Pystytkö lähtemään tältä istumalta TUHANSIEN EUROJEN matkalle?
Se on ollu iän mukanaan tuomia mukavia asioita, että matkalle voin lähteä, miten huvittaa. Tonni sinne, toinen tänne. Ei haittaa. Entäs sulle?
M50
Kommentit (87)
Pystyisin, mutta säästän nyt vielä, kun työpaikan tilanne on niin epävarma. Käytän rahaa vain pakolliseen.
En, eikä kiinnostakaan 😄
Töihin lähden kohta nypläämään Pittsiä 😎
Juu, pystyisin taloudellisessa mielessä.
Mutta pää ei anna periksi tuhlailla rahaa impulsiivisiin mielitekoihin.
Onkohan noissa korrelaatio?
Pystyisin, mulla kertyy matkassa yht. 5 tonnia per vuosi. Seuraava loma vasta syksyllä ja nyt rahaa 3 tonnia pelkkään matkusteluun
En. Työnantaja tarvitsee mua täällä kustannuspaikalla tällä hetkellä.
Voin ainakin seuraavat sata kertaa
Käytiin kesälomalla Pariisissa (4 yötä). Lennot maksoi 1800, hotelli neljäksi yöksi 1200. Joten on kai sitten, meni kyllä luottokortilla kaikki.
Juu. Ajallisesti ehkä työt vähän rajottaa, mutta viime vuonna käytiin 15K matkalla Japanissa ja tänä vuonna lähdettiin extempore Pariisiin viikoksi ja vielä on jokin pidempi matka tiedossa. N30
kyllä vaikka muutaman vuoden maailmanympärys matkalle, mutta en halua.Viihdyn kotona,
Vältän kerskakulutusta jota parin päivän piipahtaminen toisessa maassa on överihintaisine asumisineen.
En pysty kesällä. Riittää kun kierrän Suomea, menee kyllä joku tonni dieseliin, auto kuluttaa 12 litraa/100km kun vaunu perässä.
En. Lomat lusittu ja työt alkaa ensiviikolla.
M
No siis peruskuukausipalkasta kyllä jää aina yli sen verran, että pääsee muutaman tonnin matkalle. Onko tämä jotenkin ihmeellistä?
Kyllä voisin. Lomaakin olisi 9 viikkoa jäljellä.
Yleensä reissut maksaa tuhansia euroja.
Kylä, olen lomalla ja rahaa on mutta matkustelu ei kiinnosta.
Pystyn mutta en halua matkustaa mihinkään, ei ole minun juttu.
En ole ajatellut asiaa.
Mutta helmikuussa varattiin loppusyksylle matka joka on jo maksettu, kustansi n.8500€.
Pystyisin, mutten näe sitä järkevänä rahankäyttönä. En siis lähde koskaan 'tuhansien eurojen matkalle', vaan teen Europan sisäisiä reissuja perheen kera tai puolison kanssa kerran-pari vuoteen sesonkiajan ulkopuolella.