Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen, joka ghoustaa tai laittaa riitatilanteessa estoja, ei ole henkisesti tasapainossa

Vierailija
02.08.2025 |

Joten muistakaa, syy ei ole sinussa vaan siinä toisessa. Kukaan tasapainoinen ja normaali aikuinen ei toimi noin. Ei yhtäkkiä hiljene, eikä varsinkaan yhtäkkiä blokkaa. 

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi tuttava joka aina itse ottaa välillä minuun yhteyttä ja sitten laittaa estot päälle siihen "väliajalle". Itse en muista vuosiin olleeni se aktiivinen yhteydenottaja, mutta huomaan tuon kyllä Whatsappissa että hän on blokannut minut. Jonkin ajan odottelun jälkeen hän taas ottaa estot pois ja alkaa pommittamaan minua viesteillä.

Vierailija
62/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on aika tasapainoinen. Ei halua draamaa toisin kuin sinä

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertatapahtumana ghostaus/estot on ihan ok.

Mutta jos tätä veivataan eli välillä on yhteys, joka taas katkaistaan, se on naurettavaa. Kummankin puolelta.

Vierailija
64/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi tuttava joka aina itse ottaa välillä minuun yhteyttä ja sitten laittaa estot päälle siihen "väliajalle". Itse en muista vuosiin olleeni se aktiivinen yhteydenottaja, mutta huomaan tuon kyllä Whatsappissa että hän on blokannut minut. Jonkin ajan odottelun jälkeen hän taas ottaa estot pois ja alkaa pommittamaan minua viesteillä.

Joskus sitä on tosiaan hairahtunut uskomaan, että ihminen voisi muuttua ja palannut yrittämään yhteyttä tähän ihmiseen. Mutta harvoin ihmiset muuttuu. Perusluonne on mikä on. 

Vierailija
65/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut vain yhden ihmisen estoille ja syy tähän oli tasan hänessä. Maniavaiheessa syytti kaikkia muita hänen ongelmistaan ja depressiovaiheessa oikeastaan sama lopputulos. Lääkkeitä ei suostunut syömään ja monta elämää on pilannut. Eipä tarvitse ryömiä takaisin mistään raosta minun elämääni.

Vierailija
66/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun otti juuri pari päivää sitten yhteyttä exä 25 vuoden takaa. Ja minä olen meistä kahdesta se tasapainoton kun en vastannut mitään vaan poistin viestin?

Vierailija
67/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Metsä vastaa kun siihen huutaa.

Mä en huuda. Mä tukehdun hiljaa. Tukahdutan itseni. 

Ja mä tulen aina laittamaan estot päälle ja ghoustaamaan. Laitan lentotilan päälle, ettei kukaan pysty seuraamaan minua. Teen tätä ihan elämäni loppuun asti. Kun minut on ulkoapäin tukahdutettu, niin koen oikeudekseni tämän. 

Vierailija
68/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa pitää yhteyttä ihmisiin, joiden elämäntehtävä on näköjään vain saada huono mieli minulle. Kiusata ja painaa alas. Jos ei sua kiinnostanut olla alunperinkään minulle ystävä, niin miksi pitäisi väkisin yhteyttä. Sitä paitsi se yhteydenpito on kaksisuuntaista. Sellaisiin, joihin tuntuu, että se on aina minä joka ylläpitää suhdetta, lopetan yhteydenpidon. Ja sellaisiin, joille kelpaan vain alamaiseksi. 

Vierailija
69/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on, jos kyseessä on kaksi normaalia aikuista. Minut on kerran ghoustattu ja kerran estetty. Molemmissa tapauksissa masentuneet ja hukassa olevat aikuiset ihmiset. Ghoustaaja oli hyvä ystävä monen vuoden takaa. Yhtäkkiä vain poisti minut ystävistään. Ilman mitään ennakkovaroituksia. Ei ollut riitaa tai muutakaan. Estot laittoi ihminen, jonka kanssa oltiin oltu etäsuhteessa useampi vuosi. Tuli riita ja hyvin nopeasti estot. Molemmat tapaukset on tuntunut kuin puukon iskulta selkään. On jättänyt sellaiset traumat, etten luota enää että kukaan pysyisi elämässäni. Nuo kerrat sai minut sulkeutumaan ja pitämään suojamuurit ympärillä. 

Vierailija
70/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ghostaaminen tapahtuu hyvästä syystä. 

Vierailija
71/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun otti juuri pari päivää sitten yhteyttä exä 25 vuoden takaa. Ja minä olen meistä kahdesta se tasapainoton kun en vastannut mitään vaan poistin viestin?

Kyllä. Miksi et voinut vain kohteliaasti vastata?

Vierailija
72/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-miehen sisko on tuollainen. Jotenkin tuntuu siltä että hän kokee sen jotenkin moraalisesti vääräksi että hän pitää yhteyttä minuun kun en ole enää perheenjäsen, mutta toisaalta haluaa pitää yhteyttä. Exän kanssa minulla on ihan normaalit välit eikä olla blokattu toisiamme.

Vierailija
73/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on, että sun mielestäs muiden pitäisi aina vain kuunnella ja ymmärtää sun raivokohtauksiasi?

Ettei vain taas Kivikissa, Kristallikissa, Henna ole päässyt liian varhain hoidosta?

Ei. Tämä on jotain paljon sairaampaa. Mitä mieltä itse olisit, jos joku nauhoittaisi sinun seksiääniäsi? Tai järjestäisi sinut treffeille tutun tuttusi kanssa, koska haluaa tietää, montako sormea pilluusi mahtuu? 

Ja miten tämä liittyy mainittuun ghoustaaamiseen ja estämiseen? Oletko harhoissasi syyttänyt esim. naapuria tällaisesta? No sitten on kyllä syytä estääkin ja tehdä sinusta rikosilmoitus, jos sattui nauhalle jäämään sun kunnianloukkaukset.

No minä estän i

Tuhoan asioita ympäriltäni. Nyt taas tuntuu pimeys ympärilläni. 

No toki, kun et sitoudu hoitoosi vaan tänttäröit tallomaan samaa noidankehää hautaan saakka, Henna. Paranoidinen skitsofrenia on siitä ikävä tauti, että hoitamattomana  se kroonistuu ja pahenee loppuelämän, mutta jos olisit heti alussa sitoutunut hoitoosi, saattaisit nyt, 10-20 vuotta kitistyäsi ja välteltyäsi, olla työkykyinen ja remissiossa.

Mä hoidin itseni kuten neuvottiin ja tein nettiterapian ja kas kummaa: nyt remissiossa 11 vuotta. Elämä on hyvää ja tulen toimeen kaikkien kanssa (paitsi kiukuttelijat toki poistan elämästäni, koska ne vain kuluttaa muiden resursseja eikä anna itsestään mitään).

Vierailija
74/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanna have sex? See my pussy: +358442838457

Vierailija
75/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että se on aika yleistä että jos yhteydenpito on hyvin yksipuolista niin saattaa olla juuri tuo aktiivisempi osapuoli joka blokkaa. Ehkä se on häneltä ihan hyvä päätös hänen oman mielenterveytensä takia.

Vierailija
76/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä on tosiaan hairahtunut uskomaan, että ihminen voisi muuttua ja palannut yrittämään yhteyttä tähän ihmiseen. Mutta harvoin ihmiset muuttuu. Perusluonne on mikä on. 

Totta. Mulla oli mies, joka muutaman viikon välein sai raivarin ja syytteli mua jostain käsittämättömästä ja häipyi. Tuli aina häntä koipien välissä takaisin. PIdin exceliä näistä hänen raivareistaan :D mutta loppujen lopuksi asia oli niin yksinkertainen, että hän oli rappioalkoholisti, jonka elämä pyöri vain ja ainoastaan kaljan ja röökin ympärillä ja mä olin sitten jonkinlainen yritys kiivetä paskakuopasta ylös. Toki hän salaili juomisiaan, sanoi käyneensä yhdellä vaikka oikeasti oli juonut ehkä kuusi. Kädet vapisi, esineitä putoili, tunarilla ei enää pikkuaivot toimineet.

Lemppasin ukon kun tajusin, miten syvällä hän rypee.

Vierailija
77/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miksi et voinut vain kohteliaasti vastata?

Miksi ihmeessä vastaisin 25 vuoden takaiselle exälle? Joku raja nyt yhteydenotoissakin. En minä ole hänelle mitään velkaa enkä rupea aikaani säätelemään silloin kun hän keksii yhtäkkiä ottaa yhteyttä. Move on.

Vierailija
78/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta täynnä epätasapainoisia ja keskenkasvuisia joten totta kai he eivät ymmärrä missä mättää. 

Eli sinä olet narsisti, mt-ongelmainen toisten kiusaaja, joo kyllä ymmärretään missä mättää.

Vierailija
79/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse blokkaa häntä pysyvästi? En ymmärrä.

Vierailija
80/114 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut vain yhden ihmisen estoille ja syy tähän oli tasan hänessä. Maniavaiheessa syytti kaikkia muita hänen ongelmistaan ja depressiovaiheessa oikeastaan sama lopputulos. Lääkkeitä ei suostunut syömään ja monta elämää on pilannut. Eipä tarvitse ryömiä takaisin mistään raosta minun elämääni.

Sama kokemus minulla, yhdestä miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän