Vanhentaako kukkakuosi mielestäsi? Puheudutko kuoseihin?
Kuulin mielipiteen, jonka mukaan kukkakuosi vanhentaa. Oletko samaa mieltä, tai oletko törmännyt tähän väitteeseen?
Miten muuten suhtaudut kuoseihin?
Itselläni on varsinkin kesäisiä kukkamekkoja. Pallokuosi on myös mieleeni. Kuvioitua trikoota vältän muuten kuin yöasuissa.
Kommentit (87)
En tiiä, mutta Iron Maidenin paita nyt päällä. En välitä mitä muut aattelee. N54
Vierailija kirjoitti:
Versonpuodilla on ihania kuoseja.
Ei kukkakuosit vanhenna.
Tuon voisi käsittää väärin. Jotkut sanovat savuissa olemista kuoseissa olemiseksi. Niin että jos versopuodista saa niin pakkahan siellä on käydä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko hankkineet tämän kesän hittejä, mesh-hameita tai broderie anglaise -reikäpitsivaatteita?
Ei olla, en vois kuvitella itseäni tuollaisiin - tykkään pelkistetystä.
En koskaan ajattele vanhentaako joku vai ei. En vaan ymmärrä miksi pitäisi näyttää nuorelta, ehkä on parempi näyttää vaan viehättävältä. Rakastan kukkakuoseja, mutta jotenkin en uskalla käyttää niitäkään joista pidän, en pidä huomiosta yhtään. Tyylini on hillitty, kuositkin siis ovat. Suuret kuviot eivät tulisi kyseeseen, koska olen pieni. Kesällä on ihanaa kun ihmiset käyttävät kuoseja ja värejä. Muut ihmiset.
En tarvitse, olen kuosissa ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse, olen kuosissa ilmankin.
Jopa alasti voi olla kuosissa.
Kirjoitin tämän kysymyksen. Tilasin itselleni reikäkirjaillun paitapuseron, yksi mekko minulla on ennestään.
Meshiä tuollaisena tyllintapaisena en ajatellut ostaa, saisin vain mukaani kaikki risut ja vieheet, missä ikinä liikunkin. Edustusvaatteeksi mesh-röyhelö taas olisi ehkä vähän turhan hömppä, kun työn puolesta olisi hyvä vaikuttaa vakuuttavalta.