Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta ok jos kyläpaikassa isäntäväen koirat vaeltelevat jaloissa/ pöydän alla kahvia juodessa?

Vierailija
31.07.2025 |

Kysymys otsikossa. Voi mennä myös niin päin, että joku tuo koiran luoksesi, ja se toimii noin. 

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pöydässä ökyleikkeitä?

Vierailija
102/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Koirat on ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut potkittua.

Vierailija
104/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ne koirat hirveitä vaelluksia saa tehtyä pöydän alla, varsinkaan isot ja siksi kun pöydän alusta on jalkoja (ihmisten) täynnä. Ennemminkin esteradalta vaikuttaa. Toisaalta jos mulla köllöttelis kaikessa rauhassa koira pöydän alla, eipä tuo haittaisi, toisin ois jos vaeltelisi pöydän päällä, sitte sais kyytiä.

Vierailija
105/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok. Mitäs sen väliä, missä ne koirat on.

On se vähän rasittavaa että koira nuohoaa ympärillä ja tunkee päätä syliin kuolajojoineen kerjätessään. Anopin entinen koira tajusi sentään pysyä matkan päässä näyttelemättä nälkäkuolemaa mutta siellä välillä oleva hoitokoira ei sitten yhtään oo koulutettu ja tunkee aivan liian lähelle. Pöllii myös pöydältä jos ehtii.

No hitsi, kerro ny ehtikö?

Vierailija
106/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksettu kouluttaa kovin paljoa, joten noi lamppuharjat tekee melkein mitä lystää. Onneksi eivät ole kovin isoja.

Vierailija
107/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me opetettiin koiralle alkuun oma paikka- käsky josta koira menee omaan pesäänsä.

Kun tehdään ruokaa tai istutaan ruokapöydässä, koira ei tule (ei saa tulla) kynnyksen yli. Joskus jos keitellään koiran omia ruokia (riistaa tms) tosiaan koira meilläkin jää istua kököttämään kuono pitkällä keittiön oven /lattiasauman kohdalle, on oppinut hyvin ettei tule pidemmälle.

Silloin jos istutaan olohuoneessa sphvapöydän ääressä, koira saa tulla jalkoihin, mutta tässäkin on ongelmansa. Koira alkaa kerjätä kun näkee pöydän sisällön ja ylettää pöytään. Jos ollaan omannperheen kesken, otan koiran ulkoterasseineen sohvalle viereeni. Se ei juuri kerjää minulta, ehkä tietää että laitan heti maahan jos kerjää. Pieni koira kyseessä koka ei pääse hyppäämään terassisohvalle.

Minusta olisi kohteliasta kysyä vieraalta, mitä toivoo, pelkääkö koiria tms, tarjoutua laittamaan koira eri huoneeseen

Voi kun kaikki olisi tällasia. Minä pidän koirista mutta myös vähän pelkään. Koira on purrut minua. Ja olen allerginen koirille.

En tiennyt että koiria voi olla vaikka kampaajalla. Täytyy varautua ja kysyä asiasta ennen kuin varaa ajan.

Vierailija
108/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat kotonaan ja saavat oleskella joka paikassa, myös keittiössä. Eivät kylläkään kerjää pöydästä, mutta sekin olisi ihan minun oma asiani, jos kerjäisivät.  Yksi edesmennyt koira halusi istua tuolilla ja katsella vieraiden kahvittelua. Minusta sekin oli ongelmatonta ja erityisesti sen takia, että se yhtä tätiäni suuresti kauhistutti. 

Vierailija
109/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat ruokakaupassa. En käytä näitä kauppoja. T. Rikas Eläkeläinen

Minä maksan sinun elämisesi.

Vierailija
110/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok niin kauan, kun eivät kerjää. 

Vierailija
111/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai, muistan kun olin lapsi ja tädilläni oli koiria. Yksi niistä oli pieni ewokin näköinen koira, erittäin persoonallinen ja hauska. Koiralla oli "oma paikka" tuolilla, tuli aina istumaan tuolille pöydän ääreen ja tapittamaan kun muut joivat kahvia:) Ei siis tietenkään hyppinyt pöydälle tai kerjännyt. 

Vierailija
112/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissataloudessa saatat laskea pullasi pöydälle, jossa on juuri ollut kisun tähtikuvio tai lautaselle, jonka misse on nuollut puhtaaksi shebasta tovi aikaisemmin.

Meillä ainakin pullat syödään lautaselta, ja ihmisten ja kissojen lautaset on erikseen...

Valehtelet, olen nähnyt. 

Vierailija
113/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. 

Vierailija
114/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok

Vierailija
115/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En myöskään tajua sitä, että monella kampaajalla on nykyään tapanaan tuoda koira mukanaan töihin. 

Jos kam

paamossa on koira en mene sinne.

Minä taas menen juuri koirien takia.

Vierailija
116/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottua se on!🐶

Vierailija
117/117 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset