Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin Tinderiä ja tuli surullinen olo

Vierailija
01.08.2025 |

Mies halusi nähdä onko siellä hänen tuttujaan ja tehtiin yhdessä nais-feikkiprofiiili. Ei asuta missään pk-seudulla vaan syrjemmässä. Laitettiin hakurajaksi 100km ja 40-60v ikä. Valehtelematta 99% miesten profiileista oli niin surkeita, ettei heistä olisi hyvällä tahdollakaan voinut tykätä. Tuli ihan surku niitten miesten puolesta. Haluaisivat löytää jonkun, mutta ikinä eivät löydä. Ja eivät kyllä löydä naisetkaan, kun valikoima on niin surkea. Ne ihan muutamat fiksuilla kuvilla ja profiileilla olavat miehet saavat varmasti tykkäyksiä paljon

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi löytää joku? Olen ikävä kyllä palstaa vuosia seurattuani todennut, että on parempi, ettei noilla asenteilla naisia kohtaan pidäkään löytää seuraa mitä täälläkin näkee päivittäin ja tuhansissa viesteissä.

Vierailija
2/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovela veto äijältä saada selata tinderiä luvan kanssa, kun verhoilee tuttujen katsomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyikö niitä tuttuja?

Vierailija
4/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valehtelematta 99% miesten profiileista oli niin surkeita"

Miksi valehtelet? Onhan siellä joukossa paljonkin ihan surkeita miesprofiileja, mutta tuo 99% on aivan räikeä vale, ja tiedät sen itsekin. 

Vierailija
5/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen suomiakka on nykyään lähes 80-kiloinen ja L-kokoinen syöttöporsas.

No miten se mahtaa olla meidän miesten laita? - Itse olen pysynyt hoikkana, tosin hyvn kaljuuntuneena (yritän pitää kaljuni ns. siistinä) niin kyllä aika monesta suomalaisesta miehestä erotun lyhyenä klanipäänä. - Luulen, että en näinkään ole kovin monen naisen (saati miehen) mielestä mitenkään erityisen komea, - Jotenkin tuntuu, että olen aina väärän painoinen, enkä kuulu niihin AV:la kirjoittaviin, joka olsi voinut valita ja päätää oman pituutensa.   

Vierailija
6/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen suomiakka on nykyään lähes 80-kiloinen ja L-kokoinen syöttöporsas.

No miten se mahtaa olla meidän miesten laita? - Itse olen pysynyt hoikkana, tosin hyvn kaljuuntuneena (yritän pitää kaljuni ns. siistinä) niin kyllä aika monesta suomalaisesta miehestä erotun lyhyenä klanipäänä. - Luulen, että en näinkään ole kovin monen naisen (saati miehen) mielestä mitenkään erityisen komea, - Jotenkin tuntuu, että olen aina väärän painoinen, enkä kuulu niihin AV:la kirjoittaviin, joka olsi voinut valita ja päätää oman pituutensa.   

Ohiksena, kalju mies on oma suosikkini, joten en tajua miksi se palstalla aina lasketaan miinukseksi.

Vierailija
7/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta selattiin vain miehiä

Ap

Vierailija
8/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovela veto äijältä saada selata tinderiä luvan kanssa, kun verhoilee tuttujen katsomiseen.

Jaa, että olis kaappihomo?

Ap

Vierailija
9/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi löytää joku? Olen ikävä kyllä palstaa vuosia seurattuani todennut, että on parempi, ettei noilla asenteilla naisia kohtaan pidäkään löytää seuraa mitä täälläkin näkee päivittäin ja tuhansissa viesteissä.

Ei kai pidäkään ei ole mikään velvollisuus löytää ja kohdata yhtään ketään, - Mutta kun on vuosia (itse yli 10 vuotta) elänyt ja ollut vain sinkkuna, niin kyllä minä itse voin sanoa kaipaavani ja toivovani, että sasin mahdollisuuden löytää vielä joskus hänet, jonka kanssa sasin jakaa ja kokea asioita yhdessä Kaipaan läheisyyttä eritavoin haluaisin niin koskettaa tosiata itse kuin kokea ja tuntea toisen niin fyysisen kosketuksen kuin tuntea / jakaa sen yhden ja eritysien kanssa, jonkinlaisen "henksien yheyden", 

Erakoita, jotka eivät kaipaa tai koe tarvitsevansa lainkaan mudien ihmisten seuraa varmasti on mutta uskon heidän olevan ja elvän hyvin pienessä vähemmistössä. Paljon olen voinut kokea itse kavereden ja ystävien kanssa mutta kai olen vähän konservatiivi kun koen, että jotkut asiat minusta kuuluvat itselläni vain parisuhteeseen; kahden ihmisen välille. 

Vierailija
10/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama joo. Ihan fiksut profiilit heillä, tosin jätetty mainitsematta lapset, työttömyys tai alkoholiongelma. Eli tuskin hekään pitkälle pääsevät

Vierailija
11/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen Tinderin voi avata Bulgariassa tai Turkissa.

Vierailija
12/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-kiloa ei enää riitä.

Vierailija
13/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama joo. Ihan fiksut profiilit heillä, tosin jätetty mainitsematta lapset, työttömyys tai alkoholiongelma. Eli tuskin hekään pitkälle pääsevät

Ok. No mitäs nyt sitten? Mikä teidän seuraava moovi on? Otatte yhteyttä näihin tuttuihin ja alatte kouluttaa heitä?

Vierailija
14/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-kiloa ei enää riitä.

Kerroteko taasen mikä estää sen Tinderin avaamisen toisessa maassa? Google translatea saa käyttää.

Vierailija
15/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ihmisiä jotka ei tiedä miltä 80-kiloinen ihminen näyttää :D ainakin omalla pituudellla (170cm) tuo on vaan muutama ns. ylimääräinen kilo, ei mikään syöttöporsas meno.

Vierailija
16/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hypergamia pähkinänkuoressa. Mikään mies ei kelpaa.

Vierailija
17/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ihmisiä jotka ei tiedä miltä 80-kiloinen ihminen näyttää :D ainakin omalla pituudellla (170cm) tuo on vaan muutama ns. ylimääräinen kilo, ei mikään syöttöporsas meno.

On kyllä helvetin läski. 170 cm naisen tulisi painaa noin 60 kg, jopa vähemmän. Te lihavat olette harhaisia.

Vierailija
18/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, kalju mies on oma suosikkini, joten en tajua miksi se palstalla aina lasketaan miinukseksi.

Koska sinunkaltaisiasi uniikin miesmaun omaavia ei ole montaa. - Tai onhan kaljuus nykyään hyväksyttävämpää kuin aiemmin jolloin kaljujja oli vain yksi ja vain yksi Kekkkonen.  Tai ainkin  kaljun pitäisi olla minua pidempi (yli 167cm) tai ehkä huomattavan varakas ja anelias, mutta ei rahoillaan leveilevä pässi

Hercule Porotin oloisen miehen voi moni ihailla mutta vaatii naislta luultavsti muutakin kuin harmaat aivosolut jotta voisi kuvitella pariutumista hänen kanssaan (Itse olen kyllä kropan raknteeltani enempi -kuten olen saanut kuulla-  turha pullistelija  aiemmin myös pulkan naru) kuin Poirot. 

Vierailija
19/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinunkaltaisiasi uniikin miesmaun omaavia ei ole montaa. - Tai onhan kaljuus nykyään hyväksyttävämpää kuin aiemmin jolloin kaljujja oli vain yksi ja vain yksi Kekkkonen.  Tai ainkin  kaljun pitäisi olla minua pidempi (yli 167cm) tai ehkä huomattavan varakas ja anelias, mutta ei rahoillaan leveilevä pässi

Hercule Porotin oloisen miehen voi moni ihailla mutta vaatii naislta luultavsti muutakin kuin harmaat aivosolut jotta voisi kuvitella pariutumista hänen kanssaan (Itse olen kyllä kropan raknteeltani enempi -kuten olen saanut kuulla-  turha pullistelija  aiemmin myös pulkan naru) kuin Poirot. 

Vierailija
20/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo varattu. En pidä naisen näköisistä miehistä tai kaljuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan