Erehdyin käymään ulkona ja nyt tämä hiki ei laske ollenkaan
En ollut kuin max 10 min. Ei siellä kauempaa pysty olemaan.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kunnon ukkosmyräkkä, kahdelta poulelta jyrisi ja salamoi. Odotin helleilman raikastuvatn niin tietenkin, kun piti olla ikkunat ja ovet kiinni, nin aivan kamala kosteus ja kuumuus oli sisällä.
No nyt on raikastunut ilma ja viilentynytkin.
Missä päin olette? Meillä ei tietoakaan. Tai itse asiassa oli minuutin sade. Ei se auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä helteistä ei nauti enää kukaan! +33 ja lämmin etelätuuli. Aivan tuskaa!
Minä nautin!
Sisällä ilmalämpöpumppu ja +23 asteessa pidetään. Ulkona ihana merituuli, +27 Laajasalossa.
Kyllä minäkin nauttisin enemmän kun olisi ilmastoitu asunto mutta kun ei ole. Pidän itsekkin lämpimästä mutta kyllä tämä itseä jo ahdistaa kun viikkokausia olet jatkuvasti hiki päällä sekä töissä että kotona eikä saa nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sisällä kerrostalossa on tuo 33 astetta että en todellakaan lähtisi ulos! täällä sisälläkin on tuskaa ja saa käydä viileessä suihkussa monta kertaa päivässä! luojan kiitos huomenna helteet loppuu
TÄNÄÄN LOPPU JO
Missä olet? Millainen lämpötila?
Meillä oli ulkolämpömittarissa 34, sisällä nyt 33C
Lappeenranta ja +23 nyt eilen oli+ 31 ja perseestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin!
Sisällä ilmalämpöpumppu ja +23 asteessa pidetään. Ulkona ihana merituuli, +27 Laajasalossa.
Kyllä minäkin nauttisin enemmän kun olisi ilmastoitu asunto mutta kun ei ole. Pidän itsekkin lämpimästä mutta kyllä tämä itseä jo ahdistaa kun viikkokausia olet jatkuvasti hiki päällä sekä töissä että kotona eikä saa nukuttua.
NO onneksi nyt se helle paska loppu luvassa +20 -+24
Helle tulee aina takaisin entistä kuumempana ja kosteampana! 🌞🌞🌞😍😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin!
Mitä helteestä nauttimista tuo muka on? Helteeseen kärventymään sieltä ilmalämpöpumpun viilentämästä asunnosta jos kerran helteestä haluat nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko venäläinen vai somaali vai vammainen kun valehtelet noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
+23 NYT NAUTITAAN.
ensiviikolla +20 nyt nautitaan.
+23 NYT NAUTITAAN.
ensiviikolla +20 nyt nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin!
Mitä helteestä nauttimista tuo muka on? Helteeseen kärventymään sieltä ilmalämpöpumpun viilentämästä asunnosta jos kerran helteestä haluat nauttia.
Eikö talvipakkasistakin ole mukavampi nauttia lämpimän takkatulen ääressä kuin kylmässä asunossa? -eri
Toivotaan että helleputki jatkuu jossain päin Suomea! 20 päivää nautintoa takana! 🌞🌞🌞😍😎
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jokin sairaus?
Ihan parasta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin!
Eikö talvipakkasistakin ole mukavampi nauttia lämpimän takkatulen ääressä kuin kylmässä asunossa? -eri
Kyllä on tehty ulkotöitä, polttopuita, trimmeröity, lenkkeilty jne.
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000011399909.html
Tämän kesän lämpöennätys on mennyt rikki, kertoo Ilmatieteen laitos viestipalvelu X:ssä. Oulun lentoaseman havaintoasemalla mitattiin 32,6 astetta neljän aikaan iltapäivällä.
Kuluvan kesän aiempi lämpöennätys, 32,4 astetta, mitattiin Kaskisissa Pohjanmaalla heinäkuun puolivälissä.
Aiemmin tänään ennätyksellinen helleputki sai jatkoa, kun Kainuun Sotkamossa mitattiin aamupäivällä 30,5 astetta. Yli 30 asteen päiviä on Suomessa ollut nyt ennätyksellisesti 20 peräkkäin.
Ennen tätä kesää yli 30 asteen helleputkiennätys oli kesäheinäkuulta 1972, jolloin 30 lämpöasteen ylittäviä päiviä oli peräkkäin 13. Vertailukelpoiset helletilastot alkavat vuodesta 1961.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kärsitte helteestä noin paljon? Olen viikottain kiertänyt gofkenttää, aurinkorasvat ja lippis suojana. Tänäänkin. Kentät täynnä vanhoista nuoriin pelaajiin. Yksilöllistä kylmän - ja lämmönsietokyky pitkälti.
Eivät kärsi. Huonokuntoinen, pulska naisryhmä valittaa.
Nuo ei tee mitään ulkona kylmälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen näillä keleillä viihtyy sisällä? Olen ihmetellyt useampia naapureita joita ei näy päivisin ulkona ollenkaan, vasta illalla tulevat ulos. Meillä ollaan varmasti 10 tuntia päivästä ulkona kun on niin hyvä olla ilman paitaa ja shortseissa.
Minä en ole pakollisilla reisuilla nähnyt ainuttakaan paidatonta naista, joku yksittäinen spurgu saattaa nojailla paidatta suihkulähteeseen. Rannalla kävin eikä sielläkään yläosattomissa naisia näkynyt, paidattomia miehiä toki. Kaupassa kaikilla oli paita.
Kävin vähän pyöräilemässä kauppaan ja takaisin. Hiki valui norona. Piti ostaa vissyvettä ja huomasin että hylly oli melkein tyhjä. Kyllä nyt limu ja jätski tekee kauppaansa. Oottelen kunnon ukonilmaa ja kaatosadetta.
Terveisiä täältä Suomen kuumimmista paikasta tänä kesänä, mene haaleaan suihkuun
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että helleputki jatkuu jossain päin Suomea! 20 päivää nautintoa takana! 🌞🌞🌞😍😎
RTROLLOLOO TROLLOO ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ VAJAKKIPENTU.
mun foreca näyttää että helteet on ohi buaha haaaa nyt nautitaan vai mitä mulkku.