Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta ok jos kyläpaikassa isäntäväen koirat vaeltelevat jaloissa/ pöydän alla kahvia juodessa?

Vierailija
31.07.2025 |

Kysymys otsikossa. Voi mennä myös niin päin, että joku tuo koiran luoksesi, ja se toimii noin. 

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On OK ja jopa toivottavaa 🥰

Vierailija
82/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti mua ei haittaa kissat tai koirat vaikka ne pyörii ympärillä kyläpaikassa. Ja tunnen jopa yhden papukaijan joka on totaalisen ihastunut mieheeni ja istuu hänen olkapäällään kun ollaan kylässä, eikä se haittaa mun miestä ja käy se minuakin katsomassa. Jos meille tuo koiran, niin sitten pitää tehdä vähän erikoisjärjestelyjä koska meidän kissat ei ole koiriin tottuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla koiran omistajista ei mitään tajua muita ihmisiä kohtaan. 

Kuinka paljon sinä ajattelet omassa kodissasi muiden parasta ja järjestät siellä asiat niin kuin muut haluaa?

Vierailija
84/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun kaikki vaatteet on korvassa.Sekin sitten koiran syy.

Vierailija
85/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen allerginen, ja lääkitsen itseni jos menen kylään koirakotiin. Kerron asian myös isäntäperheelle. Aina on pidetty koirat poissa helmoista. Kerjääminen on muutenkin inhottavaa.

Vierailija
86/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Kävin kylässä missä koirat marhasi ruokapöydän ympärillä ja tunkivat sohvalle jossa istuin.

Lisäksi kämpässä oli kammottava löyhkä.

Vierailija
87/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok ja jopa pitäisin siitä. Itsellä ei ole koiraa, mutta olen erittäin eläinrakas.

Vierailija
88/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Mulla ei itsellä ole koiraa, mutta ei haittaa yhtään jos ovat rauhallisia. Mun isä tuli aina kylään/lasten synttäreille koiran kanssa. Koira oleili monesti keittiön pöydän alla. Rauhallinen ja kiltti. Ei häirinnyt ketään. Ei tullut sohville, mikä toisaalta kiva ettei ole karvassa kangassohvat. Hoiti siellä pöydän alla samalla siivouksen, kun joku pullanmuru tippui :)

Vierailija
89/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on koiran koti. Koiran oma reviiri mihin vieras tulee. Tietenkin se on ok kunhan koira käyttäytyy ystävällisesti eikä hypi vierasta vasten tai pöydälle.

Vierailija
90/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulle Ok, jos olen itse vieras,  mutta jos vieraita meillä, en anna koirani häiritä ruokahetkeä. Menee portin taakse, jos ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
91/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu kylään sellaisia, joille tämä ei ole ok. En tosin edes tunne ketään sellaista.

Vierailija
92/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin koirat kuin ympäriinsä juoksevat ja kirkuvat ipanat. En mielelläni vieraile lapsiperheissä, koska niissä on aina levotonta ja lapset lääppivät joka paikan likaisilla käsillään.

Vierailija
93/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok. Mitäs sen väliä, missä ne koirat on.

On se vähän rasittavaa että koira nuohoaa ympärillä ja tunkee päätä syliin kuolajojoineen kerjätessään. Anopin entinen koira tajusi sentään pysyä matkan päässä näyttelemättä nälkäkuolemaa mutta siellä välillä oleva hoitokoira ei sitten yhtään oo koulutettu ja tunkee aivan liian lähelle. Pöllii myös pöydältä jos ehtii.

Vierailija
94/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI! .Aitaus ostettava jos ei koira tottele. 

Vierailija
95/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ok jos kyläilen ja koirat vaeltelevat jaloissa.

Itselläni on koiria ja mielestäni koirilla huonoihin tapoihin kuuluu kerjääminen, jatkuva/käskevä haukkuminen,  päälle/syliin kiipeily ja rapsutusten vaatiminen (minun yksi koira ilmaisee rapsutushalunsa kuopimalla tassullaan ja se voi olla vähän painostavaa välillä). Pyrin siihen, että eivät tee tällaista vierailleni..

Vierailija
96/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tulla pöydän alle. Kokonaan toiseen huoneeseen tai ulos. Yksiössä koira on häkissä sen aikaa, ellei ole hyvin koulutettu. Ei saa tulla lähellekään pöytää.

Vierailija
97/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat syö lattialle tipahtaneet sisäfilepihvit ja erikoisraakamakkarat

Myös pudonneet suklaapalat ja juustosiivut?

Tai mitä nyt yleensä tippuu.

Vierailija
98/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI! .Aitaus ostettava jos ei koira tottele. 

Koira kannattaa opettaa pennusta asti omaan pesään (oppii vuorokaudessa) häkkiin tai kantokoppaan, niin näitä ongelmia ei tule. 

Vierailija
99/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Kävin kylässä missä koirat marhasi ruokapöydän ympärillä ja tunkivat sohvalle jossa istuin.

Lisäksi kämpässä oli kammottava löyhkä.

Pöydän alla ne tökkää kylmän kostean kuononsa suoraan reisien väliin. Ole siinä sitten kuin ei mitään olevinaan tapahtuisi.

Vierailija
100/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko kukaan että ihminen tunkee nokkaansa pöydän alta?

Miksi se on eri asia kun lemmikki tekee sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi