Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen, joka ghoustaa tai laittaa riitatilanteessa estoja, ei ole henkisesti tasapainossa

Vierailija
02.08.2025 |

Joten muistakaa, syy ei ole sinussa vaan siinä toisessa. Kukaan tasapainoinen ja normaali aikuinen ei toimi noin. Ei yhtäkkiä hiljene, eikä varsinkaan yhtäkkiä blokkaa. 

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä mielessä samaa mieltä, ettei kukaan täydellisessä tasapainossa oleva ihminen toimi noin, mutta joskus tehokkain tapa sen tasapainon ja mielenrauhan palauttamiseen on katkaista vahingoittavat ihmissuhteet ja jatkaa elämää.

Eikä se, ettei toinen ihminen ole tasapainossa meinaa ettei sinun tarvitse katsoa peiliin. Se henkilö on syystä tai toisesta kokenut, ettei yhteydenpito sinuun edistä paranemista ja hyvinvointia, vaan vetää syvemmälle pahan olon suohon. Miksi?

Vierailija
102/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruutta ilmassa 

Minä olin se joka lopetti tapailumme enkä enää näin 25 vuoden jälkeen muistanut koko ihmisen olemassaoloakaan. Vai että katkera, juupa juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin puhuttavaa meillä enää on, varsinkaan sen väkisinotto videon jälkeen? Tubaaja Cooking the Books omistaa kopion siitä teidän julkaisemasta videosta. Menin seuraavana aamuna raiskaustutkimuksiin (mikä kustiin). 

Vierailija
104/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitatilanne eli riita. 

Mammathan on aiemminkin kehuskelleet tykkäävänsä riitelystä.

Vierailija
105/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen tiedät. Jokaisella taitaa olla oikeus olla vastaanottamatta viestejä. Varsinkaan iljeitä.

Vierailija
106/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ei, voi olla että on. Sinun osuutesi asiaan on tässä kokonaan selvittämättä.

Toisinaan se blokkaaminen on ainoa terve vaihtoehto, jos blokattava on henkisesti härö ja pelkkä keskenkasvuinen häirikkö. Iha-haa.

Vierailija
107/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No contact narsisteille. Piste.

Vierailija
108/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että saat loukata ihmisiä, miten haluat ja kaiken lisäksi et ymmärrä mitä henkilölle on tapahtunut. Ajattelet, ettei ikävällä toiminnallasi ole seuraamuksia. Kyllä niillä on.

Estolla on varmasti syynsä. Kysy, miksi hän ei halua olla tekemisissä kanssasi, mutta pidät itseäsi täydellisenä, etkä koe sitä ansaittuna ja vuodatat täällä, miten ikävä joku on tekee sinulle eston.

Jos minulle laitettaisiin esto, yrittäisin selvittää syytä ja korjata virheeni ja pyytää anteeksi.

No mutta miten kysyn häneltä, miksi hän ei halua olla tekemisissä kanssani, jos hän on estänyt minut? 

Juuri tämä siitä blokkauksesta tekee niin viheliäistä. Sen jälkeen väärinkäsitystäkään ei voi selvittää.

Vierailija
109/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on ghostata tai estää jos toinen ei tajua lopettaa ja ei kiinnosta itseä idiotismi tai jauhaa jostakin turhanpäiväisestä joka päivä. Minulle on ihan sama jos olen jonkun mielestä sen takia narsisti.

Vierailija
110/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos se toinen perseilee, ei minunkaan tarvi sen aikaisempi olla

TÄMÄ. 

Vierailija
111/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paitsi jos vastapäätä on narsisti, sosiopaatti, psykopaatti yms.

Vastapäätä peiliä?

Vierailija
112/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on ghostata tai estää jos toinen ei tajua lopettaa ja ei kiinnosta itseä idiotismi tai jauhaa jostakin turhanpäiväisestä joka päivä. Minulle on ihan sama jos olen jonkun mielestä sen takia narsisti.

Narsisti-diagnoosi jääköön alan ammattilaisten päätettäväksi, mutta hyvin itsekkäältä kuulostat.

Vierailija
113/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hyvä ensin varoittaa, että jos vielä jatkat sellaista ja sellaista käytöstä, niin estän sinut. Tällöin tulisi samalla selväksi syy eikä toisen tarvitsisi miettiä sitä.

Vierailija
114/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu että AP ei itse ole sisäistänyt sanomaansa. Jos joku ei laita sulle viestiä, niin voisiko olla että sillä tyypillä on muuta meneillään elämässä? Että se ei välttämättä johdu sinusta? Että kaikki ei pyöri sinun ympärillä? Tai jos tyyppiä ei löydy enää somesta niin se voi johtua siitä että sitä sometiliä ei enää ole?

Ärsyttää tämmöset minäminäminä-tyypit. Et tiedä oikeasti toisen elämästä yhtään mitään ja sitten vedät jotain johtopäätöksiä jos toinen ei ole jaksanut katsoa jotain sinun linkkaamia videoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi