Tinder. MitĂ€ on soveliasta kirjoittaa profiiliin? đ€
Oon yli nelikymppinen nainen ja olen ollut 2 kertaa parisuhteessa. Lasten isÀn kanssa olin pitkÀÀn ja jÀin leskeksi. Sen jÀlkeen oli pitkÀ etÀsuhde.
ItsellÀ 5 lasta ja nuorinkin jo 17v.
En oo koskaan ollut minkÀÀnlaisilla deittipalstoilla. Siksi vÀhÀn mietityttÀÀ.
ItsellÀ kun lapset ovat isoja niin en ole myöskÀÀn hakemassa kumppania jolla on pieniÀ lapsia. Lapsissa ei ole mitÀÀn vikaa mutta en lÀhde Àiti puoleksi koska olen omani kasvattanut aikuisiksi. Muutenkin olisi helpompaa ajanviete kumppanin kanssa.
Tuntuu ettĂ€ rima vaan noussut đ
Tiedostan toki sen ettÀ minun ikÀisillÀ miehillÀ saattaa hyvinkin olla ala-aste ikÀisiÀ lapsia.
EnkÀ myöskÀÀn hae etÀsuhdetta. Omat asunnot voi olla mutta monien satojen kilometrien etÀsuhde niin ei kiitos.
Kommentit (43)
Kuulemma miehet eivÀt lue naisten profiileja, joten turha kirjoittaa mitÀÀn.
Kuvia pitÀÀ olla paljon, sekÀ kropasta ettÀ naamasta. NÀin mulle on kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt eka, ettÀ oletko ihan varma ettÀ haluat tÀtÀ? Tinder on yksi yhteiskunnan syöpÀ, ja sinusta tulee osa sitÀ.
SieltÀ ei myöskÀÀn ole tarkoitus löytÀÀ parisuhdetta, vaan pelata siellÀ vuosikaupalla, siihen perustuu heidÀn bisnesideansa.
Etsi ap mies vaikka uimahallista, tai mistÀ tahansa muualta.
MinÀ taas kannustan Tinderiin! ItsellÀni vain hyviÀ kokemuksia. Mutta sovi itsesi kanssa "Tinder-pÀivÀt" ettei se mene jokailtaiseksi selailuksi, joka vaan uuvuttaa. Vaikka tiistai ja sunnuntai.
Ja todellakin kannattaa kirjoittaa profiiliteksti. Vaikka nuo asiat, mitÀ tÀssÀkin aloituksessa mainitsit.
VielÀ yksi vinkki: jos keskustelukumppanista nousee yksikin red flag tai tulee outo olo, lopeta keskustelu vÀlittömÀsti ja siirry seuraavaan.
Jos itse haluaisin luoda profiilin Tinderiin, tai muille treffisivustoille, esittelisin itseni pÀÀllisin puolin ja kertoisin tarkkaan, mitÀ etsin. Esim. etsin rehellistÀ parisuhdetta, ei varatuille. PidÀn ruuanlaitosta, leipomisesta ja ulkoilemisesta, en sohvaperunoista. Olen elÀinrakas, olen allerginen koirille, en pidÀ kÀÀrmeistÀ, enkÀ mistÀÀn öttiÀisistÀ. Jne, jne. .... Oma mielikuvitus on rajana.
Kaikesta syvÀllisemmÀstÀ voin keskustella treffimiehen kanssa sitten kasvotusten.
Nimi.
IkÀ.
SyntymÀaika.
Nykyinen asuinpaikka.
Entiset asuinpaikat.
Nykyinen työpaikka.
Entiset työpaikat.
Hiusten vÀri.
Silmien vÀri.
Hiusten pituus.
Pituus.
Paino.
Vartalon muoto.
Pukeutumistyyli.
AlkoholinkÀyttö.
Tupakointi.
Horoskooppimerkki.
Koulutus.
Palkka ja rahatilanne.
Harrastukset.
Musiikkimaku.
Lempiruoka.
Lempijuoma.
Perhesuhteet.
Kaikki muut ihmissuhteet.
Lemmikit.
Lapset.
Entiset kumppanit.
Sex suuntautuminen.
Rintsikoiden vÀri ja tyyli.
Pikkuhousujen vÀri ja tyyli.
Sairaudet joita sairastaa.
Sairaushistoria.
Koko elÀmÀntarina.
Muutamia mainitakseni.
Naisena voit kirjoittaa vaikka kuppikokosi. Ei tule bÀnniÀ. Miehelle tulisi, jos vihjailisi mitÀÀn seksuaalisuuteen suuntaavaa.
Tee sellainen arvoituksellinen Halloween henkeen.
Kirjoita siihen, ettÀ lasten isÀ on kuollut ja seuraavankin miehen pitÀÀ kÀyttÀytyÀ.
Olen ehkÀpÀ pohjimmiltaan kiltti enkÀ haluaisi tahallaan loukata. En myöskÀÀn halua ettÀ miehet ajattelee minun olen hirveÀn kriittinen kun mikÀÀn ei kelpaa.
Mun veli sanoi mulle muutama viikko takaperin ettÀ sÀ saisit matcheja vaikka ja kuinka...
Pikkuisen alkoi ahdistaa vaikka seuraa kaipaankin. Siis ahdisti ajatus siitÀ ettÀ randomit alkaa viestittelemÀÀn jotka ei miellytÀ yhtÀÀn. TÀÀllÀ tulikin hyvÀ vinkki ettÀ ottaa "tinder-pÀivÀt"
KyllÀ mulla on kriteerejÀ miehelle. TÀytyy pitÀÀ itsestÀ huolta terveellÀ tavalla. En vaadi sixpÀkkejÀ kun ei itsellÀkÀÀn ole mutta harrastan liikuntaa hyvinvoinnin takia. Olen ihan hoikka ja pitkÀ.
Ainiin. En halua ettĂ€ mies on myöskÀÀn minua lyhyempi đ
T: ap
Rehellisesti kertoo omat toiveet. Hyvinkin voit laittaa aloituksessa olevat asiat. KerÀÀt rohkeutta ja vedĂ€t omat rajat đđŒ
Vaikka laittaisit mitÀ niin varaudu siihen ettÀ myös ne miehet, jotka kertovat etsivÀnsÀ parisuhdetta etsivÀtkin vain seksiÀ. En uskonut itse ennenkuin koin sen.
Ja tosiaan homma seis heti ekan redflagin nÀkyessÀ. Itse oon tullut treffeillÀ mm koulutetun fiksun ja mukavan oloisen miehen puolesta lÀhes raiskatuksi, mutta pÀÀsin pois tilanteesta, joku toinen olisi jÀÀtynyt.
Edelleen koko elÀmÀntarina syntymÀstÀ alkaen tÀhÀn hetkeen.
Kuka edes jotain tinderiÀ kÀyttÀÀ?
Nolo sovellus.
TÀltÀ palstaltakin löytyy paremmin seuraa kuin yhdestÀkÀÀn deitti sovelluksesta.
en ymmÀrrÀ miksi pitÀÀ laittaa mitÀÀn kriteereitÀ kun kuitenkin itse valitsee kenestÀ tykkÀÀ? Mielummin vain joku kiva markkinointiviesti.
Voisitte vÀhÀn koittaa panostaa siihen deittailuun. Luuletteko te todellakin, ettÀ "moi" on millÀÀn tavoin kiinnostava lÀhestymisyritys?
Minuun itseeni iskee Àlykkyys ja vaikka olen pitkÀ, sopusuhtainen ja urheilullinen ja erittÀin kaunis nainen, niin valitsen mieluummin olla yksin kuin ettÀ nÀiden tylsien hahmojen kanssa lÀhtisin yhtÀÀn mihinkÀÀn.
Jos teitÀ on vielÀ sellaisia miehiÀ, jotka osaatte kÀyttÀÀ kirjoittamista työkaluna ja kaikenlaisessa itseilmaisussa, niin ÀlkÀÀ hyvÀt miehet tuhlatko lahjaanne. KÀyttÀkÀÀ sitÀ. On paljon ihmisiÀ joihin se toimii kuin taika.
Olen myös nymfomaani, mitÀ en nÀe negatiivisena asiana, mutta negatiivisena asiana nÀen sen, ettÀ minulla ei tee mieli harrastaa seksiÀ jos vastakappale on tyhmÀ. Kunnon seksissÀ tarvitaan muutakin kuin sitÀ, ettÀ osaa nippa nappa pÀÀtellÀ mikÀ palikka kuuluu mihinkin reikÀÀn. Minusta kyllÀ saisi unelmien makuuhuoneen rietastelijan, mutta sillÀ on hintansa - ja rahasta en muuten vÀlitÀ yhtÀÀn. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos itse haluaisin luoda profiilin Tinderiin, tai muille treffisivustoille, esittelisin itseni pÀÀllisin puolin ja kertoisin tarkkaan, mitÀ etsin. Esim. etsin rehellistÀ parisuhdetta, ei varatuille. PidÀn ruuanlaitosta, leipomisesta ja ulkoilemisesta, en sohvaperunoista. Olen elÀinrakas, olen allerginen koirille, en pidÀ kÀÀrmeistÀ, enkÀ mistÀÀn öttiÀisistÀ. Jne, jne. .... Oma mielikuvitus on rajana.
Kaikesta syvÀllisemmÀstÀ voin keskustella treffimiehen kanssa sitten kasvotusten.
"etsin rehellistÀ parisuhdetta, ei varatuille."
-- Lol, luuletko ettÀ ne epÀrehelliset vÀlittÀÀ sun haluista? Sama kuin kantaisit epÀmÀÀrÀisellÀ alueella kylttiÀ "en halua tulla ryöstetyksi". Ihan turhaa ja saattaa vain vetÀÀ nÀiden huomion kun vaikutat naiivilta.
"PidÀn ruuanlaitosta, leipomisesta"
-- Mies olettaa ettÀ teet kaikki ruoat hÀnelle, nÀitÀ "tee mulle ruokaa" mieslapsia on PALJON. Laita mieluummin ettÀ haluat kokata ja leipoa yhdessÀ, se karsii laiskimmat.
"ja ulkoilemisesta, en sohvaperunoista."
-- Ei miehet vÀlitÀ mistÀ pidÀt, ne voi esittÀÀ. LisÀksi tÀmÀn perusteella ne olettaa ettÀ sinÀ olet laiha ja fit, ja ovat ilkeitÀ jos et vastaa fitnessmallia. Laita oikealle vain ne miehet jotka nÀyttÀÀ siltÀ ettÀ urheilevat, ei sitÀ tarvitse eikÀ kannata kirjoittaa.
Nelikymppinen, 5 lasta ja nuorin 17v? Oletko lesta vai muuten vaan teiniÀiti? Vai onko "nelikymppinen" oikeasti 49v?
Lasten lkm on monille deal breaker niiden iÀstÀ huolimatta, joten sÀÀstÀ kaikkien aikaa ja kerro tÀmÀ heti profiilissa.
Ps. Onko vielÀ tuossa iÀssÀ miehen pituus sulle OIKEASTI niin tÀrkeÀ asia? Kuulostaa epÀkypsÀltÀ, ehkÀ kannattaa miettiÀ onko sillÀ oikeasti vÀliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sohvaperunoitakin leipoa.
Löysin yli 40-vuotiaana puolisoni tinderistÀ. SiellÀ on naisille ihan karkkikauppa, saat sen 100 ekaa tykkÀystÀ ekana iltana, vaikka palstan "40v nainen ei kelpaa mihinkÀÀn"-trollit muuta yrittÀÀ laulaa. Ne on noita trad wife naisvihatrolleja jotka yrittÀÀ pelotella nuoret naiset pysymÀÀn suhteissaan.
Kirjoita vaikka "lapset on jo tehty ja aikuisia enkÀ enÀÀ etsi pikkulapsiarkea elÀmÀÀni". Ja "olen liikunnallinen, toivottavasti sinÀkin". "En etsi yhden illan seuraa."
Jos asut pienellÀ paikkakunnalla/merkittÀvÀssÀ työssÀ niin PRO TIP: osta se premium. Silloin sÀ voit naisena sÀÀtÀÀ niin ettÀ nÀyt vain niille profiileille, keistÀ olet itse ensin tykÀnnyt. Ei pÀÀse koko kylÀn ukkolauma ihmettelemÀÀn ettÀ siellÀ se leski etsii uutta.
Tinder ja sovelias kuulostaa lÀhes oksymoronilta.
Mieti nyt eka, ettÀ oletko ihan varma ettÀ haluat tÀtÀ? Tinder on yksi yhteiskunnan syöpÀ, ja sinusta tulee osa sitÀ.