Mielipide mun aamupalasta? Jugurttia, banaania, vesimelonia, kaurahiutaleita, paistettu kananmuna
Kokonainen banaani, ehkä dl verran melonipaloja, vajaa dl lidlin jugua 2% rasvaa, pikakaurahiutaleita ehkä ruokalusikallinen. Oliiviöljyssä paistettu kananmuna 1kpl. Yritän pudottaa hissukseen painoa.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ap aamupala on tosi hyvä. Turha laskea kaloreita, ne kuluu päivän mittaan.
Aivan. Jos milloin saa syödä vapaasti, niin aamiaisella. Aamupalalla on vaikea lihoa, paitsi jos se on liian kevyt ja johtaa siksi naposteluun ja ahmintaan.
Mielipide? Minulle on ihan se ja sama mitä sinä syöt, vaikka sitten paskaa.
No kerran puhetta on riittänyt mun aamiaisesta niin laitetaan nyt mun päivällinenkin tähän arvosteltavaksi:
Grillattua porsaan kassleria ehkä n.150g? (olen kauhean huono arvioimaan)
Kokonainen makea suippopaprika grillattu
Salaattia jossa muutama fetakuutio seassa
Aurajuustosoossi, vissiin siinä oli jugurttia ja vähän majoneesia +mausteita, aika reilusti ehkä joku reilu puol desiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet läski niin olisi kannattanut jättää syömättä.
Persuhullun serkku, läskihullu.
Et ole normaali ihminen.
Aika paljon. Söit heti rasvaisen kananmunan aamuun ja jogurtin. Minä otin yhden kauraleipäviipaleen johon päälle muutama kurkkusiivu ja pari kuppia kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon. Söit heti rasvaisen kananmunan aamuun ja jogurtin. Minä otin yhden kauraleipäviipaleen johon päälle muutama kurkkusiivu ja pari kuppia kahvia.
"sipaisu kevytlevitettä"
Tänään aamiaiseni: Mukillinen kahvia rasvattomalla maidolla ja ilman sokeria + lasillinen juotavaa kevytjugurttia muutamalla pensasmustikalla höystettynä. Ei muuta
Vierailija kirjoitti:
No kerran puhetta on riittänyt mun aamiaisesta niin laitetaan nyt mun päivällinenkin tähän arvosteltavaksi:
Aurajuustosoossi, vissiin siinä oli jugurttia ja vähän majoneesia +mausteita, aika reilusti ehkä joku reilu puol desiä
Ai että, pitääkin tehdä aurajuustosoossia joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö vain aamiaisen ja päivällisen?
Itse syön aamiaisen, lounaan, päivällisen ja iltapalan ja laihdun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö vain aamiaisen ja päivällisen?
Itse syön aamiaisen, lounaan, päivällisen ja iltapalan ja laihdun.
Joo, yleensä näin. Joskus jotain pientä noiden välissä jos aamiainen on tullut syötyä oikein aikaisin. Kuuden jälkeen en syö yleensä enää mitään.
Meillä on nyt hedelmäkausi meneillään, helteillä on kiva syödä kylmää vesimelonia ja ananasta!