Tämä kuumuus v*tuttaa, suututtaa ja ärsyttää
Toivottavasti te auringonpalvojat kärähdätte kunnolla, kun teidän nautinto on muiden kärsimys
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa! 🌞🌞🌞😍😎
Paniko isi lapsena perseeseen vai miks sulla viiraa päässä.
Tosiasia on se, että jos PersKokRKPKD-halitus osaisi hoitaa asiat kaikkien suomalaisten etujen (eikä pelkästään omien etujensa) mukaan, niin ei tarvittaisi oppositiota tai silakoita tai vihervassareita muuta kuin sun päässäsi, jossa näillä on pysyvä asunto ja halvalla vuokralla ovatkin...
Muista jatkossa tulla tänne jo 6:59 ja pinnistele 23:00 saakka, vaikka olisi millainen hyvä sää ulkona, ettei vaan mikään kenenkään vihervassarin kommentti tai satunnainen ylänuoli pääse menemään päivän aikana ohi :DDDDDD
Onhan tämä sentään SINUN palstasi ;D
-winner-
Joo tais panna näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin täysillä joka hetkestä!
Olisipa aina tällaista.
Mikset vaan osta yksisuuntaista lentolippua etelään?
T: ylikuumentunut uhri
Ostan etelästä loma-asunnon kunhan elämäntilanne sen sallii. 5 vuotta, max 10.
Minähän en tuhlaa elämääni täällä pimeydessä.
Suomen kesää taas ei mikään voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin täysillä joka hetkestä!
Olisipa aina tällaista.
Talveksi ostetaan! 🌞🌞🌞😍😎 -eri
Kai helle tekee ihmisistä sellaisia tunteettomia pellejä, jotka ovat sitä mieltä, että empatia on persiistä.
Ja jos joku harmittelee lumisadetta tammikussa vaikka Italiassa ja koulujen sulkemista, niin hän on heikko reppana tällaisen tunteettoman mielestä.
Ihan kuin henkilökohtaisesti kukaan olisi sitä kuumuutta aiheuttanut :D Se nyt on ja kesää eletään siihen sopivin tavoin, ihan kuten sitten talvellakin eletään se kylmyys ja lumituiskut, pakkanen
Voin kuvitella miten jengi raivoo 30 asteisessa kerrostalokopissaan ikäänkuin se olisi helteestä nautiskelijoiden syytä :D Ei muuta kuin biitsille siitä vaan ja ulos nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai helle tekee ihmisistä sellaisia tunteettomia pellejä, jotka ovat sitä mieltä, että empatia on persiistä.
Ja jos joku harmittelee lumisadetta tammikussa vaikka Italiassa ja koulujen sulkemista, niin hän on heikko reppana tällaisen tunteettoman mielestä.
Riippuu ihmisestä, säästä valittaminen on yleensä aika turhaa kun ei sitä muuttaa voi kuitenkaan. EIkö itsellänne ole empatiaa että talvella palelleet ihmiset saavat kerrankin nauttia lämpöä? Tietenkin Suomessa jossa on totuttu koviin talviin yms voi kuulostaa hassulta että parin lumihiutaleen takia koulu kiinni, ei siinä ole kyse empatiasta vaan siitä mihin on totutta. Samaan tapaan italialaiset voivat ihmetellä meidän tapoja syödä spagettia ja saunomista.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella miten jengi raivoo 30 asteisessa kerrostalokopissaan ikäänkuin se olisi helteestä nautiskelijoiden syytä :D Ei muuta kuin biitsille siitä vaan ja ulos nukkumaan.
Mikä pakko siellä asunnossa on homehtua, kyllä sieltä ulos pääsee. Uimaan joka päivä tai kylmä suihku, ikkunat auki yöksi, tuuletin päälle, jäätelöä tai mehujäätä, kylmää juomaa jne, kevyttä ruokaa. Näin minä selvisin +27-+28 asteisessa kämpässä.
Kannattaa myös muistaa että liian kuumaksi lämpiävästä kämpästä voi saada vuokranalennusta jos taltioi todisteet liiasta kuumuudesta tietyltä ajalta, tutkikaa.
Mun oli pakko tulla hotelliin lataamaan akkuja pariksi päiväksi. Perjantaina oli niin hikistä, kuumaa ja oksettavaa, että sain itkupotkuraivarin. En pidä kesästä muutenkaan, mutta kun joutuu asumaan "ekokerrostalossa", jossa ilmastointi ei ole toiminut kunnolla edes ennen kesää niin...
Sama ooon mentaaliaesti ja fyysisesti ihan loppu😮💨
Vierailija kirjoitti:
Mun oli pakko tulla hotelliin lataamaan akkuja pariksi päiväksi. Perjantaina oli niin hikistä, kuumaa ja oksettavaa, että sain itkupotkuraivarin. En pidä kesästä muutenkaan, mutta kun joutuu asumaan "ekokerrostalossa", jossa ilmastointi ei ole toiminut kunnolla edes ennen kesää niin...
Onko siellä hotellihuoneessa ilmalämpöpumppu?
Vierailija kirjoitti:
No mun täytyy tehdä ulkona päivisin fyysistä duunia ja sisällä viilentimen kanssa on viileämpi nukkua. Oon mustikoita kerännyt ja siihen porotukseen päälle vielä ne kaikki inisijät mitkä puree, eikä niihin tehoa mikään. Lenkillekin olis kiva vihdoin päästä taas.
Kun ei me kaikki oikein voida eikä haluta vaan makoilla.
Miksi se on vain ja ainoastaan niin päin väärin että lämmöstä tykkäävien nautinto on kylmästä tykkäävien kärsimys? Me lämmöstä tykkäävät kärsimme 11kk vuodessa siitä kylmyydestä mutta te ette voi myöntää että se teidän nautinto on meidän kärsimystä ja vielä huomattavasti pidempää kärsimystä kuin teidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun täytyy tehdä ulkona päivisin fyysistä duunia ja sisällä viilentimen kanssa on viileämpi nukkua. Oon mustikoita kerännyt ja siihen porotukseen päälle vielä ne kaikki inisijät mitkä puree, eikä niihin tehoa mikään. Lenkillekin olis kiva vihdoin päästä taas.
Kun ei me kaikki oikein voida eikä haluta vaan makoilla.
Ei kaikki tietenkään mutta heinäkuu on yleisin lomakuukausi ja tällä palstalla on samat valittajat päivästä toiseen aamusta iltaan kykenemättömiä tekemään tilanteelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vielä elokuu saadaan nauttia kesästä. Ei lämpö luita riko. Naatitaan!!!
Lämpö ja kuumuus on 2 eri asiaa. Mulle ihanteellinen kesäsää on + 20 - 23 ja aurinkoista. Silloin on kesäisen lämmintä ja ulkoilmassa on kiva olla, mennä ja tehdä. Sellaisia kesäsäitä ei tänä kesänä ole saatu ollenkaan. Ensin satoi 2 kuukautta vettä ja oli kylmä, sitten paukahti suoraan helteet joista nyt ei tunnuta pääsevän eroon. Läkåhdyttåvässä helteessä ei jaksa tehdä mitään ja kyllä siitä on lupa valittaa ihan samoin, kuin kylmästä, sanokaa helle hullut mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin henkilökohtaisesti kukaan olisi sitä kuumuutta aiheuttanut :D Se nyt on ja kesää eletään siihen sopivin tavoin, ihan kuten sitten talvellakin eletään se kylmyys ja lumituiskut, pakkanen
Kyllä kuule ilmastonmuutos ja siitä johtuvat aina vain yleistyvät pitkät ja entistä kuumemmat hellejaksot ja muut sään ääri-ilmiöt, joita monessa maailman kolkassa on viime vuosina nähty ja koettu, on ihmisen aiheuttamaa. Toki sehän on tietenkin selvää, että hellehullut ei mihinkään ilmastonmuutoksiin usko.
Vieläkun nämä suomalaiset talot on tehty silmälläpitäen syksyä ja talvea niin kesäisin peltikatto tekee asunnosta tosi tunkkaisen kuuman🥵