Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder. Mitä on soveliasta kirjoittaa profiiliin? 🤔

Vierailija
06.10.2025 |

Oon yli nelikymppinen nainen ja olen ollut 2 kertaa parisuhteessa. Lasten isän kanssa olin pitkään ja jäin leskeksi. Sen jälkeen oli pitkä etäsuhde. 

Itsellä 5 lasta ja nuorinkin jo 17v.

En oo koskaan ollut minkäänlaisilla deittipalstoilla. Siksi vähän mietityttää. 

Itsellä kun lapset ovat isoja niin en ole myöskään hakemassa kumppania jolla on pieniä lapsia. Lapsissa ei ole mitään vikaa mutta en lähde äiti puoleksi koska olen omani kasvattanut aikuisiksi. Muutenkin olisi helpompaa ajanviete kumppanin kanssa. 

Tuntuu että rima vaan noussut 😊 

Tiedostan toki sen että minun ikäisillä miehillä saattaa hyvinkin olla ala-aste ikäisiä lapsia. 

Enkä myöskään hae etäsuhdetta. Omat asunnot voi olla mutta monien satojen kilometrien etäsuhde niin ei kiitos. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt eka, että oletko ihan varma että haluat tätä? Tinder on yksi yhteiskunnan syöpä, ja sinusta tulee osa sitä.

Vierailija
2/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma miehet eivät lue naisten profiileja, joten turha kirjoittaa mitään.

Kuvia pitää olla paljon, sekä kropasta että naamasta. Näin mulle on kerrottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt eka, että oletko ihan varma että haluat tätä? Tinder on yksi yhteiskunnan syöpä, ja sinusta tulee osa sitä.

Sieltä ei myöskään ole tarkoitus löytää parisuhdetta, vaan pelata siellä vuosikaupalla, siihen perustuu heidän bisnesideansa.

Etsi ap mies vaikka uimahallista, tai mistä tahansa muualta.

Vierailija
4/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kannustan Tinderiin! Itselläni vain hyviä kokemuksia. Mutta sovi itsesi kanssa "Tinder-päivät" ettei se mene jokailtaiseksi selailuksi, joka vaan uuvuttaa. Vaikka tiistai ja sunnuntai. 

Ja todellakin kannattaa kirjoittaa profiiliteksti. Vaikka nuo asiat, mitä tässäkin aloituksessa mainitsit.

Vielä yksi vinkki: jos keskustelukumppanista nousee yksikin red flag tai tulee outo olo, lopeta keskustelu välittömästi ja siirry seuraavaan.

Vierailija
5/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluaisin luoda profiilin Tinderiin, tai muille treffisivustoille, esittelisin itseni päällisin puolin ja kertoisin tarkkaan, mitä etsin. Esim. etsin rehellistä parisuhdetta, ei varatuille.  Pidän ruuanlaitosta, leipomisesta ja ulkoilemisesta, en sohvaperunoista. Olen eläinrakas, olen allerginen koirille, en pidä käärmeistä, enkä mistään öttiäisistä. Jne, jne. ....      Oma mielikuvitus on rajana.

Kaikesta syvällisemmästä voin keskustella treffimiehen kanssa sitten kasvotusten.

Vierailija
6/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi.

Ikä.

Syntymäaika.

Nykyinen asuinpaikka.

Entiset asuinpaikat.

Nykyinen työpaikka.

Entiset työpaikat.

Hiusten väri.

Silmien väri.

Hiusten pituus.

Pituus.

Paino.

Vartalon muoto.

Pukeutumistyyli.

Alkoholinkäyttö.

Tupakointi.

Horoskooppimerkki.

Koulutus.

Palkka ja rahatilanne.

Harrastukset.

Musiikkimaku.

Lempiruoka.

Lempijuoma.

Perhesuhteet.

Kaikki muut ihmissuhteet.

Lemmikit.

Lapset.

Entiset kumppanit.

Sex suuntautuminen.

Rintsikoiden väri ja tyyli.

Pikkuhousujen väri ja tyyli.

Sairaudet joita sairastaa.

Sairaushistoria.

Koko elämäntarina.

Muutamia mainitakseni.

Vierailija
7/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voit kirjoittaa vaikka kuppikokosi. Ei tule bänniä. Miehelle tulisi, jos vihjailisi mitään seksuaalisuuteen suuntaavaa.

Vierailija
8/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sellainen arvoituksellinen Halloween henkeen. 

Kirjoita siihen, että lasten isä on kuollut ja seuraavankin miehen pitää käyttäytyä.

Vierailija
9/9 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkäpä pohjimmiltaan kiltti enkä haluaisi tahallaan loukata. En myöskään halua että miehet ajattelee minun olen hirveän kriittinen kun mikään ei kelpaa. 

Mun veli sanoi mulle muutama viikko takaperin että sä saisit matcheja vaikka ja kuinka...

Pikkuisen alkoi ahdistaa vaikka seuraa kaipaankin. Siis ahdisti ajatus siitä että randomit alkaa viestittelemään jotka ei miellytä yhtään. Täällä tulikin hyvä vinkki että ottaa "tinder-päivät"

Kyllä mulla on kriteerejä miehelle. Täytyy pitää itsestä huolta terveellä tavalla. En vaadi sixpäkkejä kun ei itselläkään ole mutta harrastan liikuntaa hyvinvoinnin takia.  Olen ihan hoikka ja pitkä. 

Ainiin. En halua että mies on myöskään minua lyhyempi 🙈

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi