Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät edes yritä näyttää naiselta?

Vierailija
02.08.2025 |

Miksi siis on naisia jotka eivät ole naisellisia? Monesti huomaa että on paljon naisia jotka eivät edes yritä näyttää naisilta joten eikö heitä naiseus tai naisena oleminen kiinnosta? 

Minusta tämä on uskomatonta.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Miten ihmeessä minun tarvitsisi erikseen yrittää näyttää naiselta? Jos haluaisin naamioitua mieheksi, sitten tarvisi erikoisempia keinoja.

Jos mietit mikseivät kaikki naiset halua miellyttää juuri SINUA,ap, niin ehkäpä se ei ole sen arvoista, heh.

Vierailija
102/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkein jokainen nainen pystyy näyttämään naiselta, mutta melkein jokaiselta puuttuu naisellinen käytös. Nykynaiset eivät eroa miehistä mitenkään käytökseltään ja se jos mikä on suurin turnoff naisissa.

annas kun arvaan: naisellinen käytös on mielestäsi alistuvaa ja mielistelevää

Minä kun olen tavannut lähinnä naisia jotka käyttäytyvät kuin nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän tarvitse. Ei se meille merkitse mitään, olemmeko toisten mielestä naisellisen näköisiä vai emme.

Vierailija
104/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkein jokainen nainen pystyy näyttämään naiselta, mutta melkein jokaiselta puuttuu naisellinen käytös. Nykynaiset eivät eroa miehistä mitenkään käytökseltään ja se jos mikä on suurin turnoff naisissa.

Miksi pitäisi erota? Minua ei todellakaan kiinnosta sellaiset miehet, joiden silmissä minun pitäisi olla jotenkin erityisen "naisellinen", mitä se tarkoittaneekin.

Vierailija
105/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena oleminen on muutakin kuin naisellinen pukeutuminen ja meikit. En tarvi noita kumpaakaan ollakseni nainen.

Vierailija
106/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt,  miten naisten  pitäisi käyttäytyä, ja miksi?

Vierailija
107/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vähän ristiriitainen ajatus, että nainen ei näytä naiselta?

Vierailija
108/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää musta säkki viehätä? Parhaani teen ja tän siitä saan, haukut ulkonäöstä.

Vierailija
109/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yritä näyttää naiselta? Kaikki naiset näyttävät naiselta.

Kaikki naiset ei todellakaan näytä naiselta. Joillakin naisilla on poikakroppa eli ei ole rintoja eikä lantio erotu kehosta, ei sellaiset "naiset" ole minusta naisia. 

Monelle naiselle ei lyhyet hiukset edes sovi, ne muistuttaa miehiä kun heillä ei ole pitkiä hiuksia. 

Vaatteet myös on monella naiselle miehiset eikä ollenkaan naiselliset.

Kasvoista jotkut naiset näyttää miehiltä.

Todellakaan kaikki naiset eivät näytä naiselta.

M29

Semmonen visvamuna siellä🤣  Oot hupsu.

Vierailija
110/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus haiskahtaa kaljanhuuruiselle epätoivolle, pesemättömälle rasvaletille ja sissijuustolle. 

Vierailija
111/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella vaikeaa olla näyttämättä naiselta, jos sellainen on. Edes transhoidot ei auta monilla. Naisellisuuden aste voi toki vaihdella, mutta naiseus ja naisellisuus on eri asioita. 

Minua on luultu pojaksi/mieheksi monesti. On kysytty takanapäin (niin että kuulen) onko tuo mies vai nainen?  Että joillekin se on valitettavasti luonnostaan helppoa.

Vierailija
112/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ns poikatyttö. Pitänyt harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista, jotka pitkään miellettiin miehiseksi. Meikkaan kyllä hieman, mutta en siitä syystä että olisin naisellisempi, vaan koska se on osa persoonaani ja tyyliäni. En pukeudu arkena erityisen feminiinisesti, ja silloinkin kun pukeudun, tyyliini ei kuulu pitsit ja röyhelöt. Jo lapsena ahdistuin kun minua yritettiin juhlia varten pukea röyhelömekkoihin ja hiukset kihartaa prinsessamaisille korkkiruuveille. Omalla kohdalla kyse on siis siitä, että perinteinen naisellisuus tuntuu hyvin vieraalta.

Vierailija
113/113 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelija pääkaupungista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä