Pystytkö lähtemään tältä istumalta TUHANSIEN EUROJEN matkalle?
Se on ollu iän mukanaan tuomia mukavia asioita, että matkalle voin lähteä, miten huvittaa. Tonni sinne, toinen tänne. Ei haittaa. Entäs sulle?
M50
Kommentit (87)
Juu en pysty.
Jos olisi ylimääräisiä tonneja, käyttäisin ne ihan muuhun kuin ulkomaan matkoihin, pelkkä ajatuskin tökkii. Minä menisin huonekalukauppaan, pitäisi hankkia uusi hyvä sänky ja nojatuoli. Antaisin rahaa lapselleni joka on tuoreen lapsenlapseni äiti ja jos rahaa jäisi niin vuokramökkeily täällä lähistöllä olisi kiva vielä kesän loppuun jos helteet jatkuu.
mummo53
Helposti. Osakesalkku 300k, ja 18k niistä makaa nordnetissä eikä sijoitettuna vielä millekään. N35.
Pystyisin mutta ei oikein matkustaminen kiinnosta. Olen ollut karibialla ja portugalissa ja italiassa joskus. Nykyään ei kiinnosta matkustelu sillai vaan enemmänkin pyörällä polkeminen pitkiä matkoja. Tänä vuonna poljin norjan tromssosta suomen turkuun. Sellainen erähenkinen reissaaminen kiinnostaa enemmän fillarilla.
no mitteepä luulet kun tilillä vajaa 15 euroa
Tehtiin juuri reissu koko perhe. Jälkeenpäin laskettiin, että kaikkineen matka maksoi 9700 €. Visat oli kuitattu tyhjiksi jo ennen kuin oltiin kotona.
Pysähdyttiin kyllä ihmettelemään tätä hetkeksi. Ollaan eletty lähes 20 vuotta kädestä suuhun, koska kohdalle on osunut vakava sairastuminen ja työkyvyttömyyttä. On kirkkaassa muistissa se että kaupassa pitää miettiä onko varaa jogurttiin.
Ja nyt terveysasiat on paremmassa jamassa, nolemmat työkykyisiä ja työssä, ja saimme noin kalliin matkan maksettua, tuosta vaan. Ei ole päivänselvä asia ja nyt tätä todellakin osaa arvostaa.
Pystyn ja lähdin muutaman kuukauden matkalle.
Olen parhaillaan. 5. reissuviikko menossa