Onnistuvatko vakipanot kellään?
Seurustelin lukioajan ja sen jälkeen kun tuli ero poikaystävästä, niin halusin sinkuilla ja nauttia opiskelijaelämässä. Yhden illan jutut ei innosta ja päätinkin etsiä vakipanon. Nyt on ollut yhteensä kolme vakipanoa vuoden sikana, jotka kaikki ovat menneet lopulta vaikeaksi. Ekalla kerralla jätkä tuli mustasukkaiseksi ja olisi halunnut omia minut, mutta itse kyllä teki vaikka mitä. Kaksi seuraavaa yritystä ovat päättyneet siihen, että molemmat olisivat halunneet enemmän. Voiko pelkkä vakipano/seksisuhde ylipäänsä onnistua? Minulla selvästi ei.
Kommentit (78)
Ei. Aina jompikumpi kehittää tunteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Pelkäsin että joutuisin neuvottelemaan tunteista, mut mies on juuri niin "etäinen" kun alussa sovittiin.
N
Hyvä jörjestely jos alussa sovitaan. Niitäkin miehiä on jotka tekee kaikki temput saadakseen naisen ihastumaan ja sitten kertoo että olitkin vaan halpa pano.
Nainen on melko harvoin miehen kanssa sängyssä, jos ei ole mieheen millään tavalla ihastunut. Ei oikeastaan koskaan. Miehet voivat olla sängyssä kyllä lähes kenen kanssa tahansa, mutta nainen ei toimi samalla tavalla.
Tämä on täysin totta. Mies työntää munansa vaikka puunkoloon, eläimeen tai toiseen mieheen kunhan pääsee panemaan. Nainen vedätetään ihastumaan vaan että pääsisi helpon pillunpäälle ja sitten kun kyllästytään kerrotaan että olit vain reikä, heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Pelkäsin että joutuisin neuvottelemaan tunteista, mut mies on juuri niin "etäinen" kun alussa sovittiin.
N
Hyvä jörjestely jos alussa sovitaan. Niitäkin miehiä on jotka tekee kaikki temput saadakseen naisen ihastumaan ja sitten kertoo että olitkin vaan halpa pano.
Nainen on melko harvoin miehen kanssa sängyssä, jos ei ole mieheen millään tavalla ihastunut. Ei oikeastaan koskaan. Miehet voivat olla sängyssä kyllä lähes kenen kanssa tahansa, mutta nainen ei toimi samalla tavalla.
Tämä on täysin totta. Mies työntää munansa vaikka puunkoloon, eläimeen tai toiseen mieheen kunhan pääsee panemaan. Nainen vedätetään ihastumaan vaan että pääsisi helpon pillunpäälle ja sitten kun kyllästytään kerrotaan et
Ei sitä naista mies vedätä, vaan nainen itse. Naiset liian usein puhuvat, miten he pystyvät tällaisiin seksisuhteisiin "ihan kuin mieskin", vaikka totuus on jotain aivan muuta.
" En voi mitään sille, että et ymmärrä normaalia ilmaisua. Mene muualle vikisemään."
Tunne ei ole rakkauden synonyymi. Tai no niille on kenellä on vaan yksi tunne ja muuten vallitsee tunteettomuus. Meillä muilla on paljon erilaisia tunteita ja jos niistä puhuu ja joku tulkitsee sen rakkaudeksi, on se vaan omaa toiveajattelua.
Vakipano ei ikinä toimisi minulle.
Minulla on ollut yksi yhden yön juttu elämäni aikana, ja itkin koko matkan aamulla kotiin kävellessä.
Ei sovi minulle seksi ilman tunteita.
Miehet haluavat naimisiin tai ainakin muuttaa saman katon alle ja saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat naimisiin tai ainakin muuttaa saman katon alle ja saada lapsia.
Eikä halua.
Vierailija kirjoitti:
4) Draama, suru ja murhe on kaikkein todennäköisin lopputulos, vaikka trendikkäät naiset puhuvatkin "hot girl s
Altavastaajanahan on aina se joka haluaa enemmän, eli se jolla on heikommat speksit parinvalinnassa. Ei se katso sukupuolta sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainakaan mulle tullut vastaan vakipanomiestä, joka ei lopulta olisi halunnut enemmän.
Mulla oli yksi lupaava vakipanomies, mutta sitten selvisi että hän todellakin halusi enemmän, nimittäin muita vakipanoja itselleen (siis niitä oli jo)! Eli sitoutumisen suhteen ei olisi ollut varmaankaan ongelmia luvassa, mutta joku raja mullakin on tollasille yhteiskäyttömiehille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Tämä on täysin totta. Mies työntää munansa vaikka puunkoloon, eläimeen tai toiseen mieheen kunhan pääsee panemaan. Nainen vedätetään ihastumaan vaan että pääsisi helpon pillunpäälle ja sitten kun kyllästytään kerrotaan et
Paskapuhetta. Sigma-miehenä valitsen kenet haluan. Jotkut naiset yrittävät lähestyä, mutta ignooraan heidät täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ainakaan mulle tullut vastaan vakipanomiestä, joka ei lopulta olisi halunnut enemmän.
Mulla oli yksi lupaava vakipanomies, mutta sitten selvisi että hän todellakin halusi enemmän, nimittäin muita vakipanoja itselleen (siis niitä oli jo)! Eli sitoutumisen suhteen ei olisi ollut varmaankaan ongelmia luvassa, mutta joku raja mullakin on tollasille yhteiskäyttömiehille :D
Kuinka vi tun tyhmä olet? Sähän haluat suhteen ohan selvästi, jos pitää saada kontrolloida toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vi tun tyhmä olet? Sähän haluat suhteen ohan selvästi, jos pitää saada kontrolloida toista.
Niin, seksisuhde oli mielessä, ei osallistuminen jonkun kiertokullin pillukaruselliin! Itse olet ketun vatun tyhmä jos haluat jatkaa tuolla älykkäällä keskustelutyylilläsi!
Miten jotkut eivät ymmärrä kun sanotaan, että tuli tunteita mukaan niin kyse on nimenomaan ihastumisesta tai rakastumisesta? Ihan normaali arkikieltä ilmaista asia noin ja monet tämän kyllä tajuaa. Lapsellisesti jotkut sitten alkaa saivarrella.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Eikö vakipanon idea juuri ole että sen ohessa saattaa tulla sen korvaava romanttinen suhde tilalle?
En haluaisi vaaleanpunaisen pilvilinnani romahtavan sen tiedon takia että miehet voi paneskella ketä vain ilman sen kummempia tunteita. Miten ne sen tekee? Onko niillä aivot oikeasti vain housuissa? Varmasti on poikkeuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Eikö vakipanon idea juuri ole että sen ohessa saattaa tulla sen korvaava romanttinen suhde tilalle?
Mahdollisesti, mutta jos miehen kiertokullius ei sytytäkään omia haluja sitten niin aika vaikeaksi menee sekstailut ainakin minun osalta, vaikkakin tilapäisestä huvittelusta oli itselläkin ajatus, mutta kuten sanoin, joku raja näissäkin kevytjutuissa!
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut eivät ymmärrä kun sanotaan, että tuli tunteita mukaan niin kyse on nimenomaan ihastumisesta tai rakastumisesta? Ihan normaali arkikieltä ilmaista asia noin ja monet tämän kyllä tajuaa. Lapsellisesti jotkut sitten alkaa saivarrella.
- eri
Se ei ole saivartelua.
Ihastuminen on tunne joka tarvitaan että pystyy koskemaan ja panemaan.
Rakastuminen on tunne joka tarvitaan että haluaa viettää elämänsä toisen kanssa. Tai alkaa parisuhteeseen.
Mutta kuka viitsii panna ketään ketä ei koe miellyttävänä ja ihastuttavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakipanon idea on että kommunikaatio on avointa ja muista panoista kerrotaan jotta osataan suojautua taudeilta.
Romanttinen suhde ei ole sama asia kuin vakipanosuhteen aikainen kullinheiluttelu salaa ympäri kyliä.
-eri
En voi mitään sille, että et ymmärrä normaalia ilmaisua. Mene muualle vikisemään.