Aikuinen, joka ghoustaa tai laittaa riitatilanteessa estoja, ei ole henkisesti tasapainossa
Joten muistakaa, syy ei ole sinussa vaan siinä toisessa. Kukaan tasapainoinen ja normaali aikuinen ei toimi noin. Ei yhtäkkiä hiljene, eikä varsinkaan yhtäkkiä blokkaa.
Kommentit (114)
paitsi jos vastapäätä on narsisti, sosiopaatti, psykopaatti yms.
Jätän vastaamatta, kun narsisti yrittää lietsoa riitaa.
Mitä väliä? Jos se toinen perseilee, ei minunkaan tarvi sen aikaisempi olla
Kusipäiden kamssa ei kannata olla tekemisissä. Blokkaan kaikki epämiellyttävät ihmiset hetkeäkään epäröimättä.
Eston laitan, jos narsisti jatkaa pommittamista.
Vierailija kirjoitti:
paitsi jos vastapäätä on narsisti, sosiopaatti, psykopaatti yms.
Marginaaliporukkaa, niin aivan turha edes mainita. Jokainen tietää, että tuollaiset pitää estää.
Mitä järkeä on jatkaa ystävyyttä, jos toinen ei enää vastaa? En ala paisuttaa muiden kaverilistoja.
No höps. Joskus ei vain ole aikaa vääntää eikä ole suotavaa, että sitä törkyä kilisee koko ajan puhelimeen ja vilkkuu pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on jatkaa ystävyyttä, jos toinen ei enää vastaa? En ala paisuttaa muiden kaverilistoja.
Silloinhan sinä et olekaan se ghostaaja vaan se toinen.
Siis jos toinen sanoo toistuvasti ja tarkoituksella ilkeitä ja loukkaavia asioita, niin mitä keskusteltavaa tai ystävyyttä siinä enää on? Ihminen varmasti tietää itsekin loukanneensa tahalleen ja satuttamistarkoituksella.
Ei, on saanut vain mittansa täyteen.
Kuuntelin ja siedin isoveljeni sietämätöntä vittuilua koko ikäni, mutta siinä vaiheessa, kun hän alkoi tehdä samaa tyttärilleni, minulla leikkasi kiinni. En siedä enää, eikä minun todellakaan tarvitse!
Kun minä ghoustaan, niin syy on toisessa ihmisessä. Hän on rikkonut minun rajojani ja loukkannut minua syvästi.
Sitä ei kiinnosta sun viestit usko jo ap
Itse asiassa on aika tasapainoinen. Ei halua draamaa toisin kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan sinä et olekaan se ghostaaja vaan se toinen.
Miksei sitten poistanut somesta?
Aikuinen ihminen osaa laittaa rajat siihen että kun toinen osapuoli ei tajua lopettaa vaan jatkaa vänkäämistä aikuinen pistää estot päälle
Palsta täynnä epätasapainoisia ja keskenkasvuisia joten totta kai he eivät ymmärrä missä mättää.
Kyllä se on enemmän tasapainossa, joka jättää ja estää kiukuttelijan kuin se kiukuttelija.
Ei kellään ole velvollisuutta sun marinoitas kuunnella.
Terkuin N, joka heitti kiukuttelijamiehen taivasalle marraskuun eka.
Se olisi jo tullut takaisin, mutten huoli. Pitäköön tunkkinsa eikä se kohtalaisen hyvä munakaan kiinnosta enää kun se on niin typerässä miehessä kiinni.
Ei minulla riitä aikaa kaikille maailman ihmisille. Jos kyseessä on henkilö jonka seurasta en välitä en jaksa aikaani siihen tuhlata
Jaa vai niin. Riippuu riidasta.