Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kuumuus v*tuttaa, suututtaa ja ärsyttää

Vierailija
28.07.2025 |

Toivottavasti te auringonpalvojat kärähdätte kunnolla, kun teidän nautinto on muiden kärsimys 

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lämmin kuin kylmä😎

Vierailija
2/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se lihavuus teettää. Tekisit asialle jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, kun mulla ei ole kivaa, ei saisi muillakaan olla.

Vierailija
4/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, kun mulla ei ole kivaa, ei saisi muillakaan olla.

Niinhän se teillä auringonpalvojilla menee. V*ttuilette huolella, kun muut kärsii kuumuudesta 

-Ap

Vierailija
5/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä TURPAS kiinni $aatana !!

Vierailija
6/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole edes ollut kuuma. 26 ja pilvistä. Eihän tässä tarkene edes uimaan. 

Vierailija
7/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Yhtä kammottavaa kuin leegio persuja tai mätiä sammakoita :(

Vierailija
8/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosyöpä tai vähintään paha rupsahtaminen odottaa auringonpalvojia, siitäs saatte.

Vierailija
9/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole auringonpalvoja, mutta rakastan lämpöä. Ulkona kuljen paidassa, jossa pitkät hihat ja jalassa kesäiset pitkäpunttiset "lökäpöksyt". Olen iholtani vaalea ja siksi suojaudun. Lippis suojaa kasvoja. Kämmenselät on himpun verran saaneet väriä, siinä kaikki. Vaikka auringonotto ei kuulu mun juttuihin rakastan näitä lämpimiä kelejä varsinkin kun muulloin olen tosi herkkä palelemaan. Talvekelejä inhoan yli kaiken, siksi lähden talvikaudeksi etelän lämpöön.

Vierailija
10/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole auringonpalvoja, mutta rakastan lämpöä. Ulkona kuljen paidassa, jossa pitkät hihat ja jalassa kesäiset pitkäpunttiset "lökäpöksyt". Olen iholtani vaalea ja siksi suojaudun. Lippis suojaa kasvoja. Kämmenselät on himpun verran saaneet väriä, siinä kaikki. Vaikka auringonotto ei kuulu mun juttuihin rakastan näitä lämpimiä kelejä varsinkin kun muulloin olen tosi herkkä palelemaan. Talvekelejä inhoan yli kaiken, siksi lähden talvikaudeksi etelän lämpöön.

Lämpöä 🤣🤣 tää on enemmän kuin lämpöä! 

Vierailija
11/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus jatkuu edelleen ensi viikolla. Ja siinä ei ole mitään hyvää! Ja nää auringon palvojat saanevat ihosyövän aikanaan. Otsonikerros on niin ohentunut. Luontokato kiihtyy.

Vierailija
12/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumuus jatkuu edelleen ensi viikolla. Ja siinä ei ole mitään hyvää! Ja nää auringon palvojat saanevat ihosyövän aikanaan. Otsonikerros on niin ohentunut. Luontokato kiihtyy.

Eiiiiiiiiii!!!!!!

Vierailija
13/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas suututtaa, ärsyttää ja vituttaa.

Vierailija
14/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna taas puistoon ottaa aurinkoo ja olutta. Pikanen visiitti uimarannalle jos jaksaa ottaa kylmälaukun mukaan. Illalla terrassikäynti. On tämä parasta aikaa vuodesta!

Vierailija
15/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 24 ja puolipilvistä eikä 29 täydellä paahteella. Helpottelee jo.

Vierailija
16/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin saatana vinguit koko kesäkuun kun oli niin kylmä. Koeta nyt päättää.

Vierailija
17/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiiiiiiiii!!!!!!

Joo. Just tuli päivitetty ennuste. Helteet jatkuvat myös ensi viikon.. . Voi  vi...

Vierailija
18/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa on jo huomattavasti viileämpää sekä sitä seuraavat kuusi kuukautta.

Vierailija
19/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna taas puistoon ottaa aurinkoo ja olutta. Pikanen visiitti uimarannalle jos jaksaa ottaa kylmälaukun mukaan. Illalla terrassikäynti. On tämä parasta aikaa vuodesta!

Alkoholismi alullaan...tai on jo.

Vierailija
20/96 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiiiiiiiii!!!!!!

Joo. Just tuli päivitetty ennuste. Helteet jatkuvat myös ensi viikon.. . Voi  vi...

Voi perse!!! Jokainen toppi, mekko, paita, pikkari liimautuu kiinni. Yritä tässä vääntää etätöitä. Ilmastointikaan ei auta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi