Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmisiä kiehtoo Marimekkossa?

Vierailija
29.07.2025 |

En ymmärrä! Unikkokuvio kaikissa mukeissa ja vaatteissa tai sitten jotain mustavalkoista...

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua ja turvallista, hajuttomalle ja mauttomalle ihmiselle. 

todellakin pänvastoin!

Vierailija
22/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia rättejä enimmäkseen. Massahysteriaa.

Hysteriaa? En nyt kuvailisi että MM ympärillä mitään hysteriaa on :D Tasaisen suosittua ja suomalaisten keskuudessa tasaisen haukuttua vuosikymmenestä toiseen. 

Niinpä, eikö se olekin suomettuneiden tavaramerkki? Haukkuminen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jolla on isot ja erittäin röpelöiset epäsymmetrisesti roikkuvat kurttuiset pildehuulet viehättyy kirkasvärisestä navettatantusta ja hajukin sen mukainen.

Hö-lö-mö!

Vierailija
24/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, Marimekon kankaat eivät ole kauniita eikä tyylikkäitä.

Vierailija
25/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Köpiksestä mekon ja sitä luullaan Mariksi!!!

Vierailija
26/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, Marimekon kankaat eivät ole kauniita eikä tyylikkäitä.

Mutta iloisia on!

Vierailija
27/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kerran lahjaksi Marimekko laukun

En koskaan kehtaisi pitää. Heitin roskiin.

Juu, ihan varmasti heitit roskiin 300 e laukun. Itse olisin myynyt vaikka torissa. 

Vierailija
28/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään joistain sisustuskankaista ja -tekstiileistä, mutta vaatteista en oo niin innostunut. Mielestäni myös ylihinnoiteltua. Yksi kassi on, sain äidiltäni. Ei ole se tavallisin, jossa on tekstilogo. Käytän sitä, jos tarvitsen kaupungille jonkin isomman kassin. Se on ihan kivan näköinen, printti on kullanvärinen.

Vierailija
29/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, ap, mitkä ovat hyviä merkkejä niin kopioidaan sinua heti. 

Vierailija
30/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua pukeutua kuten Espoon viinijuhlilla, täysvalkoisiin halpis-plitkuihin.

Vierailija
31/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kertokaa mullekin mikä ilo on raijata sitä marimekkokassia? Se ei näytä hyvältä, sen varmaan tiedätte itsekin. Ollaanko tässä nostamassa suomea uuteen nousuun, yksi marimekko kassi kerrallaan? Kuvitellaanko että marimekko valmistaa suomessa? Kyllä jo typerimpienkin pitäisi tietää ettei se pidä paikkaansa. Ilmeisesti samanhenkiset, vanhemmat ihmiset tykkää marimekosta? Kai se peittää ylimääräiset rasvat ilmavilla leikkauksillaan?  Vaatteet näyttävät lainapeitteiltä. Jos on olemassa jokin muu syy/idea niin kertokaa!

Hyvä laatu ja kyllä vaan näyttää hyvältä. Aika moni tykkää ja ei tarvitse perustella mitenkään. 

Vierailija
32/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Marimekko. Ollaan niin ylpeitä Marimekosta.

Vierailija
33/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Sä vaan edistät myyntiä. Ihania uutuustuotteita. Rauhassa katson ja teen tilauksen. Pussilakanaa, tyynynpäällistä, mukia ja lautasta. Ihania värejä ja kuvioita.

Vierailija
34/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa jo eläneitä tuotteita, joita ei edes valmisteta Suomessa. Ihmettelen suosiota, joka todennäköisesti perustuu suuriin ikäluokkiin.

No ei perustu ainakaan persaukisiin. Aina tykännyt Marimekosta. Menee suoraan sydämeen.

Vierailija
35/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset graafiset muodot. Näitä on paljon 60-luvun kuoseissa. Ei pelkästään Marimekossa. Joku tykkää ja joku ei. 

Vierailija
36/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti tykkään. Ne näyttää mun silmään kivalta, on hieman ylärajalla hinnan puolesta, mutta kun kestää ja on aina yhtä epämuodikas ( jos tältä palstalta kysyy). Itse sanoisin, että ajaton. Mulla on käytössä mm. lähes 20v vanha hame ja menee hyvin. 

Mua ei myöskään häiritse kulttuuritäti imago. On niitä pahempiakin tässä maailmassa. 

Marimekon kasseista, lakanoista ja astioista tykkään myös. Pöytäliinoina kankaat myös ok. Verhoja en laittaisi, mutta muuten kyllä.

Mulla on myös Artekin pöytä ja hyllyjä. Monen mielestä varmaan jo yrjöosastolla ollaan, mutta koittakaa  kestää! Onneksi tykätään erilaisista asioista.

Vierailija
37/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää mikäli aloittajaa häiritsee kassit.

Vierailija
38/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kassi aloittajalla on?

Vierailija
39/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas ymmärrä miksi sitä pitää vuodesta toiseen ihmetellä kun joku käyttää Marimekon tuotteita. Merkki siinä missä muutkin. Jos et tykkää niin ok. Makunsa kullakin.

Vierailija
40/114 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestojen luottomerkki, kuvittelevat olevansa tyylikkäitä ja haluavat erottua Prisman ryysyistä! Mersu ja Marimekko, varma valinta!!