.

Vierailija
27/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin laitan eston päälle jos akka alkaa riitelemään jostain. Kun se on aina sama kaava, että minun pitäisi jotenkin muuttaa itseäni ennekuin riita ratkeaa. Keskustelu ei johda mihinkään, kun hän ei näe itsessään vikaa.

Hieno suhde teillä. Todella. Onko sulla oppimisvaikeuksia, lukihäiriö, oot pikkasen hidas päästä ja kova poika ottamaan kuppia ja sähläämään? Mä en tuollaista katselis, mutta kai teistä kumpikin jotain toiseltaan sitten saa. Tyydytystä läheisriippuvuuteen?

Vierailija
28/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marginaaliporukkaa, niin aivan turha edes mainita. Jokainen tietää, että tuollaiset pitää estää. 

Ei ole. Vajaa 2% väestöstä. 

Vierailija
29/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on, että sun mielestäs muiden pitäisi aina vain kuunnella ja ymmärtää sun raivokohtauksiasi?

Ettei vain taas Kivikissa, Kristallikissa, Henna ole päässyt liian varhain hoidosta?

Ei. Tämä on jotain paljon sairaampaa. Mitä mieltä itse olisit, jos joku nauhoittaisi sinun seksiääniäsi? Tai järjestäisi sinut treffeille tutun tuttusi kanssa, koska haluaa tietää, montako sormea pilluusi mahtuu? 

Vierailija
30/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös tehdä niin että kategorisoi yhteyksiä. Eli ihmiset keille vastataan heti, samana päivänä, huomenna, viikon päästä tai ei ollenkaan. Se on vain kehnompi juttu jos sitten palautettava lainakampe on kuukauden vesisateessa palauttajan ollessa tuollainen ulkokehäläinen. 

Jos toimit noin, sulle ei kannata lainata mitään edes ekaa kertaa saati varsinkaan toista.

Mulla oli naapuri, joka "lainasi" pihatyökalujani kysymättä lupaa ja jätti ne keskelle pihaa sateeseen. Aloin säilyttää niitä lukon takana sisällä enkä lainanut enää. Se vähän ihmetteli, mihin siltä hävisivät aidantekokamppeet...

Ja aidankin teki mun puolelle. Tollo, mutta mitä muuta voi Malminkartanosta muuttaneelta röökipelleltä odottaa.

Vierailija
31/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tämä on jotain paljon sairaampaa. Mitä mieltä itse olisit, jos joku nauhoittaisi sinun seksiääniäsi? Tai järjestäisi sinut treffeille tutun tuttusi kanssa, koska haluaa tietää, montako sormea pilluusi mahtuu? 

Se kuule riippuu kokonaan sormien paksuudesta :D ja mä voin ihan itse kertoa kysyttäessä. Paranoidinen skitsofreniahan sulla on, eikö?

Vierailija
32/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs mies perui 2. Treffit kanssani ja laittoi estot päälle vaikka en ollut missään vaiheessa kirjoittanut mitään epäasiallista . En olisi muutenkaan mitään kirjoittanut, mutta silti Tosi huono maku jäi. 

Vierailija
33/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän vastaamatta, kun narsisti yrittää lietsoa riitaa. 

Samat sanat. Ghoustaan ja laitan radion kiinni, kun joku kusipää alkaa riidan haastamisen. Järelliset jutut hoidetaan kyllä.

Vierailija
34/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ymmärrä sitä, että ystävyys menee rikki ja lakkaa olemasta tahallisista ilkeistä sanoista. Silloin on aika suojata omaa mielenterveyttään ja ghostata. Ei se ghostaaja halua ottaa puheeksi niitä henkilökohtaisia asioita, joihin se ilkeilijä itse tahallaan tökki riittävän monta kertaa. Ihmisellä on oikeus rajoihin, yksityisyyteen ja kunnioittavaan kohteluun 

Vierailija
35/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun juttu alkaa näin, niin minusta sillä ei ole mitään mahdollisuutta jatkua. Tätä ennen oli toiset treffit toisen miehen kanssa. Minua korpesi niin paljon toiminta, että vaikka en ollut yhtään kiinnostunut miehestä (hän oli haiseva pienimunainen alkoholisti) niin päädyimme panemaan varaston lattialle. Sillä kertaa mies kyllä sulki puhelimen, ettei voinut kuunnella. 

Minua tämä satutti niin, että aloin siitä viillellä itseäni. 

Vierailija
36/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ilkeilee ja sitten ghostaa. Jotain on pielessä.

Vierailija
37/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on jatkaa ystävyyttä, jos toinen ei enää vastaa? En ala paisuttaa muiden kaverilistoja.

Silloinhan sinä et olekaan se ghostaaja vaan se toinen. 

Miksei sitten poistanut somesta?

Kaikki ei toimi niin kuin itse toimii, vaikka autisti niin helposti kuvitteleekin.

Vierailija
38/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Vajaa 2% väestöstä. 

minkä tilaston mukaan, tuo on taas täysin tekaistu luku, jokainen tuntee näitä ko. ihmisiä

Vierailija
39/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuule riippuu kokonaan sormien paksuudesta :D ja mä voin ihan itse kertoa kysyttäessä. Paranoidinen skitsofreniahan sulla on, eikö?

Ei ole. Mutta olen hyvin herkkä. Surullista, mutta en voi kunnioittaa tai luottaa ihmiseen, joka toimii noin. 

Vierailija
40/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno suhde teillä. Todella. Onko sulla oppimisvaikeuksia, lukihäiriö, oot pikkasen hidas päästä ja kova poika ottamaan kuppia ja sähläämään? Mä en tuollaista katselis, mutta kai teistä kumpikin jotain toiseltaan sitten saa. Tyydytystä läheisriippuvuuteen?

Sinulla on jo niin aggressiivinen ja hyökkäävä puhetapa, ettei ole ihme, jos olet joutunut ghostatuksi. Ihmiset eivät halua elämäänsä mitään riitelyä ihmissuhteiden kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi