Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi antaa miehelle lupa ryypätä työpaikan bileissä, mutta ahdistaa

Vierailija
30.07.2025 |

Meillä on ollut iso luottamusongelma. Mies on aiemmissa työpaikoissa sekoillut naistyökavereiden kanssa. Ei kai sänkyyn saakka, mutta kovan flirtin myötä naisille on tullut käsitys että on valmis mihin vaan. Mies on lyönyt jarrut pohjaan vasta, kun nämä naisten käsitykset on tulleet ilmi tai mun "silmille".

Nykytyöpaikassa hän ei voi sekoilla työajalla ja sanoo muutenkin tajunneensa mitä on mulle tehnyt. Ja lopettaneensa kaiken "yliystävällisyyden", suhtautuu kuulemma viileän asiallisesti nyt kaikkiin naisiin.

Ei ole merkkejä mistään muusta eli ehkä asiat tosiaan on ok, eikä mitään säätöä kenenkään kanssa enää ole.

Nyt sitten tulossa työpaikan bileet. Mies on pari viime kertaa käynyt näissä selvinpäin ja tullut kotiin yöksi, omasta halustaan ettei mun tarvitse huolehtia. Niin aikoo tehdä nytkin.

Syytän välillä itteäni mustasukkaisuudesta. Haluaisin ettei mies juo ja tulee yöksi kotiin, mutta sit tunnen että mun pitäisi nyt sanoa hänelle että tottakai voi juoda ja jäädä yöksi. Että "olisin hyvä vaimo". Luulen nimittäin että jos noin sanoisin, mies tosiaan menisi ja joisi, pitäisi hauskaa. Toivoa sopii että normaaleissa rajoissa.

Mutta samaan aikaan en haluaisi sanoa noin. Auttakaa nyt. Olenko hiljaa?

Ei ole provo.

Kommentit (183)

Vierailija
161/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Tuo on ollu jossain aiemmassa ketjussa. Kuis se tänne eksy?!

Vierailija
162/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kysytään aina "lupa" tällaisiin menoihin ja jos toisella yhtään negafiiliksiä, ei mennä. Turha aiheuttaa riitoja. Kyse kuitenkin tärkeimmästä ihmisestä.

Sama. Päivänselvää.

Ilmeisesti, ette luota puolisoihinne. Koskaan en ole pyytänyt lupaa menoihini, eikä puolisoni. Olemme osanneet käydä illanistujaisissa erikseen. Nuorempana olin toki hieman mustasukkainen, mikä varmasti teillä nyt tapetilla. Mutta, ei sitä toista voi kahlita, pettää jos pettää, ei siihen baari iltaa vaadita. Se voi tapahtua, missä vain. Luottakaa toisiinne, jos tämän luottamuksen pettää, ei hän ole suhteenne arvoinen. 

Minunki mieheni kysyy mun työvuoroja, mahdolliseen illanistujaiseen. Mikäli aamuvuoro, ei lähde, koska herään, kun tulee kotiin, enkä välttämättä saa uudelleen unta. Iltavuoroon menolle, minulla on sama, ku nukahdan jossain vaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero voisi olla hyvä ratkaisu.

Vierailija
164/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä casanovat oikein ovat töissä, kun aina samalta työpaikalta löytyy tekstistä päätellen useampikin mirkku, jotka haluavat sekaantua ko. sirkukseen? Meillä on toistakymmentä sinkkunaista toimistolla ja naimisissakin olevia hyvä määrä. Yksi nelikymppinen pikkupomo on juuri tuollainen Romeo, kehuu kaikkia naisia ja heittää pientä flirttiä. Toimiston yhteisellä Teams-kanavalla ei ole koskaan niin hiljaista kuin silloin, kun tämä mies kyselee perjantaibisselle lähtijöitä seuraksi.

Vierailija
165/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Tuo on ollu jossain aiemmassa ketjussa. Kuis se tänne eksy?!

Se on ihan joka ketjussa. Joku kaheli.

Vierailija
166/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi bileisiin pitää jäädä yöksi? Jos firman juhlat eivät ole jossain laivalla tai satojen kilometrien päässä, niin tottakai yöksi tullaan kotiin oli sitten selvinpäin tai ei.

Ovat tunnin matkan päässä työpaikalta ja 2,5 tunnin matkan päässä kotoa. Nämä on aina jossain syrjässä, ja väki jää sinne yöksi. Ap

Heikko on yrityksesi. En kuitenkaan malta olla sanomatta, että itse asutte syrjässä, jos on 1,5h matka työpaikalle. Juhlapaikka on siten vähemmän syrjässä kuin asuinpaikkanne. 

Vierailija
167/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi bileisiin pitää jäädä yöksi? Jos firman juhlat eivät ole jossain laivalla tai satojen kilometrien päässä, niin tottakai yöksi tullaan kotiin oli sitten selvinpäin tai ei.

Ovat tunnin matkan päässä työpaikalta ja 2,5 tunnin matkan päässä kotoa. Nämä on aina jossain syrjässä, ja väki jää sinne yöksi. Ap

Minulle on kerrottu erräänki kerran niitä panoreissuja, tuommosilla reissuilla. Sillä ei ole merkitystä onko naimisissa vaiko ei. Kuulemma pahimpia on nämä aviovaimot. Ketään ei kiinnosta siviilisääty. Kun panettaa nii estoja ei ole. Minua on pyydetty esim. Rukalle viikonlopuksi, mutta en lähde. Siellä voi joukossa olla vain yksi, joka pettää, mutta minä en hyväksy. Mieheni ei myöskään harrasta näitä työpaikkayöpymisbileitä, eikä kyllä muutoinkaan.

Luuletko jonkun, joka pettää, tarvitsevan sinun hyväksynnän?  Pitäisikö hänenkin kysyä sinulta lupa tekemisiinsä?

Vierailija
168/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmanne selviää heti otsikossa.

"Pitäisi antaa miehelle lupa".

Miehesi on aikuinen ihminen, etkä sinä häntä omista. Hän ei lupaasi tarvitse, eikä pidäkään.

Niin kauan kun sinä kontrolloit miehesi tekemisiä, te ette saa parisuhdettanne kuntoon.

Olen ollut yhdessä vaimoni kanssa 25 vuotta, ja parisuhteen laatu parani huomattavasti kun puolisoni luopui tuosta "tarvitset minun lupani mennäksesi paikkaan x tai tehdäksesi juttua y"- ajattelusta.

Olisi kannattanut lukea muutakin kuin otsikko

No noissa on ideana se, että jos parisuhde ei toimi ilman kontrollointia, niin ei se toimi kontrolloimallakaan. Eli ollaan väärän kumppanin kanssa yhdessä.

Se, että kysyy, on kontrolointia? 

Se, että kysyy, tarvitsee lupaa, on kontrollointia. Luulisi, että aikuisella ihmisellä olisi sen verran ymmärrystä, että luottaa omaan itsekontrolliinsa. 

Vierailija
169/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

167

minä halveksun pettäjiä, siinä syy miksi en lähde. Hyväksyntää ei hae yksikään, keneltäkään! 

Vierailija
170/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies on ihan omatoimisesti tajunnut, että juodessa karkaa mopo käsistä ja tulee tehtyä sellaista, mikä ei ole parisuhteelle (ja työpaikan hengelle) hyväksi?

Vierailija
171/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ei ole hyvässä kunnossa, jos aletaan lupia vaatimaan firman tilaisuuksiin. Ne kuuluvat aika yleisesti työelämään.

Vierailija
172/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetelmahan on, että mies on ymmärtänyt, kun vaimo on tällaisen ehdon laittanut, että parasta olla selvinpäin ja tulla nätisti kotiin, jos aikoo avioliittoa jatkettavan. Nyt miehen näin toimiessa vaimo miettii, pitäisikö kuitenkin antaa lupa toimia toisin. Ongelma on täysin vaimon korvien välissä. Ei ole tyytyväinen, jos mies toimii entisellä tavalla, mutta ei myöskään jos oivalluksensa mukaisesti uudella tavalla. Vaimo pitää miestä tiukassa lieassa, kun ei luota miehen pysyvän muuten aloillaan, mutta kuitenkin miettii, että pitäisikö antaa enemmin liekaa.

En itse jaksaisi olla kontrolloimassa, vaikka puoliso kontrolloitavaksi alentuisikin. Jotenkin noloa kummaltakin. 

Vierailija
173/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työpaikan bileet paikassa josta löytyy helposti parittelusoppeja känninussintaan?

Vierailija
174/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuo työpaikan bileet oikein haisevat kiimalle ja siemennesteelle.

Vierailija
175/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi monelle on niin kova paikka se, miten jonkun muun parisuhteessa toimitaan. Jos joku kysyy lupaa, saa luvan tai ei ja on siihen tyytyväinen, niin mitä se kellekään kuuluu? Tai jos jättää menemättä ihan kyselemättä, kuten minä esimerkiksi tiedän jo, ettei mies haluaisi minun lähtevän vaikka laivalle kaverin kanssa, niin en todellakaan lähde. Ja vastaavasti mies ei lähde vaikka työporukan kanssa laivalle vaikka ilmaista matkaa ok tyrkyllä. Moni muu matka tai illan istujaiset sama juttu. Ja se on meille itsellemme aivan ookoo.

MIKSI tämä kaihertaa niin kovasti ihmisiä, jotka ei liity suhteeseen mitenkään? 

Vierailija
176/183 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi monelle on niin kova paikka se, miten jonkun muun parisuhteessa toimitaan. Jos joku kysyy lupaa, saa luvan tai ei ja on siihen tyytyväinen, niin mitä se kellekään kuuluu? Tai jos jättää menemättä ihan kyselemättä, kuten minä esimerkiksi tiedän jo, ettei mies haluaisi minun lähtevän vaikka laivalle kaverin kanssa, niin en todellakaan lähde. Ja vastaavasti mies ei lähde vaikka työporukan kanssa laivalle vaikka ilmaista matkaa ok tyrkyllä. Moni muu matka tai illan istujaiset sama juttu. Ja se on meille itsellemme aivan ookoo.

MIKSI tämä kaihertaa niin kovasti ihmisiä, jotka ei liity suhteeseen mitenkään? 

He ovat sellaisia jollaisiksi muita syyttävät, eli haluavat kontrolloida toisten tekemisiä. Miksi he muuten alkaisivat palstalla määräillä ventovieraita ihmisiä että mitä saa suhteessa tehdä ja mitä ei 😄 Haluavat päättää jopa vieraiden parisuhdeasioista, oma suhde ei riitä 😄

Vierailija
177/183 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto ei ole hyvässä kunnossa, jos aletaan lupia vaatimaan firman tilaisuuksiin. Ne kuuluvat aika yleisesti työelämään.

Ei ne kaikilla kuulu. Eivätkä varsinkaan ole pakollisia.

Vierailija
178/183 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies on ihan omatoimisesti tajunnut, että juodessa karkaa mopo käsistä ja tulee tehtyä sellaista, mikä ei ole parisuhteelle (ja työpaikan hengelle) hyväksi?

Eikö se ap jotain tällaista kertonut? En jaksa lukea uudelleen,

Vierailija
179/183 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos  työpaikan bileet oli ja miten meni ? 

Oli. Mies ei osallistunut lainkaan. Ap

Vierailija
180/183 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa ja anna miehen itse päättää.