Avoin suhde sopii aikuiselle
50+ ikä on tavallaan uusi nuoruus/teini-ikä. Enää ei kaipaa ihmissuhteeseenkaan pysyvää symbioosia.
On parasta asua itsekseen, treffailla ja tuntea romanttista kaipuuta. Se ei tarkoita monisuhteisuutta. Kun on löytänyt jonkun, häneen kyllä sitoutuu tunteen tasolla. Kihlat, häät, omistusasunnot ja muut hössötykset loistavat poissaolollaan.
Yhdessäolo on rentoa ja rakkaudellista. Vain me kaksi. Parasta on Nyt.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Sopii vain niille jotka haluavat sitä. Minä en voi olla sellaisessa suhteessa. Pitää olla normaali parisuhde
50+
Hyvin harva tuollaista haluaa. Monella noista rankka pettämis ja muun henkisen väkivallan tekijän tausta parisuhteissaan/avioliitoissaan.
Meillä on puoliavoin suhde. Minun mieheni haluaa/jaksaa vain pari kertaa kuukaudessa. Minä haluaisin vaikka joka päivä nyt, kun ei ole enää kuukautisiakaan. Minulla on panokaverina hyväkuntoinen kapteeni evp. Hänen vaimonsa ei ole välittänyt seksistä vuosiin. Mieheni on yritysjohtajana pitkää päivää poissa ja minä olen kotona. Nussimme kapteenin kanssa lähes joka ma-pe. Meillä on mieheni kanssa eri makuuhuoneet, joten ei tule aviovuodetta tahrattua. Enpä tiedä, kuka tästä kärsisi. Minusta kaikki voittavat.
N 58 M 57
Vierailija kirjoitti:
Sopii vain niille jotka haluavat sitä. Minä en voi olla sellaisessa suhteessa. Pitää olla normaali parisuhde
50+
Millainen mormaali? Ei siis seurustelusuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Normaali parisuhde on sen missä ollaan vain toistensa kanssa eikä olla avoimessa suhteessa. Miten tämä on niin vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on puoliavoin suhde. Minun mieheni haluaa/jaksaa vain pari kertaa kuukaudessa. Minä haluaisin vaikka joka päivä nyt, kun ei ole enää kuukautisiakaan. Minulla on panokaverina hyväkuntoinen kapteeni evp. Hänen vaimonsa ei ole välittänyt seksistä vuosiin. Mieheni on yritysjohtajana pitkää päivää poissa ja minä olen kotona. Nussimme kapteenin kanssa lähes joka ma-pe. Meillä on mieheni kanssa eri makuuhuoneet, joten ei tule aviovuodetta tahrattua. Enpä tiedä, kuka tästä kärsisi. Minusta kaikki voittavat.
N 58 M 57
Sellainen sepitelmä sitten sieltä. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Normaali parisuhde on sen missä ollaan vain toistensa kanssa eikä olla avoimessa suhteessa. Miten tämä on niin vaikea tajuta?
Sinun normaali on sinun normaali. Toisille se on muuta. Et myöskään tarkentanut, pitääkö kanssasi asua saman katon alla, vai riittääkö erilliset kämpät? Kuinka tiivistä yhdessä oloa ja menoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 58 M 57
Sellainen sepitelmä sitten sieltä. 😃
Mistä teitä kateita ahdasmielisiä oikein riittää ja sikiää?
Ei sovi. En olisi missään tekemisissä naisen kanssa joka haluaa avoimen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi. En olisi missään tekemisissä naisen kanssa joka haluaa avoimen suhteen.
Minä taas en tahtoisi ahdistavan sitovaa ja kireää miestä.
Tämä on nyt sama vääntö kuin avio-vs.avoliitto. Avioliiton ehdottomat kannattajat viljelevät ajatusta, että avoliitossa petetään ja vilkuillaan vieraisiin päin.
Näinhän se ei ole. Siinä juuri sitoudutaan vapaaehtoisesti, ilman valmiiksi ajateltua kaavaa. Otetaan vastuu omiin käsiin.
Huörille eli kaikille tunnekylmille psykoille sopii.
Voihan sitä olla eri ukkojen panopuuna, mutta lopussa voi jäädä aika yksin.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Oletko kokeillut?
Ap sanoo että suhteessa on vapaus mennä muiden kanssa, mutta ko. ihmissuhteessa ei ole kuitenkaan monisuhteisuutta. Hämmentävä ristiriita
Kaffebulla kirjoitti:
Minkki tässä ketjussa tassuttelee.
Kaffebulla kirjoitti:
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Parisuhde jossa ei ole seksiä muiden kanssa. Tehdään asioita yhdessä. Jaetaan elämän ilot ja surut. Jotkut parisuhteessa olevat eivät asu yhdessä. Minä haluan asua yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo että suhteessa on vapaus mennä muiden kanssa, mutta ko. ihmissuhteessa ei ole kuitenkaan monisuhteisuutta. Hämmentävä ristiriita
Mikä ristiriita siinä on? Olen vapaa valitsemaan. Valitsin yhden kanssa olemisen. Emme kuitenkaan kyttää, määräile, velvoita tai vaadi mitään.
Voisin mennä, jos tahtoisin. Hänkin voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Hyvin harva tuollaista haluaa. Monella noista rankka pettämis ja muun henkisen väkivallan tekijän tausta parisuhteissaan/avioliitoissaan.
Ei nuo tapahtumat välttämättä tee haluamaan avointa parisuhdetta. Silti voi haluta normaalin parisuhteen
Hoh hoijaa.