Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko itsellesi kukattoman haudan

Vierailija
23.07.2024 |

Joka kasvaa rikkaruohoa? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukattoman kyllä, mutta ei tietenkään rikkaruohollisen. Kaunis laatoitus jolle voi laittaa kynttilän, kun haiku ja ikävä tulee.

Vierailija
2/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama minkälainen hautani  tulee olemaan. Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua minkäänlaista hautaa! En hautakiveä, muistolaattaa tai mitään muutakaan. Tuhkaus ja pahviuurna. Tuhkat ripotellaan jonnekin, pahviuurna poltetaan. Ne, jotka haluavat minut muistaa, muistavat ilman mitään hautapaikkaakn.

Vierailija
4/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minun haudallani ei tarvitse kenenkään käydä, ihan vaan velvollisuudesta. Olen sanonut sen myös läheisilleni. Myös hautajaiset mahdollisimman pienet. Ja jos ennen kuolemaani sairastun johonkin muistisairauteen, ei tarvitse käydä hoitokodissa katsomassa, en minä silloin siitä enää tajua mitään. Eli nyt kun olen elossa ja tajuissani niin silloin tulkaa mieluummin käymään. 

Vierailija
5/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen kuollut:Minun tuhkat heitetään mereen.En tarvitse  kukkia, en kauniita laatoja,tai isoa hautakiveä.

Vierailija
6/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua minkäänlaista hautaa! En hautakiveä, muistolaattaa tai mitään muutakaan. Tuhkaus ja pahviuurna. Tuhkat ripotellaan jonnekin, pahviuurna poltetaan. Ne, jotka haluavat minut muistaa, muistavat ilman mitään hautapaikkaakn.

Samat sanat :)

Vierailija
7/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat :)

Sama mulla. Ei ole kukaan, joka tulisi haudalle.

Vierailija
8/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että kukat jätetään vaan kauppaan tai luontoon.

Aion kuolla pois pian niin olen pitkään miettinyt näitä.

Ei ole toivoa eikä elämää ja mua ei kiinnosta vaikka mut haudattaisiin pahvilaatikossa.

Täys rahastusta se kuoleminenkin perhana

Vierailija
9/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan haudalleni mieluiten kukkia 🌹🌸🌿🌻🏵🌱🥀💮🌷🌺

Vierailija
10/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäkin on taas yksi asia jossa ei haluamisiani kysellä. Siitä saisi olla jo iloinen, jos päädyn hautaan edes säällisessä ajassa kuoleman jälkeen enkä muumioidu kotiini sen jälkeen kun olen kuolannut eteisen lattialla esim viikon jonkun sairauskohtauksen jälkeen.

Ei minua ole kukaan hautaamassa eikä haudastani myöskään huolehtimassa. Ja aivan sama, ihan tässä eläessä minä niitä läheisiä ihmisiä ja muutenkin sosiaalista elämää olisin kaivannut. En minä niillä enää kuolleena mitään tekisi.

Vierailija
11/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä kasvaa heinää. Mutta ruusut kivoja muuten.

Vierailija
12/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan elää ja sitten kuolla. Ja muut jatkakoot elämäänsä sitten edelleen. 

Vierailija
13/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta! Mistä niitä saa?

Vierailija
14/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä.

Vierailija
15/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä hautaa katsele, joten ihan sama. Ehkä tuhkan voi kuopata/sirottaa jonnekin rakkaaseen paikkaan. 

Vierailija
16/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sitä hautaa katsele, joten ihan sama. Ehkä tuhkan voi kuopata/sirottaa jonnekin rakkaaseen paikkaan. 

Täähän se ois. 

Vierailija
17/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hautaa enkä kiveä vaan tuhkauksen. Kukat nautin kun olen elossa.

Vierailija
18/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, haluan haudalleni mieluiten kukkia 🌹🌸🌿🌻🏵🌱🥀💮🌷🌺

Meinasitko kastella niitä?

Vierailija
19/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕

Vierailija
20/22 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minun haudallani ei tarvitse kenenkään käydä, ihan vaan velvollisuudesta. Olen sanonut sen myös läheisilleni. Myös hautajaiset mahdollisimman pienet. Ja jos ennen kuolemaani sairastun johonkin muistisairauteen, ei tarvitse käydä hoitokodissa katsomassa, en minä silloin siitä enää tajua mitään. Eli nyt kun olen elossa ja tajuissani niin silloin tulkaa mieluummin käymään. 

Muistisairas kyllä aistii, että käymässä on joku rakas. Vaikka ei täysin tunne. 

Järkyttävä asenne sinulla.