Anoppi vihjailee jatkuvasti lasten hankinnasta
Ollaan oltu poikaystävän/avopuolison kanssa yhdessä noin vuosi. Kesän alussa muutettiin yhteen. Tämän jälkeen anoppi on alkanut nyt kesällä toistuvasti vihjailemaan lapsien hankkimisesta. Olen 23-vuotias ja opiskelut kesken, avokki 24-vuotias ja valmistui nyt keväällä. Haaveena on joskus saada lapsia, mutta ei nyt. Anoppi mm. puhelee, että minusta tulisi varmasti hyvä äiti...eikö olisi kiva, jos täälläkin tepsuttelisi pikku jalat...meidän suvussa lapsia on saatu nuorena... Siis tämän tyylisiä juttuja ja kommentteja. Kerran kun heidän mökillään saunottiin ja paikalla oli avokkini siskot, niin meillä oli naisten vuoro ja miesten vuoro. Saunan pesuhuoneessa anoppi taputti mahaani ja sanoi, ettei ei kai siellä vaan ole jo pikku masuasukki. Tämän koin jo loukkauksena vartaloani kohtaan, vaikka olenkin hoikka. Kerroin anopille, että ei ole, eikä ole lähiaikoina edes tulossa. Anoppi vaan hihitteli, että eihän sitä koskaan tiedä.
Sanoin avokilleni, etten pidä näistä vihjailuista ja toiminnasta, koska asia ei ole millään tavalla ajankohtaista. Avokki vaan naureskelee äitinsä jutuilla ja sanoi minulle, ettei niistä kannata välittää ja pyysi sanatarkasti chillaamaan. Viimeksi sanoin jo anopille, että lasten hankinta ei ole vielä ajankohtaista, joten tästä ei kannata tätä enempää enää puhua. Tähän anoppi totesi, ettei sitä kannata suunnitella liikaa ja antaa vaan tulla jos on tullakseen. Nyt olen alkanut välttelemään anoppia, mikä sekään ei ole pidemmän päälle hyvä asia, koska haluaisin olla hyvissä väleissä hänen kanssaan. Avokkini ei tunnu ymmärtävän asiaa ollenkaan vaikka olen tästä hänelle puhunut, lähinnä vaan puolustelee äitinsä puheita. Pelkään, että jossain vaiheessa räjähdän anopille.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas vain kun menette naimisiin. Siitä se yltyy sellaiseksi vauhkoamiseksi, että en enää avannut edes ovea. Anoppi alkoi ostelemaan jo kaiken maailman vauvan tarvikkeita.
Kovasti voivotteli taas kerran, kun istuttiin kahvittelemassa miehen sukulaisten merkkipäivää. Enpä sitten keksinyt muuta kuin, että riittävän kovalla äänellä totesin hänen pähkäilyynsä, että miten se on niin vaikeaa... HELPOMMAKSI MENEE SITTEN, KUN PÄÄTÄMME, ETTÄ VAUVA ON TERVETULLUT JA LOPETAN PILLEREIDEN SYÖNNIN. Ja huomautin vielä, että ei ole vahingonvaaraakaan, koska en ole ikinä unohtanut yhtäkään pilleriä.
Tällaiset ihmiset ovat oikeasti ihan eri kiertoradalla, ja se on vaarallista. Pidä huoli ettei anoppi pääse käsiksi sinun pillereihin ja tärvele niitä. Näitä stooreja on netissä joissa sukulaiset tuhoaa toisten ehkäisyä ja siitä aiheutuu raskaus. Välit poikki tuollais
Juu ja anoppi saa sydärin samaan aikaan kun sinä synnytät ja vaatii päästä sylittelemään vastasyntynyttä kun pillusi on tuhannen päreinä ja itse makaat henkihieverissä verilammikossa.
Sano minun sanoneen, kävele pois ennen kuin on liian myöhäistä.
En usko, että jos joku tulisi koskettelemaan saunassa vatsaa tai mitään osaa toisesta ihmisestä niin ongelma olisi, että mitä tämä henkilö sanoi.
Sanon, että helle pehmentänyt tämän provoilijan pään.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan lapset nyt. Sulla on nyt paras mahdollinen aika ne hankkia, kokoajan heikkenee sun lapsen saanti mahdollisuus. Mulla on monta siskoa ja monet itkut on 35-40 vuotiaana, kun eivät saa lapsia/ei onnistu. Plus nyt oot terve ja jaksat olla lasten kanssa. Lapset muuttaa elämästä paremman terveisin mies 30.v
Itku lapsettomuudesta on paljon pienempi paha kuin se helvetti mihin joutuu miehen ja anopin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Menneen maailman anoppi. 23v ja 24v vuosi yhdessä ja anoppi anoo lapsenlapsia. Juu EI ! Sano että palaan asiaan 10 vuoden kuluttua , jos palaan.
T.toinen anoppi
Onko joillain anopeilla joku tirkistelyfetissi? Ehkäisy tai sen puute ei kuulu anopeille mitenkään. Sen tinkaaminen saa kuulostamaan pervolta.
"Anna mulle lapsenlapsiaaaa!"
Hyi hele...
Ap on syy siihen, miksi en ole halunnut nähdä pojan tyttöystävää. En kestäisi jälkikäteen kuulla, miten sanoin sitä ja tätä, vaikka olisin ollut hiljaa.
Olen pojalle sanonut, että jos menet miehen kanssa vihille, niin tulen häihin, mutta jos otat naisen puolisoksesi, niin turha kuvitella, että siitä iloitsisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on syy siihen, miksi en ole halunnut nähdä pojan tyttöystävää. En kestäisi jälkikäteen kuulla, miten sanoin sitä ja tätä, vaikka olisin ollut hiljaa.
Olen pojalle sanonut, että jos menet miehen kanssa vihille, niin tulen häihin, mutta jos otat naisen puolisoksesi, niin turha kuvitella, että siitä iloitsisin.
Juu, kyllä tärkeämpää on olla asiaton paska kuin että vain käyttäytyisi asiallisesti.
Sano, että olwt hedelmätön, syynä joku sairaus tms.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen ihminen sinun tuleva anoppisi.
Ja yhtä yksinkertainen poika hänellä. Nuo lapsihöpinät ymmärtäisi 100-120 vuotiaalta, mutta ei joltakin +50v mitä tuokin anoppi on.
Mutta joo, yksinkertaiset pariutuu keskenään ja saavat yksikertaisen suvun kaupanpäälle.Itseki olen anoppi ja kosknn ei ole sanallakaa maininnut lapsenteosta. Se on jokaisen henkilökohtainen asia. Johan tuon sanoo järkikin.
Ja kukaan (järkevä ihminen ) ei halua, että lapsia aletaan vääntämään kesken opiskelujen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voisi kokeilla avokin neuvoa ja chillata?
Chillaa saatana itse. Kiusaako sinun anoppisi sinua?
Mikä siinä olisi niin vaikeaa vaan chillata? Itse ainakin chillaan elämässäni usein. Jos joku puhuu tyhmiä, en välitä. Ehkä se on sitten naisilla eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan lapset nyt. Sulla on nyt paras mahdollinen aika ne hankkia, kokoajan heikkenee sun lapsen saanti mahdollisuus. Mulla on monta siskoa ja monet itkut on 35-40 vuotiaana, kun eivät saa lapsia/ei onnistu. Plus nyt oot terve ja jaksat olla lasten kanssa. Lapset muuttaa elämästä paremman terveisin mies 30.v
mies 30v = ap.n anoppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä tärkeämpää on olla asiaton paska kuin että vain käyttäytyisi asiallisesti.
Jos ei sano miniäkokelaalle kuin päivää ja hyvästi ja siinä välissä "otatko kahvia", niin ei erityisemmin iloitse näistä anoppivihakirjoituksista.
Ap:n munasarjasyöpä ei kuulu meille kenellekään. Hänkin saa tietää siitä vasta ensi vuonna.
Harva, edes anoppi alkaisi haaveilla lapsenteosta , kun pari on ollut yhdessä vuoden ja asunut muutaman hetken yhdessä. Ei ole ollenkaan varmaa, että suhde jatkuisi pitkään. Minullakin on poika enkä kyllä elämänpäivänä haluaisi, että hän pukkaisi tyttöystävänsä paksuksi noin äkkiä, kun seurustelu on vasta alkanut.
Sano anopille että poikasi haluaa vaan kakkosta. Että siks ei vauvoja tule. 🤭 Mahtais anopin suu mennä solmuun.
Osta nykynaisten tyyliin rakki ja hoivaa sitä koko loppuelämäsi. Laske siippasi oikean naisen matkaan....
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja tullut kommentille (varmaan tällekin) mutta on tuossa kyllä perää. Sukulainen miehensä kanssa alkoi yrittämään lapsia vasta lähempänä neljääkymmentä ja eihän se onnistunut. Kaikenlaista hankaluutta oli ja hoitoja piti tehdä useampi vuosi että onnistui. Saivat sitten kaksi ihan perä perään yli nelikymppisinä. Nyt kaksi teiniä heillä talossa ja heillä kohta kuusikymmentä ikää. Totta on että kannattaa tehdä ne lapset nuorina.
Meillä oli tota samaa. Olin 21 ja mies 27 kun tavattiin. Anoppi puhui minulle lisääntymisasioista jo ensi kertaa minut tavatessaan 😃
Alusta saakka kerroimme anopille, ettemme halua lapsia.
Nyt ollaan 32 ja 38, anoppi on pääsääntöisesti lopettanut kyselyn, tainnut luovuttaa.
Emme edelleenkään halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän anoppisi sanoisi jos saisi tietää että poikansa on tuhkamuna? Ei varmaan uskoisi.
Tunnen yhden anopin, joka haukkui miniäänsä, koska tämä ei suostunut tekemään lapsia. Pelkäsi kuulemma, että vartalo menee piloille. Myöhemmin kävi ilmi, ettei poikansa voinut saada lapsia.
Käske anopin nussimaan ilman ehkäisyä niin saa niitä lapsia mitä hyysätä.
Anna kun arvaan: anoppi tekee kaikkensa saadakseen sut nyt hankkimaan sen lapsen ja sitten kun lapsi olisi maailmassa, anoppi katoaa kuin pieru Saharaan. Ei varmaan näy auttamassa.