Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi antaa miehelle lupa ryypätä työpaikan bileissä, mutta ahdistaa

Vierailija
30.07.2025 |

Meillä on ollut iso luottamusongelma. Mies on aiemmissa työpaikoissa sekoillut naistyökavereiden kanssa. Ei kai sänkyyn saakka, mutta kovan flirtin myötä naisille on tullut käsitys että on valmis mihin vaan. Mies on lyönyt jarrut pohjaan vasta, kun nämä naisten käsitykset on tulleet ilmi tai mun "silmille".

Nykytyöpaikassa hän ei voi sekoilla työajalla ja sanoo muutenkin tajunneensa mitä on mulle tehnyt. Ja lopettaneensa kaiken "yliystävällisyyden", suhtautuu kuulemma viileän asiallisesti nyt kaikkiin naisiin.

Ei ole merkkejä mistään muusta eli ehkä asiat tosiaan on ok, eikä mitään säätöä kenenkään kanssa enää ole.

Nyt sitten tulossa työpaikan bileet. Mies on pari viime kertaa käynyt näissä selvinpäin ja tullut kotiin yöksi, omasta halustaan ettei mun tarvitse huolehtia. Niin aikoo tehdä nytkin.

Syytän välillä itteäni mustasukkaisuudesta. Haluaisin ettei mies juo ja tulee yöksi kotiin, mutta sit tunnen että mun pitäisi nyt sanoa hänelle että tottakai voi juoda ja jäädä yöksi. Että "olisin hyvä vaimo". Luulen nimittäin että jos noin sanoisin, mies tosiaan menisi ja joisi, pitäisi hauskaa. Toivoa sopii että normaaleissa rajoissa.

Mutta samaan aikaan en haluaisi sanoa noin. Auttakaa nyt. Olenko hiljaa?

Ei ole provo.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte ne omat rajat. Mekin sovittiin. Mitä saa tehdä ja mikä on kiellettyä.

Vierailija
2/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: Teillä ON iso luottamusongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytyöpaikassa hän ei voi sekoilla työajalla

Tuskin ne bileet onkaan työajalla. :D :D :D 

Vierailija
4/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehesi tarvitsisi sinun lupaasi?!

Vierailija
5/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/0

Vierailija
6/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi bileisiin pitää jäädä yöksi? Jos firman juhlat eivät ole jossain laivalla tai satojen kilometrien päässä, niin tottakai yöksi tullaan kotiin oli sitten selvinpäin tai ei.

Vierailija
7/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et määrää mitä aikuinen ihminen tekee, ei tarvitse sun lupaasi.

Vierailija
8/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lyö jarrut pohjaan vain jos nainen antaa pakit. Vielä ei ole tullut miestä vastaan, joka olisi tehnyt sen oma-alotteisesti kovan flirttailunsa jälkeen. Voi naistyökaveriparat, sinä myös. Selvänähän hänen tietenkin pitäisi olla, kun ei osaa käyttäytyä. 

Vierailija
9/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmenissä työpaikan juhlissa ja koskaan ei kyllä kukaan ole yöksi jäänyt juhliin. Mihin tämä yöksi jääminen liittyy? Vai onko kyseessä pyjamabileet?

Vierailija
10/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ISO ongelma, kohta oot sinkku oman pääsi takia.

Vierailija
11/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kymmenissä työpaikan juhlissa ja koskaan ei kyllä kukaan ole yöksi jäänyt juhliin. Mihin tämä yöksi jääminen liittyy? Vai onko kyseessä pyjamabileet?

Perustunee siihen, että miehellä on ollut naisseuraa. Ei meilläkään kukaan jää yöksi. 

Vierailija
12/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ilmeisesti ihan täysi-ikäinen? Ei aikuinen ihminen mitään "lupia" ryyppäämiseen tarvitse.

T.  34 vuotta onnellisesti aviossa

Vierailija
13/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Hyvällä tuurilla käy vieraissa ja sun ei tartte vaivautua. Vielä paremmalla tuurilla jää siitä kiinni eikä sun tartte vaivautua enää ainakaan tänävuonna.

Vierailija
14/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei se voi juoda JA tulla yöksi kotiin? 

Vierailija
15/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisesti monogamiset eläimetkin alkavat pettämään, kun heille antaa alkoholia. Pelkosi on siis jopa tieteellisesti todistetusti aiheellinen. 

Tehkää selkeä suunnitelma ja sopimus siitä, mitä tapahtuu jos mies pettää. Järjestelkää asiat valmiiksi sitä varten, jotta isku on mahdollisimman pieni emotionaalisesti ja taloudellisesti, kun hän tieten tahtoen nostaa sitä pämppäämällä viinaa.

Älä sekoita omia tunteitasi sekoilevan mieslapsen sekoiluihin. Ole järkevä ja suojaa omaa sydäntäsi.

Vierailija
16/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ilmeisesti ihan täysi-ikäinen? Ei aikuinen ihminen mitään "lupia" ryyppäämiseen tarvitse.

Avioliitossa ei tehdä autonomisia päätöksiä. Sinkkuna tehdään.

Vierailija
17/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa ei tehdä autonomisia päätöksiä. Sinkkuna tehdään.

Ei avioliitto ole vankila missä toinen määrää mitä toinen tekee.

Vierailija
18/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on eroprosessi jo menossa, sinä vain et sitä tunnusta. Jäät yksin ja se sattuu uskomattoman paljon - etenkin kun tiedät, että syynä on se, että suhtaudut mieheen kuin lapseen, jolle voi antaa luvan tehdä sitä ja tätä.

Vierailija
19/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jään bileistä usein keskustaan yöksi hotelliin, koska helpompaa kuin taksi. Niin jää myös vaimo.

Jos pettää haluaa, siihen firman bileitä tai yöksi jäämistä tarvita. Aiemmassa suhteessa panin vuoden verran harrastuskaverin kanssa ihan arkisin "treenien" aikana, mutten ole kertaakaan päätynyt firman bileistä hotellille kenenkään kanssa.

Se on kiinni myös suhteesta. Nykyistä en haluakaan pettää, koska kaikki toimii.

Vierailija
20/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos mies vähän vieraissa vesissä soutelee. Eihän se edes muista siitä mitään jos on jurrissa. Ei se sinulta ole pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi