Erehdyin käymään ulkona ja nyt tämä hiki ei laske ollenkaan
En ollut kuin max 10 min. Ei siellä kauempaa pysty olemaan.
Kommentit (137)
Näistä helteistä ei nauti enää kukaan! +33 ja lämmin etelätuuli. Aivan tuskaa!
Pyöräilin 1 km töistä ja niin hiki, että kaikki vaatteet pesuun ja itse suihkuun :D
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilin 1 km töistä ja niin hiki, että kaikki vaatteet pesuun ja itse suihkuun :D
Aika kova suoritus. Itse kävelin 100m kauppaan ja tissihiki valui polviin asti.
Vierailija kirjoitti:
Nautitaan! 🌞🌞🌞😎😍
En nauti. Täytyy todella palvoa tällaisia kelejä, että voi muka nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Nautitaan! 🌞🌞🌞😎😍
Tää on varmaan jo sarkasmia.
Käy kylmässä suihkussa ja lepää tuulettimen läheisyydessä. Juo kylmää ja herkuttele jätskillä. Pian helpottaa.
Minkälainen ihminen näillä keleillä viihtyy sisällä? Olen ihmetellyt useampia naapureita joita ei näy päivisin ulkona ollenkaan, vasta illalla tulevat ulos. Meillä ollaan varmasti 10 tuntia päivästä ulkona kun on niin hyvä olla ilman paitaa ja shortseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova suoritus. Itse kävelin 100m kauppaan ja tissihiki valui polviin asti.
Kovempi hommahan se kävely on
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen näillä keleillä viihtyy sisällä? Olen ihmetellyt useampia naapureita joita ei näy päivisin ulkona ollenkaan, vasta illalla tulevat ulos. Meillä ollaan varmasti 10 tuntia päivästä ulkona kun on niin hyvä olla ilman paitaa ja shortseissa.
Sama täällä. Ja uimaan monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin!
Sisällä ilmalämpöpumppu ja +23 asteessa pidetään. Ulkona ihana merituuli, +27 Laajasalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ja uimaan monta kertaa päivässä.
Nimenomaan. Eihän sitä kesää ole koskaan jos ei näistä ota kaikkea irti
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen jota tämä keli ahdistaa ja aurinko j lämpö inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä, kerrostalossa asuva. En keksi mitä tekisin/missä olisin 10h.
Joo.
Mä oon pari tuntia maannut vessan lattialla. Tarvii jo ohuen viltin päälle täällä. Ulkona vain täysin pakolliset, kahdesti jo lievä lämpöhalvaus viikon sisään. Ja niin, fyysisesti hyväkuntoinen ja hoikka olen, mieli alkaa hajoamaan tässä.
Mä olin ulkona taukoja lukuun ottamatta klo 7-15.30.
Lähdin kävelylenkille kuudelta aamulla ja tunnin lenkin tein. Kyllä huomaa, että kunto on rapistunut helteillä, kun ei ole jaksanut liikkua, mitä normaalisti. Lisäksi tuntui, että huippasi herkästi, vaikka mittarissa oli vasta 20 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Nautitaan! 🌞🌞🌞😎😍
Jep kusipää enää tää päivä hikoilua sitten normaali ihmisten ilma n +20-+24 ja kohta nautitaan syksyn viileydestä kun tulee +10- +15
Kohta suihkuun ja saunaan niin viilentää oikein mukavasti 👍
Vierailija kirjoitti:
Kyl hullu jankuttaja nauttii.
Nautitaan! 🌞🌞🌞😎😍