Avoin suhde sopii aikuiselle
50+ ikä on tavallaan uusi nuoruus/teini-ikä. Enää ei kaipaa ihmissuhteeseenkaan pysyvää symbioosia.
On parasta asua itsekseen, treffailla ja tuntea romanttista kaipuuta. Se ei tarkoita monisuhteisuutta. Kun on löytänyt jonkun, häneen kyllä sitoutuu tunteen tasolla. Kihlat, häät, omistusasunnot ja muut hössötykset loistavat poissaolollaan.
Yhdessäolo on rentoa ja rakkaudellista. Vain me kaksi. Parasta on Nyt.
Kommentit (252)
Avoimet suhteilijat pyrkivät kieltämään ihmisyyden sekä itsessään että muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii vain niille jotka haluavat sitä. Minä en voi olla sellaisessa suhteessa. Pitää olla normaali parisuhde
50+
Millainen mormaali? Ei siis seurustelusuhde?
Normaali parisuhde on sen missä ollaan vain toistensa kanssa eikä olla avoimessa suhteessa. Miten tämä on niin vaikea tajuta?
Sinun normaali on sinun normaali. Toisille se on muuta. Et myöskään tarkentanut, pitääkö kanssasi asua saman katon alla, vai riittääkö erilliset kämpät? Kuinka tiivistä yhdessä oloa ja menoa?
Prosenttiporukan avoimet/polysuhteet eivät ole normaaliksi yhteiskunnassamme katsottuja. Eikä itseasiassa ole näin missään sivistysmaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii vain niille jotka haluavat sitä. Minä en voi olla sellaisessa suhteessa. Pitää olla normaali parisuhde
50+
Parisuhde jossa ei ole seksiä muiden kanssa. Tehdään asioita yhdessä. Jaetaan elämän ilot ja surut. Jotkut parisuhteessa olevat eivät asu yhdessä. Minä haluan asua yhdessä.
Minä taas asun ensi kertaa yksin, ja niin on paras. Se sopinee parhaiten myös mieskaverilleni.
Lähivuosina joudun ehkä muuttamaan mm. iäkkään lähiomaisen vuoksi. Miehellä on omat työnsä ja muut elämän kuviot. Vanha omainen hänelläkin, terveysasiat ym. Kun tapaamme jommankumman luona, saamme toisistamme iloa ja voimaa. Muu söisi hapen suhteesta.
Seksiä meillä ei ole kuin keskenään, eikä mikään estä nytkään jakamasta iloja ja suruja.
Vierailija kirjoitti:
Haista ja syö se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Parisuhde jossa ei ole seksiä muiden kanssa. Tehdään asioita yhdessä. Jaetaan elämän ilot ja surut. Jotkut parisuhteessa olevat eivät asu yhdessä. Minä haluan asua yhdessä.
Minä taas asun ensi kertaa yksin, ja niin on paras. Se sopinee parhaiten myös mieskaverilleni.
Lähivuosina joudun ehkä muuttamaan mm. iäkkään lähiomaisen vuoksi. Miehellä on omat työnsä ja muut elämän kuviot. Vanha omainen hänelläkin, terveysasiat ym. Kun tapaamme jommankumman luona, saamme toisistamme iloa ja voimaa. Muu söisi hapen suhteesta.
Seksiä meillä
Niin. Kuka on niin läheisriippuvainen ettei elä nuorempana ensin yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista ja syö se.
Miksi haistattelet itsellesi tuntemattomille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Seksiä meillä
Me myös teemme asioita yhdessä. Laitamme ruokaa, kierrämme kirppiksiä, käymme keikoilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Seksiä meillä
Sinäkö kysyit minulta tätä?
"Millainen mormaali? Ei siis seurustelusuhde?"
Vierailija kirjoitti:
Koska usein mies tahtoo kotipesän, johon palata. Ruoka pöydässä jne.
Moni mies ei halua asua yhdessä.
Avoin suhde sopii silloin, kun ei kykene löytämään sitä oikeaa.
Kun löytää sen oikean, niin ei kukaan muu kiinnosta pätkääkään.
Löysin itse vasta 30v jälkeen maailman ihanimman miehen. Luulin, ettei tälläisiä miehiä ole edes olemassa. Hän on niin huomaavainen, kohtelias, rehellinen, lempeä, ystävällinen, puhuu ihanasti ja kohtelee minua niin hyvin. Kohtelee minua paremmin kuin kukaan aikaisempi mies. Yhdessä jo yli 2v.
Miksi haluaisin ketään muuta? Hän on kaikkea sitä mitä olen ikinä miehestä halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+
Lähivuosina joudun ehkä muuttamaan mm. iäkkään lähiomaisen vuoksi. Miehellä on omat työnsä ja muut elämän kuviot. Vanha omainen hänelläkin, terveysasiat ym. Kun tapaamme jommankumman luona, saamme toisistamme iloa ja voimaa. Muu söi
Minun nuoruudessani muutettiin täysi-ikäisenä usein yhteen tyttö/poikaystävän kanssa. Niin tein itsekin. Saimme myös yhteisen lapsen. Hänestä oli huolehdittava, niin etten tosiaankaan asunut täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista ja syö se.
Olisiko parempi tehdä tutuille niin?
Ihan oikeasti, tuo trolli ei ymmärrä selvää puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista ja syö se.
Puhutko itsestäsi kun syyttelet muita trolleiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ei halua asua yhdessä.
Ei, mutta tiukimmat parisuhteen kannattajat haluavat.
Meilläkin on avoin suhde. Mies käy usein nussimassa naapurin Marjuttia pyykkituvassa tai pyöräkellarissa.
Harva haluaa tehdä lapsia erillisuhteessa niin että lapsi ramppaa kahden kodin väliä heti syntymästään asti.
Sitten on toki sitä pohjasakkaa jotka eivät kanna millään tavalla vastuutaan vanhempana vaan käyttävät lapsiaan näyttelyesineinä oman loppuviimein olemattoman itsetuntonsa buustaamiseen.
Vierailija kirjoitti: Avoin suhde sopii silloin, kun ei kykene löytämään sitä oikeaa. Kun löytää sen oikean, niin ei kukaan muu kiinnosta pätkääkään. Löysin itse vasta 30v jälkeen maailman ihanimman miehen. Luulin, ettei tälläisiä miehiä ole edes olemassa. Hän on niin huomaavainen, kohtelias, rehellinen, lempeä, ystävällinen, puhuu ihanasti ja kohtelee minua niin hyvin. Kohtelee minua paremmin kuin kukaan aikaisempi mies. Yhdessä jo yli 2v. Miksi haluaisin ketään muuta? Hän on kaikkea sitä mitä olen ikinä miehestä halunnut.
Sinä oletkin vielä pariutumisiässä. Enhän minäkään muita katsele, mutta yli 50-vuotias elää erilaista vaihetta. Moni asia on jo jäänyt taakse, eikä niihin suhtaudu entisellä intensiteetillä. On enemmän itsenäinen ja ottaa päivän kerrallaan. Ei kavahda mahdollista luopumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista ja syö se.
Puhutko itsestäsi kun syyttelet muita trolleiksi?
En, vaan tuosta trollista. Tiedät kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on avoin suhde. Mies käy usein nussimassa naapurin Marjuttia pyykkituvassa tai pyöräkellarissa.
T. Kake 70v.