Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
1101/1124 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se on siitäkin huolimatta naisvihaa, että on tasan samaa mieltä, on kyseessä mies tai nainen, ja tuo asian selkeästi ilmi.

No naisvihaan voi syyllistyä naiset siinä kuin miehetkin. Kannattamalla perinteisiä arvoja, esim. joissa naisten tulee olla hiljaisia, kilttejä ja mielisteleviä. Toisenlaiset naiset ovat pahasta ja vääriä.

Niin siis niillä naisilla on oikeus valita, mutta ne voivat valita "väärin" ?

Olen sanaton.

Ei, vaan vaatimalla muita naisia olemaan tuollaisia. Jokainen saa valita oman tapansa elää (kunhan ei muita vahinhoita ym.) mutta muille asetetut vaatimukset voivat täyttää tän "naisvihan" merkit. Ihan samalla tavalla miesten voidaan edellyttää olemaan tietynlaisia, miehekkäitä ja maskuliinisia ym. ym. Ja jos et ole sellainen perinteisen miehen edustaja, sinua ei hyväksytä. 

Toki puolisolleen jokainen saa laittaa omat kriteerit. Sellaisen joko löytää, tai ei löydä. 

Vierailija
1102/1124 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä logiikkaa en kyllä ymmärtänyt. Mä ainakin olen mielummin yksin kuin ihmisen kanssa joka ei vastaa mun toiveita. Ja mä tarkoitan nyt tässä mun toiveilla luotettavuutta, uskollisuutta, rehellisyyttä. Kemiaa pitää olla, että voin miehen kanssa olla. Myös miehen ulkonäkö pitää miellyttää mua ja ihan siis tavallisesta miehestä kyse. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan miestä joka miellyttää mua. Ei näillä asioilla ole mitään tekemistä rahan kanssa. Mies voi olla ihan perusamis perusduunissa. Duunari mäkin olen, koulutuksen taso AMK.

Mä olen kokopäiväisessä työssä ja sivussa on pienimuotoista yritystoimintaa jonka toivon vähitellen kasvavan. Rahan perään olen niin, että pyrin kasvattamaan omia tuloja.

Nainen46

Tuokin on täysin riippuvainen siitä, kumpi niitä toiveita esittää.

Hirveä paskamyrsky syntyi, k

Siihen nähden, että sellaisen sait, et vaikuta onnelliselta, kun aina vaan pitää suomalaiset naiset haukkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1124 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä logiikkaa en kyllä ymmärtänyt. Mä ainakin olen mielummin yksin kuin ihmisen kanssa joka ei vastaa mun toiveita. Ja mä tarkoitan nyt tässä mun toiveilla luotettavuutta, uskollisuutta, rehellisyyttä. Kemiaa pitää olla, että voin miehen kanssa olla. Myös miehen ulkonäkö pitää miellyttää mua ja ihan siis tavallisesta miehestä kyse. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan miestä joka miellyttää mua. Ei näillä asioilla ole mitään tekemistä rahan kanssa. Mies voi olla ihan perusamis perusduunissa. Duunari mäkin olen, koulutuksen taso AMK.

Mä olen kokopäiväisessä työssä ja sivussa on pienimuotoista yritystoimintaa jonka toivon vähitellen kasvavan. Rahan perään olen niin, että pyrin kasvattamaan omia tuloja.

Nainen46

Tuokin on täysin riippuvainen siitä, kumpi niitä toiveit

Siihen nähden, että sellaisen sait, et vaikuta onnelliselta, kun aina vaan pitää suomalaiset naiset haukkua. 

Haukutaan täällä (suomalaiset) miehetkin. Ja naiset kertovat olevansa onnellisesti naimisissa ihan ilman miesvihaa.

Vierailija
1104/1124 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se on siitäkin huolimatta naisvihaa, että on tasan samaa mieltä, on kyseessä mies tai nainen, ja tuo asian selkeästi ilmi.

No naisvihaan voi syyllistyä naiset siinä kuin miehetkin. Kannattamalla perinteisiä arvoja, esim. joissa naisten tulee olla hiljaisia, kilttejä ja mielisteleviä. Toisenlaiset naiset ovat pahasta ja vääriä.

Olen sanaton.

Ei, vaan vaatimalla muita naisia olemaan tuollaisia. Jokainen saa valita oman tapansa elää (kunhan ei muita vahinhoita ym.) mutta muille asetetut vaatimukset voivat täyttää tän "naisvihan" merkit. Ihan samalla tavalla miesten voidaan edellyttää olemaan tietynlaisia, miehekkäitä ja maskuliinisia

Se että "kannattaa perinteisiä arvoja" ei tarkoita että ne vaatisivat muilta samaa. Vai vaaditko sinä heiltä jotain kun kannatat itse miesvihaa?

Niin tosiaan, vaadithan sinä

Vierailija
1105/1124 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanaton.

Ei, vaan vaatimalla muita naisia olemaan tuollaisia. Jokainen saa valita oman tapansa elää (kunhan ei muita vahinhoita ym.) mutta muille asetetut vaatimukset voivat täyttää tän "naisvihan" merkit. Ihan samalla tavalla miesten voidaan edellyttää

"Se että "kannattaa perinteisiä arvoja" ei tarkoita että ne vaatisivat muilta samaa. Vai vaaditko sinä heiltä jotain kun kannatat itse miesvihaa?"

Niin, kuten tuossa sanottiin, voi täyttää naisvihan merkit, kun vaatii kaikkia naisia olemaan tietynlainen. Ja halveksii tai pyrkii alentamaan heitä, jotka eivät täytä näitä kriteerejä.

En kannata miesvihaa. En halua, että lapseni tai muut sukulaiset joutuvat sen kohteeksi. Ihan pimeä ajatuskin. 

Joitakin palstapappoja kyllä halveksin. 

Vierailija
1106/1124 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat aina vain rahan perässä. 

Täällä miehet valittavat apn yleistämisestä, ja sit puklailevat tällaisia "totuuksia".

Vierailija
1107/1124 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sit tuo on kaikille naisettomille, mut sellaisen haluaville hyvä uutinen. Senkun hankitte rahaa, saatte naisen. Ostettua vaikka.

Vierailija
1108/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanaton.

Ei, vaan vaatimalla muita naisia olemaan tuollaisia. Jokainen saa valita oman tapansa elää (kunhan ei muita vahinhoita ym.) mutta muille asetetut vaatimukset voivat täyttää tän "naisvihan" merkit

"Se että "kannattaa perinteisiä arvoja" ei tarkoita että ne vaatisivat muilta samaa. Vai vaaditko sinä heiltä jotain kun kannatat itse miesvihaa?"

Niin, kuten tuossa sanottiin, voi täyttää naisvihan merkit, kun vaatii kaikkia naisia olemaan tietynlainen. Ja halveksii tai pyrkii alentamaan heitä, jotka eivät täytä näitä kriteerejä.

En kannata miesvihaa. En halua, että lapseni tai muut sukulaiset joutuvat sen kohteeksi. Ihan pimeä ajatuskin. 

Joitakin palstapappoja kyllä halveksin. 

Mutta täällä sä olet avustamassa valheiden levittämistä miehistä... se osoittaa sun miesvihasi.

Vierailija
1109/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet valittavat apn yleistämisestä, ja sit puklailevat tällaisia "totuuksia".

Taisi olla jopa oma viestisi, jotta pääset uhriutumaan ja haukkumaan miehet.

Vierailija
1110/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet pitäisi tappaa. Jossain oli että ensin kalu leikataan irti kuten eläimiltä, sitten niitä voi käyttää aikansa raskaiden töiden tekemiseen ja sit n.30v kun ei enää taivu niin pulttipyssyllä päähän, aivan kuten naudalle tehtäisiin.

Onko ideoita mitä ruumiille? Lannoitetta?

Eiks me tytöt toteuteta tämä pian? Olisko aika?

Hyvä idea! Me naiset olemme kärsineet riittävän pitkään! Miehistä ei ole kuin harmia ja haittaa!

Vierailija
1111/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta. Moni nainen on humalassa tunnustanut valinneensa tai lähteneensa treffeille seurustelukumppanin tai aviomiehensä kanssa alunperin varallisuuden perusteella.  

Olet jutellut vain äitisi kanssa. Monta kertaa.

Vierailija
1112/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sit tuo on kaikille naisettomille, mut sellaisen haluaville hyvä uutinen. Senkun hankitte rahaa, saatte naisen. Ostettua vaikka.

Oletko kuullut että on asia nimeltä "prostituutio" ?

Vaikka sulle tulee yllätyksenä että kyllä, naisen voi ostaa rahalla niin useimmat meistä ovat tienneet sen jo pidempään.

Vierailija
1113/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet pitäisi tappaa. Jossain oli että ensin kalu leikataan irti kuten eläimiltä, sitten niitä voi käyttää aikansa raskaiden töiden tekemiseen ja sit n.30v kun ei enää taivu niin pulttipyssyllä päähän, aivan kuten naudalle tehtäisiin.

Onko ideoita mitä ruumiille? Lannoitetta?

Eiks me tytöt toteuteta tämä pian? Olisko aika?

Millä me saataisiin tämä toteutettua? Miehet tosiaan ovat pahinta saastaa kaikki, mutta tuo vaatii vähän jo suunnittelua.

Tosin, laitetaan olueen ja viinaan jotain niin suurin osa saadaan pois pelistä sillä. Nehän on kaikki saastaisia alkoholisteja jotka dokaa perjantaista sunnuntaihin

Tää olis hyvä. Meitä naisiahan on elintarviketeollisuus täynnä. Samoin me teemme kaiken keittiössä. Triviaalia siis.

Toinen vaihtoehto tietysti että aletaan pistää miehiin insuliinia aina kun ne on lääkärissä käymässä. Ei ketään kiinnosta jos joltain pojalta romahtaa kunto kun se on rokotetta hakemassa. Intissä sitten saataisiin kaikki tulevat raisk aajat kerralla.

Vierailija
1114/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sulle tulee yllätyksenä että kyllä, naisen voi ostaa rahalla niin useimmat meistä ovat tienneet sen jo pidempään.

Eihän tuossa ole kyse prostituutiosta, siinä ostetaan vain aikaa ja seuraa eikä seksiä. Toinen haluaa vaikka seuraa maailmantähden keikalle Tukholmaan ja lupaa maksaa toiselle kaikki kulut omaa hotellihuonetta myöten, että ei tarvitse mennä yksin.

Vierailija
1115/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mun tapauksessa se oli ex-aviomiehen tapa ryhmäytyä muiden miesten kanssa kun jauhoivat sitä naiset-on-rahan-perässä-loruaan läyhäporukoissa. Onneksi oli avioehto, niin en joutunut antamaan ukolle pennin latia omistani (olen se rikkaampi osapuoli ihan alunperinkin). 

Varmaan siellä miesporukoissaan oli reteenä selittänyt, miten hullu muija oli viedä kaiken, mutta muija vaikeni kun hän waifbiiter-paidassa katsoi tiukasti silmiin ja esitti showluonteisen hyppypotkun lähimpään koivuun. 

Vierailija
1116/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan on rahan perssä, kattokaa nyt orpoa,  vetelee rahaa kaikilta, jos joku on  rahan perässä niin orpo.

Kukaan ei suoemssa pärjää ilman rahaa, ja onneksi on sosiaalitoimisto, mitst kaikki saa apua, ellei  orpo lopeta niitäkin, purrahan lopettaa  opetusministeriön.  On ne aika vejaireita, itselleen kerää rahaa.  Joku ehdottanu että lopeta opetusministeriö, niin sinut palkitaan miljoonalla,,, kaikki mitä ministerit  tekee niin heidt palkitaan siitä siksi ne niitä tekevät.

Vierailija
1117/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanaton.

Ei, vaan vaatimalla muita naisia olemaan tuollaisia. Jokainen saa valita oman tapansa elää (kunhan ei muita vahinhoita ym.) mutta muille asetetut v

"Mutta täällä sä olet avustamassa valheiden levittämistä miehistä... se osoittaa sun miesvihasi"

Sinä olet täällä synnyttämässä miesvihaa. Aktiivisesti kommentoimalla ikäviä kommenttejä. Aamusta alkaen...Sinuun kohdistuva halveksunta ei koske muita miehiä. Vain sinua. 

Ups, meni henkilökohtaiseksi. No voi, sori siitä.

Vierailija
1118/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla jopa oma viestisi, jotta pääset uhriutumaan ja haukkumaan miehet.

Ei mun tartte trollailla. Te teette sen itse. Näköjään tuollaistakin harrastat, kun kerran tuli mieleen minua epäillä. 

Vierailija
1119/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä!! Siis ihan oma nimi?? No nyt kyllä, täällähän oppii uusia asioita.

Vierailija
1120/1124 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole kyse prostituutiosta, siinä ostetaan vain aikaa ja seuraa eikä seksiä. Toinen haluaa vaikka seuraa maailmantähden keikalle Tukholmaan ja lupaa maksaa toiselle kaikki kulut omaa hotellihuonetta myöten, että ei tarvitse mennä yksin.

Prostituutioon kuuluu muutakin kuin yhdyntä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan