Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi vihjailee jatkuvasti lasten hankinnasta

Vierailija
31.07.2025 |

Ollaan oltu poikaystävän/avopuolison kanssa yhdessä noin vuosi. Kesän alussa muutettiin yhteen. Tämän jälkeen anoppi on alkanut nyt kesällä toistuvasti vihjailemaan lapsien hankkimisesta. Olen 23-vuotias ja opiskelut kesken, avokki 24-vuotias ja valmistui nyt keväällä. Haaveena on joskus saada lapsia, mutta ei nyt. Anoppi mm. puhelee, että minusta tulisi varmasti hyvä äiti...eikö olisi kiva, jos täälläkin tepsuttelisi pikku jalat...meidän suvussa lapsia on saatu nuorena... Siis tämän tyylisiä juttuja ja kommentteja. Kerran kun heidän mökillään saunottiin ja paikalla oli avokkini siskot, niin meillä oli naisten vuoro ja miesten vuoro. Saunan pesuhuoneessa anoppi taputti mahaani ja sanoi, ettei ei kai siellä vaan ole jo pikku masuasukki. Tämän koin jo loukkauksena vartaloani kohtaan, vaikka olenkin hoikka. Kerroin anopille, että ei ole, eikä ole lähiaikoina edes tulossa. Anoppi vaan hihitteli, että eihän sitä koskaan tiedä.

Sanoin avokilleni, etten pidä näistä vihjailuista ja toiminnasta, koska asia ei ole millään tavalla ajankohtaista. Avokki vaan naureskelee äitinsä jutuilla ja sanoi minulle, ettei niistä kannata välittää ja pyysi sanatarkasti chillaamaan. Viimeksi sanoin jo anopille, että lasten hankinta ei ole vielä ajankohtaista, joten tästä ei kannata tätä enempää enää puhua. Tähän anoppi totesi, ettei sitä kannata suunnitella liikaa ja antaa vaan tulla jos on tullakseen. Nyt olen alkanut välttelemään anoppia, mikä sekään ei ole pidemmän päälle hyvä asia, koska haluaisin olla hyvissä väleissä hänen kanssaan. Avokkini ei tunnu ymmärtävän asiaa ollenkaan vaikka olen tästä hänelle puhunut, lähinnä vaan puolustelee äitinsä puheita. Pelkään, että jossain vaiheessa räjähdän anopille.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että olwt hedelmätön, syynä joku sairaus tms.

Ei, ei mitään selittelyä. Sen sijaan napakasti ilmoittaa, että yksityisasiat eivät kuulu anopille pätkääkään ja niiden utelu on todella huonoa käytöstä.

Vierailija
62/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopit ei vihjaile lasten hankkimisesta sellaisille, joita pitävät vielä lapsina. 23v on hädin tuskin oikeustoimikelpoinen, ei kukaan toivo, että tuossa iässä tehtäisiin lapsia isovanhemmille vaivoiksi.

Kuka hurupää noin sanoo ? 

Itsellä oli  23 v. iässä  jo 2 lasta, eikä anoppi päivääkään hoitanut myöhemminkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voisi kokeilla avokin neuvoa ja chillata? 

Tai antaa räjähtää. Sisko räjähti äidille joka ei kertakaikkiaan osannut pitää mölyä itsellään kun halusi mummiksi. Luultavasti äiti jotain tajusi kun mulle ei myöhemmin puhunut silleen ja jätti siskon rauhaan. Hän on saanut lapset suunnilleen ajattelemalla sänkyhommia ja minä tulin ehkäisyn läpi. Ei tajunnut alkuunkaan sitä että kaikki eivät halua lasta heti eikä niitä kaikille tule tuosta vain. Joskus se on paikallaan antaa kuulua. 

Vierailija
64/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/0

Vierailija
65/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsemme lapsia hautajaistesi jälkeen. 

Kokeile tätä.

Vierailija
66/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen hankkimaan lapset nyt. Sulla on nyt paras mahdollinen aika ne hankkia, kokoajan heikkenee sun lapsen saanti mahdollisuus. Mulla on monta siskoa ja monet itkut on 35-40 vuotiaana, kun eivät saa lapsia/ei onnistu. Plus nyt oot terve ja jaksat olla lasten kanssa. Lapset muuttaa elämästä paremman terveisin mies 30.v

Mahtaako vastavalmistunut mies tienata tarpeeksi perheen elättämiseksi? Mikset maininnut mitään siitä, että mieskin jaksaa nuorena olla lasten kanssa? Baari-illat vaihtuu kokonaan koti-iltoihin, eihän pienen vauvan isä missään ulkona liehu.

Vierailija
67/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voisi kokeilla avokin neuvoa ja chillata? 

Chillaa saatana itse. Kiusaako sinun anoppisi sinua?

Mikä siinä olisi niin vaikeaa vaan chillata? Itse ainakin chillaan elämässäni usein. Jos joku puhuu tyhmiä, en välitä. Ehkä se on sitten naisilla eri juttu.

Chilllaat vaikka jotkut taputtelee sinua kiveksille ja pohtii, että onkohan siellä kovinkin tormakoita siimahäntiä? Tykkäätkö oikeasti, kun appesi tekee sinulle noin?

Vierailija
68/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano anopille että poikasi haluaa vaan kakkosta. Että siks ei vauvoja tule. 🤭 Mahtais anopin suu mennä solmuun.

Tämä on kyllä paras🤣

Vierailija
69/108 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä miltä tuo tuntuu. Jonku kerran menny mies vaihtoon ihan vaan anoppikokelaan vuoksi ja kun mies vaan myötäilee.  Ainoat "pojat"  perheessa vielä, sisaria oli. Mulla meni hermot niihin anoppikokelaisiin joita ois pitäny vielä vuosia sietää.  

Vela ja onnellinen sinkku 

Vierailija
70/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anoppisi on kiinnostunut teidän käyttämästä ehkäisystä? Ei kuulu hänelle. Onpa ällöttävä tapaus. Yök yök

Missä sanottiin että anoppi siitä on puhunut ?🙄

Taisi olla kommentti jonkun muun kuin ap:n kertomaan anoppitapaukseen, joka halusi lapsenlapsia.

Vierailija
71/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä miltä tuo tuntuu. Jonku kerran menny mies vaihtoon ihan vaan anoppikokelaan vuoksi ja kun mies vaan myötäilee.  Ainoat "pojat"  perheessa vielä, sisaria oli. Mulla meni hermot niihin anoppikokelaisiin joita ois pitäny vielä vuosia sietää.  

Mulle kävi aikoinaan 2000-luvun alussa myös niin, että jätin poikaystäväni, kun hänen äitinsä ryhtyi asiattomaksi ja poikaystäväni puolusteli koko ajan äitinsä käytöstä. Tämä nainen siis alkoi kolmen kuukauden seurustelumme jälkeen heidän mökillään punaviinipäissään kyselemään minulta, että pystyykö hänen poikansa tyydyttämään minut makuuhuoneessa, kuinka usein teemme sitä, antoi vinkkejä seksikkääseen pukeutumiseen ja myös siihen, miten minun pitäisi tyydyttää poikaystävääni, jne. Olin silloin 20 vuotias!! Totesin, ettei kuulu hänelle. Hän vielä kuitenkin jatkoi, ettei häntä siellä mökillä haittaa, vaikka parvelta, jossa poikaystäväni kanssa yövyimme, kuuluisi lemmenääni, koska ne ovat hänen mielestään kaikkein ihanimpia ääniä. Olin järkyttynyt siitä, että poikaystävän äiti puhelee tuollaisia! Kerroin tästä poikaystävälleni, joka oli siis siinä tilanteessa isänsä kanssa ongella, että mitä hänen äitinsä oli puhunut. Aluksi ei uskonut, mutta sitten vaan oli sitä mieltä, että ymmärsin väärin ja ylireagoin, äitinsä vaan hassuttelee. Loppu tuli pari viikkoa myöhemmin, kun olimme kahvilassa poikaystäväni ja hänen äitinsä kanssa. Poikaystäväni äiti totesi jossain vaiheessa ihan pokkana, että sen dildon pitää sitten lähteä ja on poikaystäväni tehtävä pitää minut tyytyväisenä! Joo, minulla oli kotonani dildo, kuten varmasti monilla sinkkunaisilla on. Ei ollut tietenkään seurustelun aikana tarvetta sitä käyttää, mutta se oli edelleen yhdessä laatikossani tallessa. En ollut tästä kertonut poikaystävälleni mitään, koska miksi olisin, kun ei se sille ollut hänen kanssaan tarvetta. Hän oli selvästi käynyt tonkimassa jossain välillä luonani ollessaan laatikoitani ja kaappejani. Järkytyin tästä kommentista, koska miksi kukaan kertoisi tällaisesta asiasta äidilleen?!! Jätin poikaystäväni sillä hetkellä ja lähdin itku kurkussa kotiin.

Nyt 40+ ikäisenä äiti-ihmisenä ihmettelen edelleen, miten tuollaista voi edes tapahtua. Ja täysin epäreilua toimintaa 20 vuotiasta nuorta naista kohtaan, joka vasta on tulossa aikuisuuteen. Ei siitä itselleni mitään traumoja jäänyt, ystäviltäni sain ymmärrystä ja myös omalta äidiltäni. Tämän kokemuksen jälkeen uskon hulluimmaltakin kuulostavat anoppi/appi tarinat.

Ap:lle sanoisin, että mieti tarkkaan, haluatko olla tuollaisessa ihmissuhteessa. Minulla hieman erityylinen kuvio, eikä yhtä pitkä seurustelusuhde siinä vaiheessa, mutta tilanne voi alkaa eskaloitumaan, kuten minulle kävi. Jos poikaystäväsi on äitinsä talutusnuorassa tai äitinsä on muuten vaan hallitseva, niin vaikeaa tulee. Ja nuorena voi kokemattomuuttaan sietää asioita, joita ei todellakaan pitäisi joutua kokemaan tai kuuntelemaan. Tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
72/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä ketju. Ihan kuin joku "anoppi" haluaisi, että hänen poikansa lisääntyy jonkun naisen kanssa, jonka kanssa  poika on seurustellut vuoden ja pariskunnta tuskin on itsekään päässyt vaipoistaan eroon.

Enemmänkin tuossa tilanteesa  pelkäisi, että tyttö pamahtaa paksuksi ja jättää opiskelut ja poika saa loppuikänsä yksin elättää perhettä ja koko perhe elää köyhyydessä. Naisen ei ole helppo myöhemmin työllistyä, kun ei ole ammattia ja kotona on lapsen kanssa oltu vuosia. 

Pahimmassa tapauksessa pari eroaa, kun  lapsi on 1v ja poika maksaa elareita seuraavat  18v  ja sitten lapsella on isäpuolia ja oman pojan on hankalampi  perustaa nyöhemmin  oma perhe, ku pitää tietenkin elättää myös sitä nuoruuden vahinkoa. 

Harvalla riittää rahaa kovin montaa lasta elätää. Ja aikaakin niille lapsille pitäisi löytää. Uusi nainen ei välttämättä hyvällä katso miehen edellisen suhteen jälkikasvua. 

Ei ei ja vielä kerran ei. En ikinä voisi toivoa, että poikani tekisi lapsia noin vähäisen seurustelun jälkeen. 

Sitten, kun on oltu 10 vuotta yhdessä ja ikää on yli 30v on aika alkaa suunnitella perhettä, jos siltä tuntuu. Siinäkin kohtaa minulle on yhdentekevää tekevätkö lapsia vai ei. 

Mutta kuten tässäkin ketjussa on jo todettu, ihmisissä on myös tyhmiä, kuten ap:n anoppi, vaikka arvelenkin, että tämäkin aloitus on pelkkä trolli. 

Ei oikein jaksa uskoa, että monikaan vanhempi olisi kovinkaan onnellinen, jos oman lapsen kumppani/ oma lapsi pamahtaa paksuksi noin vähäisen seurustelun jälkeen. 

Vierailija
73/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopit ei vihjaile lasten hankkimisesta sellaisille, joita pitävät vielä lapsina. 23v on hädin tuskin oikeustoimikelpoinen, ei kukaan toivo, että tuossa iässä tehtäisiin lapsia isovanhemmille vaivoiksi.

Kuka hurupää noin sanoo ? 

Itsellä oli  23 v. iässä  jo 2 lasta, eikä anoppi päivääkään hoitanut myöhemminkään

Miksi sen anopin pitäisi niitä lapsia hoitaa? Jos lapsia on tehty noin nuorena, niin varmaan ne appivanhemmatkin on olleet nuoria, ehkä jopa alle 50v ja sen ikäisenä ihmiset on täysillä työelämässä, mutta ikä alkaa kuitenkin jo vähä tuntua, joten lomat haluaa levätä, eikä vahtia pieniä lapsia. 

Vierailija
74/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano, että olwt hedelmätön, syynä joku sairaus tms.

Ei, ei mitään selittelyä. Sen sijaan napakasti ilmoittaa, että yksityisasiat eivät kuulu anopille pätkääkään ja niiden utelu on todella huonoa käytöstä.

Ei ap:n tarvitse mitään selitellä, sillä ei hänellä ole anoppia sen paremmin, kuin sitä avokkiakaan.  Ja jos onkin, niin tuskin anoppi on mitään lapsia kehoitellut tekemää. Enintään anoppi toivoisi, että nuoret ymmärtää ehkäistä tai pitää jalat ristissä, ettei vahinkoa pääse syntymää. Tuo tyttöhän on vielä itsekin ihan täysi lapsi, ei kai kukaan halua, että tuossa iässä lapsia tehtäisiin. Esikoislapset tehdään nykyään lähempänä 30v.  Ja hyvä niin. 

Ihan trolli koko aloitus. 

Vierailija
75/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on ihmisillä vaikeata :D

Ei ihme, että ollaa sinkkuja. Mutta onneksi edes onnellisia sellaisia. 

Harmi, ettei sulle ole sattunut kohdalle miestä, jonka äiti on kuollut, kun kyllähän sellaisiakin on. 

Mutta toisaalta, jos ihan useampi kerta mies on mennyt vaihtoon sen takia, ettet ole tullut miehen äidin kanssa toimeen niin olisiko aika katsoa peiliin ja miettiä, olisiko syy kuitenkin siellä??

Et taida oikein tulla naisten kanssa toimeen?  Jotkut naiset vihaa naisia tiedostamattaan. Se on sitä sisäistettyä nai*svihaa.  Vain miehet on hyviä/mukavia ihmisiä. 

Vierailija
76/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi mielestä lapsia tulisi tehdä heti kun kiima nousee ensimmäistä kertaa, kuten hänen suvussaan on perinteisesti tehty.

Vierailija
77/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi aikoinaan 2000-luvun alussa myös niin, että jätin poikaystäväni, kun hänen äitinsä ryhtyi asiattomaksi ja poikaystäväni puolusteli koko ajan äitinsä käytöstä. Tämä nainen siis alkoi kolmen kuukauden seurustelumme jälkeen heidän mökillään punaviinipäissään kyselemään minulta, että pystyykö hänen poikansa tyydyttämään minut makuuhuoneessa, kuinka usein teemme sitä, antoi vinkkejä seksikkääseen pukeutumiseen ja myös siihen, miten minun pitäisi tyydyttää poikaystävääni, jne. Olin silloin 20 vuotias!! Totesin, ettei kuulu hänelle. Hän

No kai sä nyt ymmärrät, ettei normaali ihminen käyttäydy/puhu tuollaisia ja vielä lähes ventovieraalle 20v naiselle. Eikä sen puolee, minkään ikäiselle. 

Onhan tuo nainen ollut sekaisin ja luultavasti joku mt-ongelmainen. 

Jotkut naiset(kin) on rivoja suustaan. Yleensä miehet tuollaisia suustaan kännissä päästelee ja jotkut selvinkin päin, mutta harvemmin naiset. Mutta mt-ongelmaisille tuo on tyypillistä. Kun huono kausi alkaa, nousee pintaan nuo seksijutut. 

Vierailija
78/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi mielestä lapsia tulisi tehdä heti kun kiima nousee ensimmäistä kertaa, kuten hänen suvussaan on perinteisesti tehty.

Niinpä. Jos ei muuten niin suvun miehet vanhimmasta alkaen ovat ottaneet tehtäväkseen astutushommien opettamisen.

Vierailija
79/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos ei muuten niin suvun miehet vanhimmasta alkaen ovat ottaneet tehtäväkseen astutushommien opettamisen.

Alitajuisesti anoppi haluaisi seurata vierestä ylisukupolvista sukurutsaa, joka oli keskeinen osa hänen omaa kasvutarinaansa kuukautisten alettua.

Vierailija
80/108 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. Tämän provohenkilön tunnistaa heti jo kirjoitustyylistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän