Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät edes yritä näyttää naiselta?

Vierailija
02.08.2025 |

Miksi siis on naisia jotka eivät ole naisellisia? Monesti huomaa että on paljon naisia jotka eivät edes yritä näyttää naisilta joten eikö heitä naiseus tai naisena oleminen kiinnosta? 

Minusta tämä on uskomatonta.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo, mutta joku teini voi luulla aloituksessa olevan järkeä :D

2/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, eikä oo tarvetta 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on naisia jotka yrittävät näyttää miehiltä? Miksi on miehiä jotka yrittävät näyttää naisilta? 

Vierailija
4/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiseus ole sama asia kuin feminiinisyys. Itse olen syntynyt niin tukkijätkän geeneillä että näyttäisi vain idioottimaiselta jos laittaisin jotkut korkokengät päälle tai edes leningin.

Pelkästään selkäni on leveämpi kuin 20 vuotta bodanneella perusmiehellä ja pohkeet kuin puupölkyt.

Tukkani ei myöskään kasva juurikaan korvien ohi vaikken koskisi niihin vuosikausiin.

Että ei jokainen xy-kromosomeilla syntynyt ole mikään hento keiju. Minä näytän meikeillä yhtä pelleltä kuin joku Chuck Norris.

Vierailija
5/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseutta on olla just niin vähän tai paljon ns. perinteisen mallin mukainen nainen kuin itse haluaa :) Ja mulla ainakin vaihtelee toi halu. Nyt kun oon alkanut deittailemaan niin luonnostaan haluan korostaa naisellisuuttani joka välillä huvittaa mua itseäkin. 

Vierailija
6/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse luovutin jo siinä 8 vuoden iässä, kun kävi aika selväksi etten ole sellainen prinsessatyyppinen vaan samanlainen kuin äitini eli aika sukupuolettoman näköinen otus.

samoin tyypillisellä teinipojalla oli minua suuremmat rinnat.

ei se ole omasta valinnasta kiinni. mulle tää sopii, ei tule setämiehiä ja muita häiriköitä ahdistelemaan kun olen "yksi jätkistä".

Vierailija
7/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä incel-teinillä on rankka aamu ajatella vaan koko ajan kamalia naisia, joita kuitenkin haluaa niin maan vimmatusti :D :D 

Vierailija
8/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja näytän itseltäni, joten näytän naiselta. Minun ei ole mahdollista olla näyttämättä naiselta.

Vierailija
9/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vaan tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen.

Vierailija
10/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän mekossa todella hölmöltä, ei mulle käy, en osaa käyttää. Meikkejä en osta sillä ei ole varaa enkä jaksaisi pelata niiden kanssa. Ei kiitos. Sitäpaitsi olen niin ruma että näyttäisin vaan transulta.

Vierailija
11/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut aloittajat eivät edes yritä kuulostaa fiksuilta?

Vierailija
12/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja vaan tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen.

Unohdit vastata kysymykseen.

Vierailija
13/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja näytän itseltäni, joten näytän naiselta. Minun ei ole mahdollista olla näyttämättä naiselta.

Just tämä, 5/5. 

Vierailija
14/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama ap tehtailee näitä omantyylisiään provoja eikä tunnu ymmärtävän että julistaa sillä vain omaa tyhmyyttään.

Vierailija
15/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät ole naisellisia fyysisesti, eivätkä kaikki miehet ole maskuliinisia/miehekkäitä fyysisesti. Ihmiset ovat yksilöitä.

Onko susta kaikki ulkona kulkevat miehet pitkiä, vähärasvaisia, terveen lihaksikkaita, terävillä kasvonpiirteillä ja jykevillä leukaperillä?

No ei, valtaosa on jotain ylipainoisia puolikaljuja lölleröitä. Silti jotkut heistäkin saavat jonkun kumppanin rinnalleen. Jos ei muuten niin maksamalla.

Minä en feminiiniseksi muutu vaikka puukolla uhattaisiin kun olen kirveellä veistetty. Äänenikin on luonnostaan aika matala.

Vierailija
16/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojallakseen itseään. Näin saa elää ja liikkua rauhassa. 

Suomi on hyvin naisvihamielinen nykyään (äärioikeisto/persut). Sen vahvisti myös Nato-tutkimusta, kun tutkittiin Marinin hallituksen naisministeri saamaa kohtelua.

Myös Eu tutkimukset. Onhan Suomi toiseksi vaarallisin EU maa naiselle  tulla pahoinpideltyksi tai menettää henkensä. Joka vuosi Suomessa kuolee perheväkivallan uhrina satoja naisia, useampi jopa viikottain. Viimeksi pari päivää sitten.

Jopa 8v tytöt kovat häirintää ja arvostelua viikottain julkisilla paikalla, bussissa, kaupassa jne.

Vierailija
17/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hei, sä puhut naiseudesta tekstissäsi jolla kuitenkin tarkoitat feminiinisyyttä. Ne on kaksi eri asiaa.

Vierailija
18/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska provo, mutta joku teini voi luulla aloituksessa olevan järkeä :D

Oiskin teinin kirjoittama, mutta pahoin pelkään, että aloituksen takana on joku palstapelle  eli siis aikunen "mies". Mies siksi lainausmerkeissä, koska ei muistuta miestä muuten, kuin, että on killuttimet jalkovälissä. Päivänsä (tämänkin kauniin hellepäivän) viettää vauvalla provoja tehtaillen. Miksi naiset sitä ja miksi naiset ei koskaan tätä..........

Ja ap:lle sanoisin, että sekä mies, että nainen on ihmisiä ja aina ei ole helppo erottaa  mitä sukupuolta he ovat. Mies voi näyttää naiselta ja nainen mieheltä. Myös lapsesta ei aina  ulkonäön perusteella voi tietää, kumpaa sukupuolta hän on ja siksi en koskaa mene arvailemaan keskenkasvuisen sukupuolta, kun se voi olla haastavaa. Ja on kurjaa, josluullaan tytöksi, vaikka on poika tai toisipäin. 

Vierailija
19/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Naisellisuutta ei erikseen tarvitse tehdä, kun on nainen jo valmiiksi. 

Vierailija
20/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin yritä näyttää naiselta? Kaikki naiset näyttävät naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan