Pystytkö lähtemään tältä istumalta TUHANSIEN EUROJEN matkalle?
Se on ollu iän mukanaan tuomia mukavia asioita, että matkalle voin lähteä, miten huvittaa. Tonni sinne, toinen tänne. Ei haittaa. Entäs sulle?
M50
Kommentit (87)
Pystyisin, mutta matkustelu ei enää juurikaan kiinnosta.
Tsih! Treidaan apaut kymppitonnilla päivittäin. Voin matkustaa iha mihi vaan missä nettiyhteys pelaa.
Pystyisin, mutta ei kiinnosta lähteä. Käytän rahojani asioihin, jotka kiinnostaa tai on mulle tärkeitä ja matkustelu ei kuulu niihin.
Aloitus on provo.
Kun suomalaisten ostovoima tuhottiin pysyvästi ahneudella 2020-2025 moni joutuu päivittäin miettimään mihin rahat enää riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo.
Kun suomalaisten ostovoima tuhottiin pysyvästi ahneudella 2020-2025 moni joutuu päivittäin miettimään mihin rahat enää riittävät.
Suomalaisten ostovoima on pitkällä aikavälillä noussut selvästi, ja on noussut notkahduksen jälkeen taas viimeiset kaksi vuotta.
En pysty, enkä haluakaan. Kotimaassakin on nähtävää.
Pystyn ja se on juuri se mistä eniten nautin eli haluan käyttää ylimääräistä rahaa siihen. Muuten elän aika säästäväisesti ja asumiskulut on pienet.
Mistä nämä alanuolet kertovat? Kuka antaa sellaisen?
AP
Pystyisin, mutta nyt ei ehdi, täytyy hoitaa lapsenlapsia.
Kyllä. En koskaan tuhlaisi moiseen älyttömyyteen.
Niin, ja mitä ikääntymisen tuomaan pointtiin aloituksessasi ap tulee, niin olen sinua nuorempi ja myös asuntolaina on jo maksettu.
-19-
Vierailija kirjoitti:
Ja oma elämä jää elämästä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä alanuolet kertovat? Kuka antaa sellaisen?
AP
Ehkä siitä, että aloituksesi on niin typerä, jollakin psykologilla olisi siihen ehkä sinulle sanottavaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Elämättä.
Laita rahaa myös oikeinkirjoitustaitoon.
Pystyn ja parinviikon sisällä lähdenkin, en vielä tiedä minne.
Pystyisin. Keikkatyöläisenä on kuitenkin pakko pitää säästetyt rahat tilillä lainojenmaksua ajatellen - jos tulee tilanne KTK.
Pystyisin. Mutta olen silti juuri leirintäalueella teltalla ja nauttimassa aamukahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sanopa tuo miniälle! Hänen mielestään on mummin velvollisuus hoitaa lapsenlapsia, jotta näiden ei tarvitse mennä hoitoon ennen elokuuta. Tässä meni nyt 2 viikkoa lomasta velvollisuus edellä. Kuulemma lapsenlapset käyvät sitten katsomassa minua hoitokodissa.
Pystyisin, mutta en halua tuhlata vaivalla ansaittuja rahoja noin. Sijoitan kaiken liikenevän rahan ja toivottavasti viiskymppisenä voin lopettaa työnteon kokonaan. Oma elämäni on mielekästä ilman kalliita matkojakin.
N35
En pystyisi. Ei rahat riitä, hyvä kun saan ruoan itselleni muiden kulujen jälkeen.