Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Tinder. MitĂ€ on soveliasta kirjoittaa profiiliin? đŸ€”

Vierailija
06.10.2025 |

Oon yli nelikymppinen nainen ja olen ollut 2 kertaa parisuhteessa. Lasten isĂ€n kanssa olin pitkÀÀn ja jĂ€in leskeksi. Sen jĂ€lkeen oli pitkĂ€ etĂ€suhde. 

ItsellÀ 5 lasta ja nuorinkin jo 17v.

En oo koskaan ollut minkÀÀnlaisilla deittipalstoilla. Siksi vĂ€hĂ€n mietityttÀÀ. 

ItsellĂ€ kun lapset ovat isoja niin en ole myöskÀÀn hakemassa kumppania jolla on pieniĂ€ lapsia. Lapsissa ei ole mitÀÀn vikaa mutta en lĂ€hde Ă€iti puoleksi koska olen omani kasvattanut aikuisiksi. Muutenkin olisi helpompaa ajanviete kumppanin kanssa. 

Tuntuu ettĂ€ rima vaan noussut 😊 

Tiedostan toki sen ettĂ€ minun ikĂ€isillĂ€ miehillĂ€ saattaa hyvinkin olla ala-aste ikĂ€isiĂ€ lapsia. 

EnkĂ€ myöskÀÀn hae etĂ€suhdetta. Omat asunnot voi olla mutta monien satojen kilometrien etĂ€suhde niin ei kiitos. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mieti nyt eka, ettÀ oletko ihan varma ettÀ haluat tÀtÀ? Tinder on yksi yhteiskunnan syöpÀ, ja sinusta tulee osa sitÀ.

Vierailija
2/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuulemma miehet eivÀt lue naisten profiileja, joten turha kirjoittaa mitÀÀn.

Kuvia pitÀÀ olla paljon, sekÀ kropasta ettÀ naamasta. NÀin mulle on kerrottu.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt eka, ettÀ oletko ihan varma ettÀ haluat tÀtÀ? Tinder on yksi yhteiskunnan syöpÀ, ja sinusta tulee osa sitÀ.

SieltÀ ei myöskÀÀn ole tarkoitus löytÀÀ parisuhdetta, vaan pelata siellÀ vuosikaupalla, siihen perustuu heidÀn bisnesideansa.

Etsi ap mies vaikka uimahallista, tai mistÀ tahansa muualta.

Vierailija
4/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ taas kannustan Tinderiin! ItsellĂ€ni vain hyviĂ€ kokemuksia. Mutta sovi itsesi kanssa "Tinder-pĂ€ivĂ€t" ettei se mene jokailtaiseksi selailuksi, joka vaan uuvuttaa. Vaikka tiistai ja sunnuntai. 

Ja todellakin kannattaa kirjoittaa profiiliteksti. Vaikka nuo asiat, mitÀ tÀssÀkin aloituksessa mainitsit.

VielÀ yksi vinkki: jos keskustelukumppanista nousee yksikin red flag tai tulee outo olo, lopeta keskustelu vÀlittömÀsti ja siirry seuraavaan.

Vierailija
5/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos itse haluaisin luoda profiilin Tinderiin, tai muille treffisivustoille, esittelisin itseni pÀÀllisin puolin ja kertoisin tarkkaan, mitĂ€ etsin. Esim. etsin rehellistĂ€ parisuhdetta, ei varatuille.  PidĂ€n ruuanlaitosta, leipomisesta ja ulkoilemisesta, en sohvaperunoista. Olen elĂ€inrakas, olen allerginen koirille, en pidĂ€ kÀÀrmeistĂ€, enkĂ€ mistÀÀn Ă¶ttiĂ€isistĂ€. Jne, jne. ....      Oma mielikuvitus on rajana.

Kaikesta syvÀllisemmÀstÀ voin keskustella treffimiehen kanssa sitten kasvotusten.

Vierailija
6/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nimi.

IkÀ.

SyntymÀaika.

Nykyinen asuinpaikka.

Entiset asuinpaikat.

Nykyinen työpaikka.

Entiset työpaikat.

Hiusten vÀri.

Silmien vÀri.

Hiusten pituus.

Pituus.

Paino.

Vartalon muoto.

Pukeutumistyyli.

AlkoholinkÀyttö.

Tupakointi.

Horoskooppimerkki.

Koulutus.

Palkka ja rahatilanne.

Harrastukset.

Musiikkimaku.

Lempiruoka.

Lempijuoma.

Perhesuhteet.

Kaikki muut ihmissuhteet.

Lemmikit.

Lapset.

Entiset kumppanit.

Sex suuntautuminen.

Rintsikoiden vÀri ja tyyli.

Pikkuhousujen vÀri ja tyyli.

Sairaudet joita sairastaa.

Sairaushistoria.

Koko elÀmÀntarina.

Muutamia mainitakseni.

Vierailija
7/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisena voit kirjoittaa vaikka kuppikokosi. Ei tule bÀnniÀ. Miehelle tulisi, jos vihjailisi mitÀÀn seksuaalisuuteen suuntaavaa.

Vierailija
8/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tee sellainen arvoituksellinen Halloween henkeen. 

Kirjoita siihen, ettÀ lasten isÀ on kuollut ja seuraavankin miehen pitÀÀ kÀyttÀytyÀ.

Vierailija
9/43 |
06.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ehkĂ€pĂ€ pohjimmiltaan kiltti enkĂ€ haluaisi tahallaan loukata. En myöskÀÀn halua ettĂ€ miehet ajattelee minun olen hirveĂ€n kriittinen kun mikÀÀn ei kelpaa. 

Mun veli sanoi mulle muutama viikko takaperin ettÀ sÀ saisit matcheja vaikka ja kuinka...

Pikkuisen alkoi ahdistaa vaikka seuraa kaipaankin. Siis ahdisti ajatus siitÀ ettÀ randomit alkaa viestittelemÀÀn jotka ei miellytÀ yhtÀÀn. TÀÀllÀ tulikin hyvÀ vinkki ettÀ ottaa "tinder-pÀivÀt"

KyllĂ€ mulla on kriteerejĂ€ miehelle. TĂ€ytyy pitÀÀ itsestĂ€ huolta terveellĂ€ tavalla. En vaadi sixpĂ€kkejĂ€ kun ei itsellĂ€kÀÀn ole mutta harrastan liikuntaa hyvinvoinnin takia.  Olen ihan hoikka ja pitkĂ€. 

Ainiin. En halua ettĂ€ mies on myöskÀÀn minua lyhyempi 🙈

T: ap

Vierailija
10/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rehellisesti kertoo omat toiveet. Hyvinkin voit laittaa aloituksessa olevat asiat. KerÀÀt rohkeutta ja vedĂ€t omat rajat đŸ‘đŸŒ

Vierailija
11/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka laittaisit mitÀ niin varaudu siihen ettÀ myös ne miehet, jotka kertovat etsivÀnsÀ parisuhdetta etsivÀtkin vain seksiÀ. En uskonut itse ennenkuin koin sen.

Ja tosiaan homma seis heti ekan redflagin nĂ€kyessĂ€. Itse oon tullut treffeillĂ€ mm koulutetun fiksun ja mukavan oloisen miehen puolesta lĂ€hes raiskatuksi, mutta pÀÀsin pois tilanteesta, joku toinen olisi jÀÀtynyt. 

Vierailija
12/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Edelleen koko elÀmÀntarina syntymÀstÀ alkaen tÀhÀn hetkeen.

Kuka edes jotain tinderiÀ kÀyttÀÀ?

Nolo sovellus.

Vierailija
13/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀltÀ palstaltakin löytyy paremmin seuraa kuin yhdestÀkÀÀn deitti sovelluksesta.

Vierailija
14/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

en ymmÀrrÀ miksi pitÀÀ laittaa mitÀÀn kriteereitÀ kun kuitenkin itse valitsee kenestÀ tykkÀÀ? Mielummin vain joku kiva markkinointiviesti.

Vierailija
15/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voisitte vÀhÀn koittaa panostaa siihen deittailuun. Luuletteko te todellakin, ettÀ "moi" on millÀÀn tavoin kiinnostava lÀhestymisyritys?

Minuun itseeni iskee Àlykkyys ja vaikka olen pitkÀ, sopusuhtainen ja urheilullinen ja erittÀin kaunis nainen, niin valitsen mieluummin olla yksin kuin ettÀ nÀiden tylsien hahmojen kanssa lÀhtisin yhtÀÀn mihinkÀÀn.

Jos teitÀ on vielÀ sellaisia miehiÀ, jotka osaatte kÀyttÀÀ kirjoittamista työkaluna ja kaikenlaisessa itseilmaisussa, niin ÀlkÀÀ hyvÀt miehet tuhlatko lahjaanne. KÀyttÀkÀÀ sitÀ. On paljon ihmisiÀ joihin se toimii kuin taika.

Olen myös nymfomaani, mitÀ en nÀe negatiivisena asiana, mutta negatiivisena asiana nÀen sen, ettÀ minulla ei tee mieli harrastaa seksiÀ jos vastakappale on tyhmÀ. Kunnon seksissÀ tarvitaan muutakin kuin sitÀ, ettÀ osaa nippa nappa pÀÀtellÀ mikÀ palikka kuuluu mihinkin reikÀÀn. Minusta kyllÀ saisi unelmien makuuhuoneen rietastelijan, mutta sillÀ on hintansa - ja rahasta en muuten vÀlitÀ yhtÀÀn. :D

Vierailija
16/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse haluaisin luoda profiilin Tinderiin, tai muille treffisivustoille, esittelisin itseni pÀÀllisin puolin ja kertoisin tarkkaan, mitĂ€ etsin. Esim. etsin rehellistĂ€ parisuhdetta, ei varatuille.  PidĂ€n ruuanlaitosta, leipomisesta ja ulkoilemisesta, en sohvaperunoista. Olen elĂ€inrakas, olen allerginen koirille, en pidĂ€ kÀÀrmeistĂ€, enkĂ€ mistÀÀn Ă¶ttiĂ€isistĂ€. Jne, jne. ....      Oma mielikuvitus on rajana.

Kaikesta syvÀllisemmÀstÀ voin keskustella treffimiehen kanssa sitten kasvotusten.

"etsin rehellistĂ€ parisuhdetta, ei varatuille." 

-- Lol, luuletko ettĂ€ ne epĂ€rehelliset vĂ€littÀÀ sun haluista? Sama kuin kantaisit epĂ€mÀÀrĂ€isellĂ€ alueella kylttiĂ€ "en halua tulla ryöstetyksi". Ihan turhaa ja saattaa vain vetÀÀ nĂ€iden huomion kun vaikutat naiivilta. 

"PidÀn ruuanlaitosta, leipomisesta"

-- Mies olettaa ettĂ€ teet kaikki ruoat hĂ€nelle, nĂ€itĂ€ "tee mulle ruokaa" mieslapsia on PALJON. Laita mieluummin ettĂ€ haluat kokata ja leipoa yhdessĂ€, se karsii laiskimmat. 

"ja ulkoilemisesta, en sohvaperunoista." 

-- Ei miehet vĂ€litĂ€ mistĂ€ pidĂ€t, ne voi esittÀÀ. LisĂ€ksi tĂ€mĂ€n perusteella ne olettaa ettĂ€ sinĂ€ olet laiha ja fit, ja ovat ilkeitĂ€ jos et vastaa fitnessmallia. Laita oikealle vain ne miehet jotka nĂ€yttÀÀ siltĂ€ ettĂ€ urheilevat, ei sitĂ€ tarvitse eikĂ€ kannata kirjoittaa. 

Vierailija
17/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, 5 lasta ja nuorin 17v? Oletko lesta vai muuten vaan teiniĂ€iti? Vai onko "nelikymppinen" oikeasti 49v? 

Lasten lkm on monille deal breaker niiden iĂ€stĂ€ huolimatta, joten sÀÀstĂ€ kaikkien aikaa ja kerro tĂ€mĂ€ heti profiilissa. 

Ps. Onko vielĂ€ tuossa iĂ€ssĂ€ miehen pituus sulle OIKEASTI niin tĂ€rkeĂ€ asia? Kuulostaa epĂ€kypsĂ€ltĂ€, ehkĂ€ kannattaa miettiĂ€ onko sillĂ€ oikeasti vĂ€liĂ€. 

Vierailija
18/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sohvaperunoitakin leipoa.

Vierailija
19/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Löysin yli 40-vuotiaana puolisoni tinderistÀ. SiellÀ on naisille ihan karkkikauppa, saat sen 100 ekaa tykkÀystÀ ekana iltana, vaikka palstan "40v nainen ei kelpaa mihinkÀÀn"-trollit muuta yrittÀÀ laulaa. Ne on noita trad wife naisvihatrolleja jotka yrittÀÀ pelotella nuoret naiset pysymÀÀn suhteissaan.

Kirjoita vaikka "lapset on jo tehty ja aikuisia enkĂ€ enÀÀ etsi pikkulapsiarkea elĂ€mÀÀni". Ja "olen liikunnallinen, toivottavasti sinĂ€kin". "En etsi yhden illan seuraa." 

Jos asut pienellÀ paikkakunnalla/merkittÀvÀssÀ työssÀ niin PRO TIP: osta se premium. Silloin sÀ voit naisena sÀÀtÀÀ niin ettÀ nÀyt vain niille profiileille, keistÀ olet itse ensin tykÀnnyt. Ei pÀÀse koko kylÀn ukkolauma ihmettelemÀÀn ettÀ siellÀ se leski etsii uutta.

Vierailija
20/43 |
07.10.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tinder ja sovelias kuulostaa lÀhes oksymoronilta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kolme kahdeksan