Pitäisi antaa miehelle lupa ryypätä työpaikan bileissä, mutta ahdistaa
Meillä on ollut iso luottamusongelma. Mies on aiemmissa työpaikoissa sekoillut naistyökavereiden kanssa. Ei kai sänkyyn saakka, mutta kovan flirtin myötä naisille on tullut käsitys että on valmis mihin vaan. Mies on lyönyt jarrut pohjaan vasta, kun nämä naisten käsitykset on tulleet ilmi tai mun "silmille".
Nykytyöpaikassa hän ei voi sekoilla työajalla ja sanoo muutenkin tajunneensa mitä on mulle tehnyt. Ja lopettaneensa kaiken "yliystävällisyyden", suhtautuu kuulemma viileän asiallisesti nyt kaikkiin naisiin.
Ei ole merkkejä mistään muusta eli ehkä asiat tosiaan on ok, eikä mitään säätöä kenenkään kanssa enää ole.
Nyt sitten tulossa työpaikan bileet. Mies on pari viime kertaa käynyt näissä selvinpäin ja tullut kotiin yöksi, omasta halustaan ettei mun tarvitse huolehtia. Niin aikoo tehdä nytkin.
Syytän välillä itteäni mustasukkaisuudesta. Haluaisin ettei mies juo ja tulee yöksi kotiin, mutta sit tunnen että mun pitäisi nyt sanoa hänelle että tottakai voi juoda ja jäädä yöksi. Että "olisin hyvä vaimo". Luulen nimittäin että jos noin sanoisin, mies tosiaan menisi ja joisi, pitäisi hauskaa. Toivoa sopii että normaaleissa rajoissa.
Mutta samaan aikaan en haluaisi sanoa noin. Auttakaa nyt. Olenko hiljaa?
Ei ole provo.
Kommentit (183)
Huhuu aloittaja! Miten tämä eteni?
Mulla ei ole miehen suhteen mitään luottamuspulaa, mutta muistuttelen kyllä aina, että koittaa vähän himmailla työpaikan iltamissa, ettei tarvitse sitten hävetä töissä.
Ei siis sekoile humalassa, mutta ei oikein osaa juoda sivistyneesti kohtuudella. Harvoin juo, mutta senkin edestä sitten ja sitten iskee väsymys.
Vaikka olisikin työpaikan vapaa-ajan tapahtuma niin itse suhtaudun niin, että asiallisesti pitäisi koittaa olla ja kohtuudella sitä alkoholia ottaa, että pysyy kontrolli.
Eri asia, jos on jotkut muutaman työkaverin keskinäiset illanistujaiset, jotka muutenkin ovat kavereita keskenään eikä ole mitkään koko työporukan hippalot.
Noloa sulta.