Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?
Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Luuseriäijä riitelee akkojen kanssa päivästä toiseen.
Mistäs se luuseriäijä tietää että kuka on akka. Nykyään näistä ei osaa sanoa. Säkin saatat luulla riiteleväsi miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan luuserimammat riitelevät keskenään päivästä toiseen, mutta innostuvat entisestään, jos huomaavat, että keskusteluun osallistuu myös muutama mies. Jo yksi ainoa mies kykenee hetkessä jauhottamaan ison lauman typeriä mammoja, jotka valehtelevat ja puhuvat aina itsensä pussiin.
Linkkaa tänne ketju, jossa näin tapahtuu. En ole tällaiseen vielä törmännyt ja tässä ketjussa ei todellakaan yksikään mies ole jauhottanut, kuin itsensä. Surullisia tapauksia.
Et sinä suostuisi lukemaan, vaikka linkkaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän maisterinaisen joka on naimisissa bussikuskin kanssa. Nainen tienaa selvästi enemmän kuin mies.
Mä tiedän useamman maisterinaisen jonka mies amis- tai amk.
Amis ja amk on iso ero. Amk on korkeakoulututkinto ja monilla aloilla amk:n käyneet työskentelevät pitkälti samoissa töissä kuin yliopistosta valmistuneet ja myös johtotehtävissä. Etenkin liiketaloudellinen ja bisneksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän maisterinaisen joka on naimisissa bussikuskin kanssa. Nainen tienaa selvästi enemmän kuin mies.
Mä tiedän useamman maisterinaisen jonka mies amis- tai amk.
Amis ja amk on iso ero. Amk on korkeakoulututkinto ja monilla aloilla amk:n käyneet työskentelevät pitkälti samoissa töissä kuin yliopistosta valmistuneet ja myös johtotehtävissä. Etenkin liiketaloudellinen ja bisneksessä.
Niin? Miksi sä selität mulle päivänselviä asioita? Amk on toki korkeakoulututkinto, mutta ei se silti ole sama asia kuin yliopisto.
Mulla on itsellä koulutuksina lukio, amis ja amk. Ei mulle tarvitse selittää mikä on amk. Hoitoalalla en voi sairaanhoitajana tehdä lääkärin työtä, että riippuu ihan alasta miten hommat menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?"
Voi johtua siitä, että naiset ovat aina rahan perässä... Nyt kyllä tuli paha deja vu. Olenko todennut tämän itsestäänselvyyden jo aiemmin? Eniveis. Näin se on.
Juu, siksihän me opiskellaan ammatti ja käydään töissä. En minä mitään ilmaistöitä halua tehdä, haluan siitä rahaa. Mikään ei voita omia tuloja, taloudellinen riippumattomuus on ihan parasta.
Toisessa ketjussa keskustellaan miksi suurempituloiset naiset on turn off. 😁🤷🏼
He eivät keskustele ovatko ne miesten mielestä, vaan esittävät aina väitteen että näin tämä miesten mielestä on, haukutaan miehet sen perusteella.
Mutta eivät näe
"Sama on tässä ketjussa. Esitetään väite miehistä (olettavat naisten olevan aina rahan perässä) ja mylly lähtee pyörimään.
Sitten he ihmettelevät keskustelun heikoa tasoa ja onanoivat miesten "jauhottamisesta"
Tätä nämä suomalaiset naiset ovat."
Niin, paitsi et heti keyjun aluksi te miehet tulitte tänne todistamaan, että näin on. Muistaakseni yksi mies on esittänyt jotain asiallista, te muut vaan jankkaatte, et ainahan ne naiset ovat...jopa se, et nainen on mieluummin yksin, on merkki rahanperääjästä..
jopa se, et nainen on mieluummin yksin, on merkki rahanperääjästä
Tätä logiikkaa en kyllä ymmärtänyt. Mä ainakin olen mielummin yksin kuin ihmisen kanssa joka ei vastaa mun toiveita. Ja mä tarkoitan nyt tässä mun toiveilla luotettavuutta, uskollisuutta, rehellisyyttä. Kemiaa pitää olla, että voin miehen kanssa olla. Myös miehen ulkonäkö pitää miellyttää mua ja ihan siis tavallisesta miehestä kyse. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan miestä joka miellyttää mua. Ei näillä asioilla ole mitään tekemistä rahan kanssa. Mies voi olla ihan perusamis perusduunissa. Duunari mäkin olen, koulutuksen taso AMK.
Mä olen kokopäiväisessä työssä ja sivussa on pienimuotoista yritystoimintaa jonka toivon vähitellen kasvavan. Rahan perään olen niin, että pyrin kasvattamaan omia tuloja.
Nainen46
Joo. Mun tapauksessa se oli ex-aviomiehen tapa ryhmäytyä muiden miesten kanssa kun jauhoivat sitä naiset-on-rahan-perässä-loruaan läyhäporukoissa. Onneksi oli avioehto, niin en joutunut antamaan ukolle pennin latia omistani (olen se rikkaampi osapuoli ihan alunperinkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan luuserimammat riitelevät keskenään päivästä toiseen, mutta innostuvat entisestään, jos huomaavat, että keskusteluun osallistuu myös muutama mies. Jo yksi ainoa mies kykenee hetkessä jauhottamaan ison lauman typeriä mammoja, jotka valehtelevat ja puhuvat aina itsensä pussiin.
Linkkaa tänne ketju, jossa näin tapahtuu. En ole tällaiseen vielä törmännyt ja tässä ketjussa ei todellakaan yksikään mies ole jauhottanut, kuin itsensä. Surullisia tapauksia.
Tällasissa jauhotuskeskusteluissa on siis tavoitteena vaan sanoa mahdollisimman ilkeästi toisesta sukupuolesta? Eihän se ole edes mitään keskustelua, kun pelkästään oksentamista.
Täällähän se on siitäkin huolimatta naisvihaa, että on tasan samaa mieltä, on kyseessä mies tai nainen, ja tuo asian selkeästi ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvin kuvailtu. Tuotahan palsta on 99% kun spermaviemärit ovat täällä haukkumassa miehet."
Muru, kukaan ei voita sinua ilkeydessä tai oksentamisessa. Olet siis voittaja!
Oma ratkaisuni tähän koulutettuna ja varsin ok toimeentulevana naisena on valita mies puhtaasti luonteen perusteella. Olen todella onnellinen, että elän tilanteessa, jossa en joudu naimaan ketä tahansa massimiseä vain voidakseni pysyä elossa, kuten on asian laita ollut aiemmin. Jos tuo olisi ainoa syy liitolle, olisi todella suuri todennäköisyys, ettei siinä tulisi oltua onnellinen. Toki se, mistä löytää ilon ja onnensa lähteet, on tosi pitkälti omissa käsissä. Mutta jos mies on ankee, hän on ankee eikä sille sit oikeen mitään voi.
Niin, itse aion, koska en ole mistään ulkopuolelta tulevista tuloista ja almuista riippuvainen, valita vain ja ainoastaan persoonan perusteella. Näin soisi olevan mahdollisuus ja myös halu kaikilla. Tää ei tarkoita, että voin pariutua vain köyhän kanssa, mutta oon huomannut, että niissä varakkaimmissa ei usein ole ihan mun tyylistä ihmistä. Ja aina parempi niin, etten joudu kilpailemaan jostain top 5 % äjjistä, sikavaikeaakin olisi vielä lisäksi sellanen kamppailu.
Se, etten tarvi miestä (pysyäkseni elossa tuomaan rahaa pöytään) EI OLE SAMA ASIA, kuin etten tahtoisi miestä.
Tosin en tahdokaan ketä tahansa pölkkypäätä. Mutta kyllä mukava ja älykäs mies on kiva asia elämässä.
Oma ratkaisuni tähän koulutettuna ja varsin ok toimeentulevana naisena on valita mies puhtaasti luonteen perusteella. Olen todella onnellinen, että elän tilanteessa, jossa en joudu naimaan ketä tahansa massimiseä vain voidakseni pysyä elossa, kuten on asian laita ollut aiemmin. Jos tuo olisi ainoa syy liitolle, olisi todella suuri todennäköisyys, ettei siinä tulisi oltua onnellinen. Toki se, mistä löytää ilon ja onnensa lähteet, on tosi pitkälti omissa käsissä. Mutta jos mies on ankee, hän on ankee eikä sille sit oikeen mitään voi.
Niin, itse aion, koska en ole mistään ulkopuolelta tulevista tuloista ja almuista riippuvainen, valita vain ja ainoastaan persoonan perusteella. Näin soisi olevan mahdollisuus ja myös halu kaikilla. Tää ei tarkoita, että voin pariutua vain köyhän kanssa, mutta oon huomannut, että niissä varakkaimmissa ei usein ole ihan mun tyylistä ihmistä. Ja aina parempi niin, etten joudu kilpailemaan jostain top 5 % äjjistä, sikavaikeaakin olisi vielä lisäksi sellanen kamppailu.
Se, etten tarvi miestä (pysyäkseni elossa tuomaan rahaa pöytään) EI OLE SAMA ASIA, kuin etten tahtoisi miestä.
Tosin en tahdokaan ketä tahansa pölkkypäätä. Mutta kyllä mukava ja älykäs mies on kiva asia elämässä.
Lainaustoiminto taas kiukuttelee eikä suostu toimimaan.
Mä tuossa aiemmin kirjoitin toiveistani miehen suhteen ja kyse luonteenpiirteistä, kemiasta ja mua miellyttävästä ulkonäöstä. Kirjoitin erittäin selkeästi, että ei liity raha mitenkään asiaan. Ja että olen mielummin yksin kuin ihmisen kanssa joka ei sovi mulle Kirjoitin myös olevani rahan perään niin, että pyrin parantamaan omia tulojani.
Silti sain kuulla olevani miesten rahojen perään. :D
Nainen46
Vierailija kirjoitti:
Tätä logiikkaa en kyllä ymmärtänyt. Mä ainakin olen mielummin yksin kuin ihmisen kanssa joka ei vastaa mun toiveita. Ja mä tarkoitan nyt tässä mun toiveilla luotettavuutta, uskollisuutta, rehellisyyttä. Kemiaa pitää olla, että voin miehen kanssa olla. Myös miehen ulkonäkö pitää miellyttää mua ja ihan siis tavallisesta miehestä kyse. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan miestä joka miellyttää mua. Ei näillä asioilla ole mitään tekemistä rahan kanssa. Mies voi olla ihan perusamis perusduunissa. Duunari mäkin olen, koulutuksen taso AMK.
Mä olen kokopäiväisessä työssä ja sivussa on pienimuotoista yritystoimintaa jonka toivon vähitellen kasvavan. Rahan perään olen niin, että pyrin kasvattamaan omia tuloja.
Nainen46
Tuokin on täysin riippuvainen siitä, kumpi niitä toiveita esittää.
Hirveä paskamyrsky syntyi, kun 40v mies etsi 25-30v naista, piti käydä töissä, ei lapsia ja vähintään koulutukseltaan ylioppilas. Ulkonäöltä viehättävä ja naisellinen, normaalipainoinen.
Voipi nuoremmissa olla naisia jotka metsästävät varakkaampia miehiin, itse olen avioitunut rakkaudesta ja elättänyt miehen kanssa yhdessä lapset ja arjen kulut.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se on siitäkin huolimatta naisvihaa, että on tasan samaa mieltä, on kyseessä mies tai nainen, ja tuo asian selkeästi ilmi.
No naisvihaan voi syyllistyä naiset siinä kuin miehetkin. Kannattamalla perinteisiä arvoja, esim. joissa naisten tulee olla hiljaisia, kilttejä ja mielisteleviä. Toisenlaiset naiset ovat pahasta ja vääriä.
"Tosin en tahdokaan ketä tahansa pölkkypäätä. Mutta kyllä mukava ja älykäs mies on kiva asia elämässä."
Kyllä, hyvä mies on hyvä asia elämässä. Sanoisin tähän vielä, että hyvä suomalainen mies, kun en tunne montaa ulkolaista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse aion, koska en ole mistään ulkopuolelta tulevista tuloista ja almuista riippuvainen, valita vain ja ainoastaan persoonan perusteella. Näin soisi olevan mahdollisuus ja myös halu kaikilla. Tää ei tarkoita, että voin pariutua vain köyhän kanssa, mutta oon huomannut, että niissä varakkaimmissa ei usein ole ihan mun tyylistä ihmistä. Ja aina parempi niin, etten joudu kilpailemaan jostain top
Palstapappojen "logiikka" nyt on vain sellaista, ettei sillä ole logiikan kanssa mitään tekemistä.
Kyllä, olen rahan perään. Olen opiskellut yliopistotututkinnon, mulla on ollut hyväpalkkaisia duuneja aina, sijoitan eri tavoilla. Olen varakas. Muiden rahat sen sijaan eivät mua kiinnosta. Puolisoni on vähävaraisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisvihaan voi syyllistyä naiset siinä kuin miehetkin. Kannattamalla perinteisiä arvoja, esim. joissa naisten tulee olla hiljaisia, kilttejä ja mielisteleviä. Toisenlaiset naiset ovat pahasta ja vääriä.
Niin siis niillä naisilla on oikeus valita, mutta ne voivat valita "väärin" ?
Olen sanaton.