Katson tässä Kalevan kisoja ja ihmettelen suuresti erästä asiaa
Miksi Suomessa on niin vähän maa hanmuuttajataustaisia yleisurheilijoita? Eikö jokaiselle löytyisi jokin laji, missä voisi kehittyä huipputasollekin ja edustaa sitten Suomea kansainvälisissä kisoissa?
Kommentit (10)
Suomeen tulee vaan naisia joiden vartalotyyppi sopii kuulantyöntöön. Muut maat valitse parhaat yksilöt päältä
Jos katson Kalevan kisoja niin mikset katso Kalevan kisoja? Ei minua kiinnosta onko joku Kokkolasta vai Lappeenrannasta vai mistä. Minä katson kisoja.
Ei Suomessa ole mitään järkeä panostaa urheilu-uraan varsinkaan yleisurheilussa.
Samaa olen miettinyt! Kuinka vaikeaa / kallista / jotain muuta, mitä? lapsen on aloittaa urheiluharrastus Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Milloin naisten moukari?,,,siellä on sitä silmän ruokaa.
Mahtibeboja
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole mitään järkeä panostaa urheilu-uraan varsinkaan yleisurheilussa.
No sitten voi panostaa vaikka frisbee-golfiin?
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt! Kuinka vaikeaa / kallista / jotain muuta, mitä? lapsen on aloittaa urheiluharrastus Suomessa?
Niinpä. Voisi ajatella, että olisi helppoa aloittaa harrastus, ei tarvitse alkuun kalliita välineitä tai seuramaksuja vai onkohan näin. Ja eikö nyt ympäri Suomea ole jo lapsille seuratoimintaa.
Norjassa Jakob Ingebrigtsen on miljonääri mutta suomalaisten parhaimpienkin kestävyysjuoksijoiden taso on valovuoden perässä hänen tasostaan niin vaikeaa se on ainakaan juoksemisella rahaa tehdä.
Milloin naisten moukari?,,,siellä on sitä silmän ruokaa.