Erehdyin käymään ulkona ja nyt tämä hiki ei laske ollenkaan
En ollut kuin max 10 min. Ei siellä kauempaa pysty olemaan.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Kosteusprosentti nousee eli trooppisia öitä tiedossa! 🌞🌞🌞🌞😎😍
Paskat yöt viilenee tästä päivästä lähtien sun päässä nousee kusi.vituttaako kun et pääse hikoilemaan enää.
NYT NAUTITAAN!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Puhutko aina pelkkää paskaa? auttaisko nyrkki sun naamaan?
Vierailija kirjoitti:
No eipäs kiukuttaako hullua???????????
Nautitaan vielä tämä päivä! 🌞🌞🌞😍😎
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ulkona taukoja lukuun ottamatta klo 7-15.30.
Niin minäkin. Turvakengissä haalareissa ja kypärä päässä. Katolla kauniissa auringonpaisteessa.
Mikäs sen mukavampaa olla ulkona kun toiset hikoilee sisällä.
Olin jo pökertyä aamulla. Sisällä on tuskallisen kuumaa ja yllättäen myös kosteaa. Hikoilen heti jos teen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Niin nautitaan lämpötila nyt +23 eilen +31. nyt nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Mä oon pari tuntia maannut vessan lattialla. Tarvii jo ohuen viltin päälle täällä. Ulkona vain täysin pakolliset, kahdesti jo lievä lämpöhalvaus viikon sisään. Ja niin, fyysisesti hyväkuntoinen ja hoikka olen, mieli alkaa hajoamaan tässä.
Ootte te outoja!?
Meillä on nyt ollut 5 viikkoa 28-37 astetta (etelässä) eikä kukaan ole sekoamassa, harmittaa vaan kun pitää tulla Suomeen lomalle jos siellä viilenee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 astetta laski lämpötila eilisestä nyt voi menna taas ulos nyt nautitaan!!!!
Missä niin kylmää on? Täällä on 30 kolmeen viikkoon ei ole ollut alle 25 kertaakaan
Kuka on puhunut kylmästä ????? sanoin että lämpötila laski 10 astetta eilisestä onko vaikea käsittää?
No oliko eilen 35? Jos on ollu eilen vaikka 30 ja tänään vain 20 niin onhan se jo aika kolkko
Minä käyn vain parvekkeella päivällä, illalla 9 aikaan lähikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimän ruuan syömisestäkin alkaa kauhea hiki valumaan.
..."hiki laiskan syödessä, hiki työtä tehtäessä"... sanoi mummovainaa kun olin pieni
Nyt ymmärtän sanonnan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 astetta laski lämpötila eilisestä nyt voi menna taas ulos nyt nautitaan!!!!
Missä niin kylmää on? Täällä on 30 kolmeen viikkoon ei ole ollut alle 25 kertaakaan
Kuka on puhunut kylmästä ????? sanoin että lämpötila laski 10 astetta eilisestä onko vaikea käsittää?
No oliko eilen 35? Jos on ollu eilen vaikka 30 ja tänään vain 20 niin onhan se jo aika kolkko
Viiraako oikeasti noin paljon päässä? vai provoiletko täällä?
varmaan henki pois tollaseltä kusipäältä sitten talvella + 20 on täydellinen ilma hullut tietty erikseen niillä se voi olla vaik +40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennätysputki jatkuu: yli +30 asteen hellepäiviä jo 20 peräkkäin 🌞🌞🌞😍😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Mä oon pari tuntia maannut vessan lattialla. Tarvii jo ohuen viltin päälle täällä. Ulkona vain täysin pakolliset, kahdesti jo lievä lämpöhalvaus viikon sisään. Ja niin, fyysisesti hyväkuntoinen ja hoikka olen, mieli alkaa hajoamaan tässä.
Ootte te outoja!?
Meillä on nyt ollut 5 viikkoa 28-37 astetta (etelässä) eikä kukaan ole sekoamassa, harmittaa vaan kun pitää tulla Suomeen lomalle jos siellä viilenee!
Ei kun sinulla viiraa päässä. muut normaaleita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennätysputki jatkuu: yli +30 asteen hellepäiviä jo 20 peräkkäin 🌞🌞🌞😍😎
Eikä jatku kusipää vituttaako hullua .älä suolla paskaa tänne.tollasta torakkaa pitäisi hakata.
Itse kerkesin aamu puoli kuuden "viileämpään aikaan" suihkun jälkeen aamupaloille ja puoli seitsämän hikeä alkoi pukkaamaan lämpimän kahvin aikaan. Seinät ei jäähdy ikinä.
Vierailija kirjoitti:
+22 NYT NAUTITAAN.
Missäpäin tällaista?