Onnistuvatko vakipanot kellään?
Seurustelin lukioajan ja sen jälkeen kun tuli ero poikaystävästä, niin halusin sinkuilla ja nauttia opiskelijaelämässä. Yhden illan jutut ei innosta ja päätinkin etsiä vakipanon. Nyt on ollut yhteensä kolme vakipanoa vuoden sikana, jotka kaikki ovat menneet lopulta vaikeaksi. Ekalla kerralla jätkä tuli mustasukkaiseksi ja olisi halunnut omia minut, mutta itse kyllä teki vaikka mitä. Kaksi seuraavaa yritystä ovat päättyneet siihen, että molemmat olisivat halunneet enemmän. Voiko pelkkä vakipano/seksisuhde ylipäänsä onnistua? Minulla selvästi ei.
Kommentit (78)
Tyhmä kysymys. Eibä onnistu panot kun virveli ei toimi . Itsestään selvä asia.
Itellä ei ainakaan onnistu.
Harrastan seksiä vain ihmisten kanssa, jotka oikeasti kiinnostaa. Sitten ne kiinnostaa, eikä pelkkä seksi tunnu hyvältä.
Eikö perinteinen seurustelusuhde olisi kivempi? Saa kaikki mitä vakipanossa, mutta sen lisäksi paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi onnistua omalla kohdalla koska mulla tulee tunteet peliin mukaan. Olen ollut nyt kaksi vuotta seksisuhteessa varatun miehen kanssa ja olen täysin rikkinäinen koska tyhmänä menin rakastumaan mieheen. Enkä osaa lopettaa suhdetta. Mieshän ei suhdetta helposti lopeta kun saa kiihkeää seksiä nuoremmalta naiselta.
En usko pystyväni kenenkään kanssa pelkkään seksisuhteeseen koska olen liian tunteellinen sellaiseen. Tunteet tulee väkisin mukaan jossakin kohtaa. Ei tämän varatunkaan kanssa ensin alkuun tunteita ollut, mutta kyllä ne vain sieltä tuli.
Mistä tunteista puhut? Miten voit panna jos et tunne mitään, onhan vetovoimakin tunne? Paneeko ihmiset ihan robotteina roisiaan ilman että mitenkään tykkää siitä toisesta osapuolesta?
Voi hyvänen aika. Etkö tosiaan ymmärrä mistä puhun?? Rakastuminen, sanooko sulle mitään???
Vierailija kirjoitti:
Valipanot sopii niille, jotka pystyvät erottamaan hyvän seksin ja tunteet toisistaan. Suurimmalle osalle tämä ei onnistu. On luonnollista, että tunteet tulevat mukaan. Hienoa, jos molemmille, mutta useimmiten toiselle käy niin.
Itse en pysty panemaan jos ei tunnu miltään. Tavatessa pitää tuntea kemiaa, kiinnostusta, mielenkiintoa, panetusta. Täytyy tykätä siitä naisesta. Taidan olla vanhanaikainen...
M30
Vierailija kirjoitti:
Eikö perinteinen seurustelusuhde olisi kivempi? Saa kaikki mitä vakipanossa, mutta sen lisäksi paljon enemmän.
Vakipanossa seksi pysyy kiihkeänä. Sen mitä se kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi onnistua omalla kohdalla koska mulla tulee tunteet peliin mukaan. Olen ollut nyt kaksi vuotta seksisuhteessa varatun miehen kanssa ja olen täysin rikkinäinen koska tyhmänä menin rakastumaan mieheen. Enkä osaa lopettaa suhdetta. Mieshän ei suhdetta helposti lopeta kun saa kiihkeää seksiä nuoremmalta naiselta.
En usko pystyväni kenenkään kanssa pelkkään seksisuhteeseen koska olen liian tunteellinen sellaiseen. Tunteet tulee väkisin mukaan jossakin kohtaa. Ei tämän varatunkaan kanssa ensin alkuun tunteita ollut, mutta kyllä ne vain sieltä tuli.
Mistä tunteista puhut? Miten voit panna jos et tunne mitään, onhan vetovoimakin tunne? Paneeko ihmiset ihan robotteina roisiaan ilman että mitenkään tykkää siitä toisesta osapuolesta?
Voi hyvänen aika. Etkö tosiaan ymmärrä mistä puhun?? Rakastuminen, sanooko sulle mitään??
Puhu sitten rakastumisesta. Pelkkä tunteista puhuminen ei tarkoita rakkautta, tunteita on niin paljon muitakin. Itse en harrasta seksiä ellen tunne mielenkiintoa ja viehätystä siihen ihmiseen. En kykene tunteettomaan seksiin, se olis sama kun vetäis käteen vaan.
Mulla on. Pelkäsin että joutuisin neuvottelemaan tunteista, mut mies on juuri niin "etäinen" kun alussa sovittiin.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Etkö tosiaan ymmärrä mistä puhun?? Rakastum
Vaikee tiedää että tarkotat rakadtumista jos puhut vaan tunteista :D
Onko noi jutut muka oletuksena avoimia?
On onnistunut kahdesti mutta silloin en välittänyt näistä miehistä muuten kuin ystävinä ja lisäksi olin oman pystyyn kuolleen avioliittoni loppumetreillä. Eli ei todellakaan mikään tavallinen elämäntilanne silloin.
Sittemmin erottuani kokeilin taas tällaista (koska 10v ikäero ja ihan eri elämäntilanteet; minulla lapset tehty jne.) mutta eihän siitä mitään tullut, ihastuin aika nopeasti ja syvästi ja lopulta sitten mieskin, nykyään ollaan ihan normaalissa seurustelusuhteessa ja yhteistä kotia katsellaan.
N47
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Pelkäsin että joutuisin neuvottelemaan tunteista, mut mies on juuri niin "etäinen" kun alussa sovittiin.
N
Hyvä jörjestely jos alussa sovitaan. Niitäkin miehiä on jotka tekee kaikki temput saadakseen naisen ihastumaan ja sitten kertoo että olitkin vaan halpa pano.
Vierailija kirjoitti: Onko noi jutut muka oletuksena avoimia?
Pitäähän se etukäteen sopia mikä on homman nimi. Kaikki muu on kusetusta ja hyväksikäyttöä.
Onnistui 7 vuotta, nykyään ollaan frendit ilman sukupuoliyhteysasioita.
Halla-aholta onnistui 8 vuotta, kunnes sitten jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Hyvä jörjestely jos alussa sovitaan. Niitäkin miehiä on jotka tekee kaikki temput saadakseen naisen ihastumaan ja sitten kertoo että olitkin vaan halpa pano.
Hyvä järjestely, kunnes nainen löytää viikon päästä uuden deittikumppanin ja panon. Hienosti toimi!
Vierailija kirjoitti:
Halla-aholta onnistui 8 vuotta, kunnes sitten jäi kiinni.
No ei häntä suotta kutsuta Mestariksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Nainen on melko harvoin miehen kanssa sängyssä, jos ei ole mieheen millään tavalla ihastunut. Ei oikeastaan koskaan. Miehet voivat olla sängyssä kyllä lähes kenen kanssa tahansa, mutta nainen ei toimi samalla tavalla.
Pari faktaa kaikista suhteista, jotka yrittävät kiertää sitoutumisen:
1) Naiset eivät mene sänkyyn miehen kanssa, josta he eivät viehäty. Itseasiassa aika paljonkin. On siis hyvin todennäköistä, että nainen ei ole miehen kanssa sängyssä "vain seksin" vuoksi.
2) Vaikka nainen olisikin seksisuhteessa miehen kanssa, niin kuinka kauan? Suurin osa varsinkin paremman näköisistä naisista löytää uusia deittikumppaneita ja seksikumppaneita jatkuvasti. Kaikki naiset eivät harrasta seksiä viiden miehen kanssa samaan aikaan. Tuollaiselle seksisuhteelle voi antaa aikaa 2-4 seksikerran verran ja sitten alkaa jo hiipua.
3) Ja mieshän ei pysty olemaan seksisuhteessa naisen kanssa, jonka mies kokee oikeasti viehättävänä. Mies ihastuisi naiseen, jos mies harrastaisi toistuvasti seksiä hyvin viehättävän naisen kanssa.
4) Draama, suru ja murhe on kaikkein todennäköisin lopputulos, vaikka trendikkäät naiset puhuvatkin "hot girl summerista" "kuumista irtosuhteista futareiden kanssa" ja "fwb-virityksistä jonkun baarituttavuuden kanssa".