Tämä kuumuus v*tuttaa, suututtaa ja ärsyttää
Toivottavasti te auringonpalvojat kärähdätte kunnolla, kun teidän nautinto on muiden kärsimys
Kommentit (96)
Tänään sentään satoi hiukan vettä. Ilma ei tosin viilentynyt yhtään.
Onneksi on mökki! Käyn joka päivä 4 - 6 kertaa uimassa. Välillä yölläkin. Se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään sentään satoi hiukan vettä. Ilma ei tosin viilentynyt yhtään.
Ei viilentynyt ei. Se oli todella lyhyt sade😢
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on mökki! Käyn joka päivä 4 - 6 kertaa uimassa. Välillä yölläkin. Se helpottaa.
Siellähän on kiva olla paarmojen ja itikoitten syötävänä.toivottavasti sinne tulee 50 lämmintä niin saat nauttia oikeen kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä istun Saimaan äärellä kalliolla ja paleltaa!! Joudun koht hakee hupparin 😟
Pyöräilin tänne ja kirosin kun pitää aina polkea ylämäkiä että pääsee rannalle tai tänne kallioille, ja mun päässä ja naamassa tuntu vaa hirvee syke ja tuntu et pää räjähtää ja olin hiestä märkä. Poljen vaikka henki lähtis kun en halua taluttaa pyörää!
Nyt sit on kylmä.
Älä puhu paskaa kusipää täällä itä-suomessä on helvetin kuuma +29 ja koko viikko samaa.yritätkö olla hauska vai miks puhut tollaista paskaa. vai oletko sellanen pelle mikä puhuu pelkkää paskaa.
Idiootti!! Jos mä sanon et mulla on nyt kylmä, niin pidä turpas kii!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilin tänne ja kirosin kun pitää aina polkea ylämäkiä että pääsee rannalle tai tänne kallioille, ja mun päässä ja naamassa tuntu vaa hirvee syke ja tuntu et pää räjähtää ja olin hiestä märkä. Poljen vaikka henki lähtis kun en halua taluttaa pyörää!
Nyt sit on kylmä.
Älä puhu paskaa kusipää täällä itä-suomessä on helvetin kuuma +29 ja koko viikko samaa.yritätkö olla hauska vai miks puhut tollaista paskaa. vai oletko sellanen pelle mikä puhuu pelkkää paskaa.
Eikä täällä ole tällä hetkellä lämpöö ku vaivaset 23 astetta!!!
Toivottavasti hellehullulta menee ilppi rikki eikä saa hyperventiloinniltaan hätäkeskukselle sanottua asunnon osoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 24 ja puolipilvistä eikä 29 täydellä paahteella. Helpottelee jo.
Itä-Suomessa +30 ja aurinkoista, ja samaa ennustettu koko viikoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sit on kylmä.
Taasko vammaisella kusipää pennulla on kylmä.oot jankuttanu jo monta kuukautta et sulla on kylmä. kyllä pitää viirata päässä saatana.
Minä nautin täysillä joka hetkestä!
Olisipa aina tällaista.
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän on kiva keli kun yölläkin pitää käydä uimassa.voi saakeli kui tyhmä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 24 ja puolipilvistä eikä 29 täydellä paahteella. Helpottelee jo.
Itä-Suomessa +30 ja aurinkoista, ja samaa ennustettu koko viikoksi
Jep sama saatanan paska jatkuu.kohta otettava saikkua töistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, kun mulla ei ole kivaa, ei saisi muillakaan olla.
Niinhän se teillä auringonpalvojilla menee. V*ttuilette huolella, kun muut kärsii kuumuudesta
-Ap
Ei meitä häiritse, jos teillä on kivaa. Meitä ei vaan vttujakaan kiinnosta, jos teillä ei ole. Helteet on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin täysillä joka hetkestä!
Olisipa aina tällaista.
Kuole hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, kun mulla ei ole kivaa, ei saisi muillakaan olla.
Niinhän se teillä auringonpalvojilla menee. V*ttuilette huolella, kun muut kärsii kuumuudesta
-Ap
Ei meitä häiritse, jos teillä on kivaa. Meitä ei vaan vttujakaan kiinnosta, jos teillä ei ole. Helteet on ihania.
ONNeksi kuukauden päästä ei tartte tästä paskasta kärsiä yli puoleenvuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hellehullulta menee ilppi rikki eikä saa hyperventiloinniltaan hätäkeskukselle sanottua asunnon osoitetta.
No ei ne korjaajaa sieltä kyl edes lähetä. Eikä hellehullut ole edes niin tyhmiä, että yrittäis. Soitetaan suoraan putkari paikalle korjaamaan se.
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa! 🌞🌞🌞😍😎
Paniko isi lapsena perseeseen vai miks sulla viiraa päässä.
Päivittäinen sää jankutus menossa jälleen.
kyl on neroa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa! 🌞🌞🌞😍😎
Paniko isi lapsena perseeseen vai miks sulla viiraa päässä.
Tosiasia on se, että jos PersKokRKPKD-halitus osaisi hoitaa asiat kaikkien suomalaisten etujen (eikä pelkästään omien etujensa) mukaan, niin ei tarvittaisi oppositiota tai silakoita tai vihervassareita muuta kuin sun päässäsi, jossa näillä on pysyvä asunto ja halvalla vuokralla ovatkin...
Muista jatkossa tulla tänne jo 6:59 ja pinnistele 23:00 saakka, vaikka olisi millainen hyvä sää ulkona, ettei vaan mikään kenenkään vihervassarin kommentti tai satunnainen ylänuoli pääse menemään päivän aikana ohi :DDDDDD
Onhan tämä sentään SINUN palstasi ;D
-winner-
EI !!! me nautitaan helteistä.