Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaamiset ja sukujuhlat tilanteessa jossa ei halua olla anopin kanssa missään tekemisissä?

Vierailija
31.07.2025 |

Meille on tulossa ensimmäinen lapsi ja mietin jo etukäteen miten sopia ja järjestellä isovanhemman ja lapsen tapaamiset huomioiden etten tule anopin kanssa toimeen. En ole tietenkään kieltämässä anopin suhdetta lapseen, mutta olen miettinyt etten esimerkiksi aio pitää ristiäisiä sillä sekä anopin ulosjättäminen juhlista että hänen kanssaan samassa tilassa oleminen on sietämätön ajatus. Onko esim. realistista että kaikki mummon ja lapsen tapaamiset tapahtuu vain isän kanssa läsnäollessa?

Taustatietona että anoppini on minua kohtaan avoimen vihamielinen, ilkeä ja hänen mielestä kaikinpuolin väärä nainen pojalleen vaikka olemme olleet yhdessä lähes vuosikymmenen ajan. Olemme joskus yrittäneet tulla toimeen, mutta siitä ei tullut mitään sillä anopin mielestä minun olisi pitänyt pyydellä häneltä anteeksi, vaikka hän on ollut se osapuoli joka on arvostellut ääneen kaikkea ulkonäöstäni työhöni.

Kommentit (408)

Vierailija
241/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini viihtyy meillä ja ostelee lapsille kaikkea kivaa, paljon vietämme aikaa yhdessä.

Veljelläni hän ei juuri käy kun kälyni ei siedä äitiä. Äiti melko harvoin saa tavata lasteni serkkuja.  Ei hänellä ole samaa suhdetta heihin koska käly on torjuva.  

Ja aina vaan tuota tavaravirtaa. Lopeta jo! Naurettavaa. Ei tässä kukaan tavaraa ole vailla. Nykyihminen hukkuu tavaraan ihan ilman sairaita mummojakin.

Vierailija
242/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei reagoi ettei aina se anoppiaan/äitiään vihaava ihminen ole terve?  Vaikka hän ei itse sitä tunnista.  Voi olla työelämän ja naapureidenkin kanssa hankaluuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei reagoi ettei aina se anoppiaan/äitiään vihaava ihminen ole terve?  Vaikka hän ei itse sitä tunnista.  Voi olla työelämän ja naapureidenkin kanssa hankaluuksia.

Kukaan ei vihaa yhtään ketään. Ihmisellä on oikeus suojella otseään ja perhettään.

Kukaan ei ole mennyt anopin/äidin kotiin häiriköimään eikä millään tavpin hänen elämäänsä tunkenut. Vaan juurikin päinvastoin. 

Vierailija
244/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa keskittyä omaan elämääsi ja perheesi elämään. Täytä elämäsi lapsellasi ja miehelläsi joita rakastat. Ole vahva ja itsenäinen.  Anna anopillekin välillä jotain, mitä hän voi retuuttaa ja repiä?=)

Anoppi saa keksiä retuuttamiset ja repimiset ihan itse. Ihan sama mitä tekee, kunhan jättää meidän perheen rauhaan. 

Vierailija
245/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen äitiä ja yleensäkin vanhempia ei tarvitse edes tavata mutta kyllä miehen pitää tavat ja olla tekemisissä naisen vanhempien ja varsinkin äidin kanssa

Jos mun äiti käyttäytyisi samalla tavalla kuin anoppini, emme tapaisi häntä ikinä. 

Vierailija
246/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini viihtyy meillä ja ostelee lapsille kaikkea kivaa, paljon vietämme aikaa yhdessä.

Veljelläni hän ei juuri käy kun kälyni ei siedä äitiä. Äiti melko harvoin saa tavata lasteni serkkuja.  Ei hänellä ole samaa suhdetta heihin koska käly on torjuva.  

Ja aina vaan tuota tavaravirtaa. Lopeta jo! Naurettavaa. Ei tässä kukaan tavaraa ole vailla. Nykyihminen hukkuu tavaraan ihan ilman sairaita mummojakin.

Ja silsi jouluna ja synttäreinä itketään, että miksi serkut sai lahjaksi haluamiaan leluja, meidän lapset ei mitään.

Kyllä minusta oli kivaa, kun äiti osti meidän tytölle potkupyörän ihan tarpeeseen. Käly suuttui, kun heille ei tullut mitään. 

Ei kukaan ole tavaraa vailla, mutta elämäänäsä ja aikaansa ei kannata tuhlata paskaan miniään ja tämän vaatimuksiin.

Vierailija
247/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silsi jouluna ja synttäreinä itketään, että miksi serkut sai lahjaksi haluamiaan leluja, meidän lapset ei mitään.

Kyllä minusta oli kivaa, kun äiti osti meidän tytölle potkupyörän ihan tarpeeseen. Käly suuttui, kun heille ei tullut mitään. 

Ei kukaan ole tavaraa vailla, mutta elämäänäsä ja aikaansa ei kannata tuhlata paskaan miniään ja täm

Ei minulla ole aavistustakaan mitä serkut saa ja itse osaan lapsilleni lahjat hankkinut.

Se että isoäiti ostaa rakkautta on säälittävää eikä siitä kukaan suutu. Säälittäväähän tuo, hän ja mukaan lähtevät pölvästit.

Vierailija
248/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole tavaraa vailla, mutta elämäänäsä ja a

Meilläkin anoppi yritti tavaralla manipuloida. Harmillisesti ei tuonut ikinä mitään järkevää, vaan ihan itse päätti, mitä meidän lapset/perhe on vailla. Kun lopulta jouduttiin kieltämään, että mitään ei saa tuoda, niin voi marttyyriparkaa. "Kun mikään ei kelpaa". Ei, roska ei kelpaa. 

Vierailija
249/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vihaa yhtään ketään. Ihmisellä on oikeus suojella otseään ja perhettään.

Kukaan ei ole mennyt anopin/äidin kotiin häiriköimään eikä millään tavpin hänen elämäänsä tunkenut. Vaan juurikin päinvastoin. 

Olet itse tunkeutunut tämän anoppisi perheeseen/sukuun joten olet vain ja ainoastaan itse syyllinen.

Vierailija
250/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse tunkeutunut tämän anoppisi perheeseen/sukuun joten olet vain ja ainoastaan itse syyllinen.

En ole. Ihan kuule perustanut omam perheen. Anoppi ei kunnioita sen rajoja. Minulla ei ole mitään ongelma että hän pitää omansa!

Vierailija
251/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häijyt naiset nai tossukkamiehiä jotka kestävät nää pirttihirmunsa.  Jättävät sununsa, vanhat kaverinsa täydellusen vaimonsa äitiin ja kaveripiiriin.. vaimo "antaa luvan"  työpaikan pikkujouluihinkin, muuten ei menemistä.

Vierailija
252/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei k

Tavara on noin tärkeää vaikka joku yrittää vängätä muuta.

Vierailija
253/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häijyt naiset nai tossukkamiehiä jotka kestävät nää pirttihirmunsa.  Jättävät sununsa, vanhat kaverinsa täydellusen vaimonsa äitiin ja kaveripiiriin.. vaimo "antaa luvan"  työpaikan pikkujouluihinkin, muuten ei menemistä.

Ai että jos odottaa äidiltään tervettä käytöstä, menettää sukunsa, kaverinsa jne.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
254/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa pyöriä mummon mielipahan ja oikkujen mukaan, ei jää voimia enää normaaliin elämään, ystäville ja kavereille. 

Vierailija
255/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että jos odottaa äidiltään tervettä käytöstä, menettää sukunsa, kaverinsa jne.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Miehethän ne pirttihirmujaan tottelevat, näitä miehen äidin vihaajia.   Tossukkaiset 

Vierailija
256/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne pirttihirmujaan tottelevat, näitä miehen äidin vihaajia.   Tossukkaiset 

Ei se anoppi ole koko maailma, hyvä ihminen. Yksi ainoa pipipää vain.

Vierailija
257/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Kyllä mun miehellä on kavereita, aikaa vievä harrastus ja sukulaisia näkee sen verran kuin haluaa. 

Vierailija
258/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kutes tiedät, rajoitat miestäsi monella muullakin tavalla, anoppi on se pienin ehkä.  Kun olet niskan päälle päässyt ja miehesi uskoo laillasi sinun olevan täydellinen, aina oikeassa ja henkisesti terve.  "Kyllä vaimo tietää.  "  "täytyy kysyä hallitukselta." 

Vierailija
259/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Kyllä mun miehellä on kavereita, aikaa vievä harrastus ja sukulaisia näkee sen verran kuin haluaa. 

Kirjoittaisit rehellisesti.  Sen verran kun annan ja lapsia ei vie anoppilaan, sinne noidan pesää n.

Vierailija
260/408 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kutes tiedät, rajoitat

Minun anoppini kuoli 2002. Katso ketjun aihe. Se en ole minä.