Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät tajua millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
31.07.2025 |

Naiset luulevat että mies saa naisia ainoastaan olemalla kiva ja kohtelias mutta tämä ei pidä paikkaansa. 

Vaikka mies olisi maailman kivoin ja huippu tyyppi niin ei se saa naisia jos miehellä ei ole tarpeeksi rahaa tai mies ei ole tarpeeksi komea(ja pitkä). Miehen täytyy tehdä hirveästi töitä sen eteen että mies saisi kauniin naisen huomion koska naisten vaatimuslista miehille on ihan järjetön! Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen ja tarpeeksi pitkä niin se saa käytännössä naisen kuin naisen koska naisia ei todellisuudessa kiinnosta paskavertaa miehen luonne.

Naiset eivät tätä ymmärrä koska naisen rooli on olla vaan kaunis ja nuorekas niin silloin nainen saa miehiä. 

Kommentit (226)

Vierailija
101/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät sanaa parisuhdemarkkinat ja samassa yhteydessä ilmaisua "saada naisia". Kyseessä on seksimarkkinat.

Vierailija
102/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo tossa toisessa topassa jälleen kerran siitä Bulgariasta tai Turkista. Turkissa pärjää 500e/kk. Bulgariasta oleva voi vierailla Suomessa. Ruikuttamisen sijaan voisitte keskustella tuolla odottavien slaavien kanssa. Torista saa aitoustodistuksellisia luksusvermeitä. Booking näyttää kylpylähotelleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkotuloinen, kaljuuntuva, ylipainoinen, autoton, kokematon, kaveriton, rikosrekisteritön, hiljainen, ujo, videopelaava, alle 180cm on mie alhaisinta saastaa naisten mielestä. Tinder-aikakauden myötä markkinat ovat täysin naisten hallussa poislukien ne kaikkein komeimmat alfamiehet. Roskaluokituksen omaavat miehet eivät saa edes lähestyä naisia oikeassa elämässä, sillä harvalla heistä on varaa maksaa ahdistelusyytteistä tulevia oikeuskuluja.

Vierailija
104/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Luuletko, että nainen voi aina olla kaunis ja nuorekas? Tai luuletko, että mies ymmärtää yhtään mitään siitä, millaista on olla nainen parisuhdemarkkinoilla?

Suosittelen terapiaa sinulle.

Naisella on helpompaa koska kauniin naisen ei tarvi tehdä edes alotteita, riittää että on esillä sopivasti ja on hymyilevä niin miehet lähestyy. Niistä lähestyjistä sitten nainen vaan valitsee sen tasokkaimman eli rikkaimman ja komeimman.

95% naisista ei ole kauniita. Aika homma on löytää edes yksi kunnollinen mies.

Vierailija
105/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

just viime viikolla kävin Tinder-treffeillä reilu nelikymppisenmiehen kanssa. Hän oli pitkä, komea, isotuloisessa työssä, tosi ihana ja mukava. Oikein sellainen "unelmavävy". Hän silti kertoi, ettei hänellä ole juuri minkäänlaista vientiä Tinderissä eikä IRL. Hän oli kerran tänä vuonna käynyt Tinder-treffeillä ja edellisen kerran vuosi sitten oli muutaman viikon kestänyt deittailu ja yht. kolme vuotta ollut sinkkuna. Tosin hänellä on vuoroviikoin kaksi alle kouluikäistä lasta, joten se ehkä karkottaa joitakin naisia. Toisaalta, onhan sitä paljon pikkulasten yh-mutsejakin. Ja tämänkin mies asui keskikokoisessa kaupungissa, eli on kohtuullisen hyvin valinnanvaraa naisissa.

Vierailija
106/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^lisään vielä ylläolevaan, että mies ei sitten kuitenkaan halunnut tavata minua uudelleen, vaikka olen itse nuorempi  ja lapseton.

Vierailija
107/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisia ne varakkaiden, pitkien ja heidän mielestään komeiden miesten luonnekin kiinnostaa. Ex lähti sellaisen matkaan mutta eipä aikaakaan kun tämä unelmien mies pani muitakin kuin häntä niin sen verran se luonne kiinnosti että ex lähti sieltäkin.

Se että jouduin paritetuksi EI TARKOITA suhdetta. Koita sisäistää sana lähtö. Sinut on jätetty.

Vierailija
108/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nyt ap vähän tsempata sua. Minä olen 37-vuotias nainen ja olen ollut TInderissä reilut 2,5 vuotta. *Olen tavannut 50 miestä ja heistä 2/3 antoi minulle pakit. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Niistä kolme päättyi miehen aloitteesta.

Haaveilein parisuhteesta, jossa ei ole välttämätöntä olla romanttisia tunteita vain kaverilliset fiilikset riittävät.

Vierailija
109/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään luulla, että "naisia saa olemalla kiva ja kohtelias". Kyllä me naiset tajutaan, että on vaikea olla mies deittimarkkinoilla, ja että on todella vaikea saada sitä haluamaansa todella kaunista naista - jopa aivan epätoivoisen vaikeaa, ja tajutaan että se on varmaan tosi turhauttavaa. Kyllä me naiset tajutaan, että teitä miehiä on paljon enemmän kuin niitä todella kauniita naisia, joten tottakai me tajutaan, että osalla teistä on tosi vaikeaa. Mutta ei me oikein voida tässä auttaa - ei muuta kuin toivotamme jaxuhalit. Emme voi mitään asialle.

Minä en ainakaan symppaa tavallisia miehiä, niin monta kertaa olen saanut heiltä pakit ja edelleen ne samta entiset deittikumppanit pyörivät Tinderissä. Siis ei heille enöä vaan kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.

Vierailija
110/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet lähestyy aina samoja naisia? Esim kukaan mies ei lähestynyt mua nuorena ja sit saa lukea et kaikilla naisilla on jonoa miehissä

Kun näillä ruikuttajilla ei ole omia ajatuksia. He menevät lauman mukana. He voivat lähestyä vain sellaista naista, jota joku muukin lähestyy.

Vierailija
111/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkotuloinen, kaljuuntuva, ylipainoinen, autoton, kokematon, kaveriton, rikosrekisteritön, hiljainen, ujo, videopelaava, alle 180cm on mie alhaisinta saastaa naisten mielestä. Tinder-aikakauden myötä markkinat ovat täysin naisten hallussa poislukien ne kaikkein komeimmat alfamiehet. Roskaluokituksen omaavat miehet eivät saa edes lähestyä naisia oikeassa elämässä, sillä harvalla heistä on varaa maksaa ahdistelusyytteistä tulevia oikeuskuluja.

Anteeksi, jos otat tän kiusaamisena, mutta haluan kysyä:

-Miksi olet kaveriton? Etkö osaa mennä porukoihin?

-Jos olet ollut epäsosiaalinen lapsesta asti, niin miten deittailun siirtyminen nettiin huonontaa sun asemaa? Olisiko sulla enemmän vientiä jossain entisajan lavatansseissa tai muussa livetapahtumassa? Sielläkö osaisit?

-Etkö oikeasti ymmärrä mitä eroa on ahdistelulla ja lähestymisellä? Meinaatko, että jos lakia muutetaan nii ne ettei naisilla ole oikeuksia niin kunnon kouraisuilla saa sitten hyviä naisia? 

-Autoton? Mihin se vaikuttaa? Mulla on oma auto.

Vierailija
112/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisilla on valinnanvaraa, miksi heidän pitäisi tyytyä kaltaiseesi luuseriin. (Ajatusleikki: jos olisit nainen, et olisi itsekään itsesi kanssa)

Mielestäni kyllä monilla mittareilla olen parempi kuin iso osa miehistä, joita naiset oikeasti valitsevat.

Vierailija
113/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä miehet tajua millaista on olla nainen parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
114/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet lähestyy aina samoja naisia? Esim kukaan mies ei lähestynyt mua nuorena ja sit saa lukea et kaikilla naisilla on jonoa miehissä

Ei kai se, että joku lähestyy, ole mikään perusoikeus. Kauniit ja komeat, sosiaaliset ja iloiset kiehtovat. 

Miehiä patistetaan lähes aina nostamaan statustaan tai jotenkin radikaalisti muuttamaan itseään jos valittaa, ettei ole menekkiä. Miksi naisenkaan pitäisi kelvata panostamatta mihinkään? 

Vierailija
115/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi tajua millaista on olla mies niillä markkinoilla? Säälistäkö sitä pitäisi mimmien lohkoa lovea?

Vierailija
116/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten pitäisi tajua millaista on olla mies niillä markkinoilla? Säälistäkö sitä pitäisi mimmien lohkoa lovea?

Järkevät ihmiset osaavat asettua muidenkin kenkiin. Tinderissä ja vastaavissa pyöriminen ei koske minua mitenkään, mutta ihan viralliset, näiden sovellusten itse laatimat tilastot puhuvat karua kieltään, etten kyllä haluaisi olla keskivertomiehen saappaissa. 

Vierailija
117/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot että tuollainen mies on sitä alhaisinta kastia. No eikö se sitä ole? Miksi siis tunkea mihinkään E-tyttöjen ja Missien viesteihin tai naamalle. Etsi joku samoilla spekseillä oleva nainen niin voisi onnistuakkin.

Vierailija
118/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuori mies haluaa tasokkaan naisen (nätti, hoikka, yliopistokoulutettu, mukava, tyylikäs jne) miehen pitää olla mm hyvännäköinen, urheilullinen, pitkä, yliopistokoulutettu, varakkaasta perheestä, kohtelias, mukava, tyylikäs, siisti, hyvä ruuanlaittaja, kätevä käsistään ja hyvällä urapolulla. Vanhempien pitää tarjota kyyhkyläisille käyttöön mm oma auto, kesähuvila, lomaosake ja tietysti tasokas asunto. Elämän pitää olla kevyttä ja helppoa. Olen seurannut tätä kummipoikani osalta ja hänellä on ollut vuoden parin verran tasokas kumppani, koska nuo ehdot täyttyvät. Parinvalinta on muuttunut tarkasti analysoiduksi ainakin Helsingin seudulla (ei luultavasti koske Vantaata, jossa on erilainen väestö). Ilman ulkonäköä ja rahaa / resursseja jää lähes varmasti ilman puolisoa. Näin ei ollut vielä 2000 luvun alussa. Ajat muuttuvat.

Vierailija
119/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Luuletko, että nainen voi aina olla kaunis ja nuorekas? Tai luuletko, että mies ymmärtää yhtään mitään siitä, millaista on olla nainen parisuhdemarkkinoilla?

Suosittelen terapiaa sinulle.

Naisella on helpompaa koska kauniin naisen ei tarvi tehdä edes alotteita, riittää että on esillä sopivasti ja on hymyilevä niin miehet lähestyy. Niistä lähestyjistä sitten nainen vaan valitsee sen tasokkaimman eli rikkaimman ja komeimman.

Miksi kaikki miehet jahtaa parasta 5% naisista? Miksi tavisnainen ei kelpaa?

Miehet ovat hypergamisia ja haluavat aina sen kauneimman naisen. 

Vierailija
120/226 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisilla on valinnanvaraa, miksi heidän pitäisi tyytyä kaltaiseesi luuseriin. (Ajatusleikki: jos olisit nainen, et olisi itsekään itsesi kanssa)

Mielestäni kyllä monilla mittareilla olen parempi kuin iso osa miehistä, joita naiset oikeasti valitsevat.

Kenellekään kelpaamattoman jämäluuserin omaa yksipuolista minäminäminä -mielipidettä ei vain missään koskaan kysytä. Jämäjormakin on tottunut miesprivilegion turvin katteetta/ansiotta nostamaan itseänsä jalustalle ja laskemaan/painamaan muita (kanssamiehiä, joilla kysyntää ja "väärin yhyy" pakit antavia naisia) alas syyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi