Erehdyin käymään ulkona ja nyt tämä hiki ei laske ollenkaan
En ollut kuin max 10 min. Ei siellä kauempaa pysty olemaan.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 astetta laski lämpötila eilisestä nyt voi menna taas ulos nyt nautitaan!!!!
Missä niin kylmää on? Täällä on 30 kolmeen viikkoon ei ole ollut alle 25 kertaakaan
Kuka on puhunut kylmästä ????? sanoin että lämpötila laski 10 astetta eilisestä onko vaikea käsittää?
No oliko eilen 35? Jos on ollu eilen vaikka 30 ja tänään vain 20 niin onhan se jo aika kolkko
Viiraako oikeasti noin paljon päässä? vai provoiletko täällä?
varmaan henki pois tollaseltä kusipäältä sitten talvella + 20 on täydellinen ilma hullut tietty erikseen niillä se voi olla vaik +40
Talvella -30 sen takia että kesäksi saadaan+30 ja niin hyvä
Vaikka ulkona viilenisi muutamalla asteella niin asunnot pysyy silti kuumana monta viikkoa vielä. Tuulettaminenkaan ei juuri auta. Yöllä kuumaa ja kosteaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 astetta laski lämpötila eilisestä nyt voi menna taas ulos nyt nautitaan!!!!
Missä niin kylmää on? Täällä on 30 kolmeen viikkoon ei ole ollut alle 25 kertaakaan
Kuka on puhunut kylmästä ????? sanoin että lämpötila laski 10 astetta eilisestä onko vaikea käsittää?
No oliko eilen 35? Jos on ollu eilen vaikka 30 ja tänään vain 20 niin onhan se jo aika kolkko
Viiraako oikeasti noin paljon päässä? vai provoiletko täällä?
varmaan henki pois tollaseltä kusipäältä sitten talvella + 20 on täydellinen ilma hullut tietty erikseen niillä se voi olla vaik +40
ÖÖÖÖÖÖ ÖÖÖÖÖÖ VAJAKKIPENTU.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ulkona viilenisi muutamalla asteella niin asunnot pysyy silti kuumana monta viikkoa vielä. Tuulettaminenkaan ei juuri auta. Yöllä kuumaa ja kosteaa.
Heh ei pysy vituttaako hullua.onko äiti ja isi jo hommannut laitospaikan sulle ???
+23 NYT NAUTITAAN.
ensiviikolla +20 nyt nautitaan.
Oikeastiko kärsitte helteestä noin paljon? Olen viikottain kiertänyt gofkenttää, aurinkorasvat ja lippis suojana. Tänäänkin. Kentät täynnä vanhoista nuoriin pelaajiin. Yksilöllistä kylmän - ja lämmönsietokyky pitkälti.
+23 NYT NAUTITAAN.
Kuuman kostean minä tunsin mombasan.. 🎵🎶
+23 NYT NAUTITAAN.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kärsitte helteestä noin paljon? Olen viikottain kiertänyt gofkenttää, aurinkorasvat ja lippis suojana. Tänäänkin. Kentät täynnä vanhoista nuoriin pelaajiin. Yksilöllistä kylmän - ja lämmönsietokyky pitkälti.
+23 NYT NAUTITAAN.
Vierailija kirjoitti:
Kuuman kostean minä tunsin mombasan.. 🎵🎶
+23 NYT NAUTITAAN.
Vierailija kirjoitti:
Näistä helteistä ei nauti enää kukaan! +33 ja lämmin etelätuuli. Aivan tuskaa!
Laihduta. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika ylipainoista sakkia täällä jotka jämähtäneet sisätiloihin. Ei voi muuten selittää kun kuitenkin kyse ihan normaalista kesäkelistä :D
+23 NYT NAUTITAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika ylipainoista sakkia täällä jotka jämähtäneet sisätiloihin. Ei voi muuten selittää kun kuitenkin kyse ihan normaalista kesäkelistä :D
+23 NYT NAUTITAAN.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh.
+23 NYT NAUTITAAN.
+23 NYT NAUTITAAN.
Oletpa etova jätkä naisena kierrän kaukaa tollaiset hölmöt.