Onnistuvatko vakipanot kellään?
Seurustelin lukioajan ja sen jälkeen kun tuli ero poikaystävästä, niin halusin sinkuilla ja nauttia opiskelijaelämässä. Yhden illan jutut ei innosta ja päätinkin etsiä vakipanon. Nyt on ollut yhteensä kolme vakipanoa vuoden sikana, jotka kaikki ovat menneet lopulta vaikeaksi. Ekalla kerralla jätkä tuli mustasukkaiseksi ja olisi halunnut omia minut, mutta itse kyllä teki vaikka mitä. Kaksi seuraavaa yritystä ovat päättyneet siihen, että molemmat olisivat halunneet enemmän. Voiko pelkkä vakipano/seksisuhde ylipäänsä onnistua? Minulla selvästi ei.
Kommentit (78)
Yli 50v on onnistunut hyvin. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi onnistua omalla kohdalla koska mulla tulee tunteet peliin mukaan. Olen ollut nyt kaksi vuotta seksisuhteessa varatun miehen kanssa ja olen täysin rikkinäinen koska tyhmänä menin rakastumaan mieheen. Enkä osaa lopettaa suhdetta. Mieshän ei suhdetta helposti lopeta kun saa kiihkeää seksiä nuoremmalta naiselta.
En usko pystyväni kenenkään kanssa pelkkään seksisuhteeseen koska olen liian tunteellinen sellaiseen. Tunteet tulee väkisin mukaan jossakin kohtaa. Ei tämän varatunkaan kanssa ensin alkuun tunteita ollut, mutta kyllä ne vain sieltä tuli.
Mistä tunteista puhut? Miten voit panna jos et tunne mitään, onhan vetovoimakin tunne? Paneeko ihmiset ihan robotteina roisiaan ilman että mitenkään tykkää siitä toisesta osapuolesta?
Eihän se toinen ole sitten edes haluttava mies. Vetovoima alkaa jo ulkonäöstä, katseesta, kehonkannattelusta, liikkumisesta, ryhdistä, elekielestä, mikroilmeistä jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Pelkäsin että joutuisin neuvottelemaan tunteista, mut mies on juuri niin "etäinen" kun alussa sovittiin.
N
Hyvä jörjestely jos alussa sovitaan. Niitäkin miehiä on jotka tekee kaikki temput saadakseen naisen ihastumaan ja sitten kertoo että olitkin vaan halpa pano.
Nainen on melko harvoin miehen kanssa sängyssä, jos ei ole mieheen millään tavalla ihastunut. Ei oikeastaan koskaan. Miehet voivat olla sängyssä kyllä lähes kenen kanssa tahansa, mutta nainen ei toimi samalla tavalla.
Kyllä toimii.
Kerran oli vakipano. Keskustelimme avoimesti tilanteesta ja nainen halusi, että ei muita samaan aikaan, jotta voidaan vetää paljaalla. Käytiin testeissä, että molemmat tsudittomia. Kaikki meni hienosti ehkä kolme kk. Sitten yhdessä saunaillassa kaverini alkoi soosissa kertomaan, että hänellä on mahtava vakipano ja näytti kuvaa. No siinähän se minun vakipano oli. Kerroin tästä kaverilleni ja hän oli epäuskoisena. Olivat kuulemma sopineet, että ei muita. Seuraavalla viikolla käytiin molemmat testeissä, onneksi ei mitään ollut. Molemmat lopetettiin naisen tapaaminen. Eipä tuo perään kysellyt, eli kierrossa oli varmasti muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" En voi mitään sille, että et ymmärrä normaalia ilmaisua. Mene muualle vikisemään."
Tunne ei ole rakkauden synonyymi. Tai no niille on kenellä on vaan yksi tunne ja muuten vallitsee tunteettomuus. Meillä muilla on paljon erilaisia tunteita ja jos niistä puhuu ja joku tulkitsee sen rakkaudeksi, on se vaan omaa toiveajattelua.
Mene helvettiin tunnevammainen autistijankkaaja.
Tunnevammainen on se kellä on vaan yksi merkitys sanalle tunne.
Vierailija kirjoitti:
Valipanot sopii niille, jotka pystyvät erottamaan hyvän seksin ja tunteet toisistaan. Suurimmalle osalle tämä ei onnistu. On luonnollista, että tunteet tulevat mukaan. Hienoa, jos molemmille, mutta useimmiten toiselle käy niin.
Neljä vuotta mennyt hyvän seksin merkeissä. Haen välillä vaihtelua muualta ja mieskin varmasti tehnyt samoin. Käytetään aina kortsua ja käyn säännöllisesti testeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainakaan mulle tullut vastaan vakipanomiestä, joka ei lopulta olisi halunnut enemmän.
Mulla oli yksi lupaava vakipanomies, mutta sitten selvisi että hän todellakin halusi enemmän, nimittäin muita vakipanoja itselleen (siis niitä oli jo)! Eli sitoutumisen suhteen ei olisi ollut varmaankaan ongelmia luvassa, mutta joku raja mullakin on tollasille yhteiskäyttömiehille :D
Kuinka vi tun tyhmä olet? Sähän haluat suhteen ohan selvästi, jos pitää saada kontrolloida toista.
Niin, seksisuhde oli mielessä, ei osallistuminen jonkun kiertokullin pillukaruselliin! Itse olet ketun vatun tyhmä jos haluat jatkaa tuolla älykkäällä keskustelutyylilläsi!
No ihan samalla tavalla se mies ajattelee sinusta, tai ne miehet. Eihän hänkään kuvittele olevansa sinulla ainoa, joten tarinan roisto olet sinä, jos seksisuhteesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valipanot sopii niille, jotka pystyvät erottamaan hyvän seksin ja tunteet toisistaan. Suurimmalle osalle tämä ei onnistu. On luonnollista, että tunteet tulevat mukaan. Hienoa, jos molemmille, mutta useimmiten toiselle käy niin.
Neljä vuotta mennyt hyvän seksin merkeissä. Haen välillä vaihtelua muualta ja mieskin varmasti tehnyt samoin. Käytetään aina kortsua ja käyn säännöllisesti testeissä.
Onko ollut helppoa noinkin kauan harrastaa seksiä ihmisen kanssa kenestä ei tykkää?
Näen merkit että lainaus on taas rikki, joten vastaan erillisenä edelliseen viestiin: mies oli todellakin minulla ainoa, se oli ihan kaveri/ sinkkuseksiä mun puolelta, hän taas harhaanjohti minua melkoisesti, niin että olinkin (vieläpä vaivaa nähtyäni) jo mukana jutussa joka ei ollenkaan vastannut tuoteselostetta. Luulin kahdenkeskisempää ja että molemmat on seuraa ja kosketusta vailla, eihän hänellä ollut puutetta kummastakaan, kiertokulleja löytyy uusia vaikka joka illalle jos sellanen kiinnostaisi! Mutta saat pitää naisvihasi toki syyttelemällä minua tilanteen roistoksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Pelkäsin että joutuisin neuvottelemaan tunteista, mut mies on juuri niin "etäinen" kun alussa sovittiin.
N
Hyvä jörjestely jos alussa sovitaan. Niitäkin miehiä on jotka tekee kaikki temput saadakseen naisen ihastumaan ja sitten kertoo että olitkin vaan halpa pano.
Hyvä järjestely, kunnes nainen löytää viikon päästä uuden deittikumppanin ja panon. Hienosti toimi!
Kyllä mä olen pitänyt hyvän vakipanon jo vuosia. Huonot kyllä joutuu luiskaan parin testikerran jälkeen, jos homma ei natsaa.
En tiedä. Minulla vain huonot kokemukset. Olin eron jälkeen yksin, melko masentunutkin. Avomies lähti 3,5 vuoden jälkeen. Minusta ei ole yhden illan suhteisiin, koska pelottaa jo valmiiksi, en sillä tavalla tuntemattoman mukaan uskalla lähteä, kun olin kärvistellyt ilman seksiä vuoden, löytyi kuitenkin kiva kaveri. Yhteisen tutun kautta tutustuin. Aluksi meni ihan hyvin. Siis kumpikaan ei halunnut seurustella. Sitten tuli ihmeellinen käytös, josta olen palstalla kertonut. Olin yökerhossa ystävän kanssa ja juteltiin pöydässä nuorten miesten kanssa. Tämä vakkarini tuli sinne huutamaan, että aiotko sä panna noiden kaikkien kanssa vai? Sen purkauksen jälkeen en vastannut viesteihin. Mutta hän alkoi seurailla minua. Osui samoihin paikkoihin. Kyttäsi. Kerran lähdin junaan ystävän luo, ja näin kun hän astui toiseen vaunuun samaan junaan. Mutta sitten kun ei asemalla näkynyt, ajattelin, että jäi pois aiemmin. Hän ilmestyikin ystäväni kerrostalon kadun toiselle puolelle. Oli huomaamattani siis seurannut minua sinne, se kerrostalo oli melko lähellä rautatieasemaa. Tuijotteli sieltä kadun toiselta puolelta ikkunoihin, kulki edes takaisin. Meidän oli tarkoitus käydä baarissa, mutten uskaltanut lähteä. Ja kun ei näkynyt pariin tuntiin, luultiin, että se lähti. Noin puolen yön aikaan kurkin taas ikkunasta verhon raosta ja hän oli taas siellä kadun toisella puolella tuijottamassa ikkunoihin. Seuraavana aamuna ei näkynyt, ystäväni kävi tarkistamassa, ja uskallettiin liikkua. Tuo oli siis se pahin kerta ja aiheutti ihan pelkoa. Pakkomielle hänellä. Tuon kerran jälkeen se väheni tai loppui. Ja hän oli ihan työssä käyvä ihminen, ei mikään rikollinen tai yhteiskunnasta pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi vaaleanpunaisen pilvilinnani romahtavan sen tiedon takia että miehet voi paneskella ketä vain ilman sen kummempia tunteita. Miten ne sen tekee? Onko niillä aivot oikeasti vain housuissa? Varmasti on poikkeuksiakin.
Naiset myös, ja minusta tuntuu, että naiset jopa enemmän, kun on helpompi löytää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Valipano on hyvä, jos valittaa nautinnosta seksin aikana. Muuten se kuulostaa turhan negatiiviselta ihmiseltä.
Kyllä kai vakiopanojenkin kanssa saa olla tunteita. Eihän kukaan vastenmielisen ihmisen kanssa ole. Mutta ne tunteet ei ole sellaisia, että ooooh, olen niin rakastunut. Minulla oli aikoinaan vakkarikumppanina todella komea mies, urheilullinen ja hyvä sängyssä. Häntä oli ihana tavata ja odotin aina innolla, milloin taas tavataan, toki me pidettiin toisistamme muutenkin, ei vain sängyssä. Se oli seksisuhde. Seurustelusuhteet on sitten erikseen, ne on sitovia. Noissa seksisuhteissa hyvää on se yhdessäolo, mutta ei ole mikään pakko. Esim. tämän seksikaverin kanssa olin avecina ystävänsä häissä, koska hän pyysi. Kaikille kerrottiin, että ollaan vaan hyvät ystävät. Ja oikeasti sekin oli hauskaa, viihdyin myös avecina. Ja sen jälkeen pantiin sitten hotellissa niin että lähes läpi yön peitto heilui.
Pääasia että molemmat nauttii, mies ja muna. Ei ole turhasta keksitty tämä sanonta. Mies panee mitä vaan kun panettaa.