Tämä kuumuus v*tuttaa, suututtaa ja ärsyttää
Toivottavasti te auringonpalvojat kärähdätte kunnolla, kun teidän nautinto on muiden kärsimys
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
En ole auringonpalvoja, mutta rakastan lämpöä. Ulkona kuljen paidassa, jossa pitkät hihat ja jalassa kesäiset pitkäpunttiset "lökäpöksyt". Olen iholtani vaalea ja siksi suojaudun. Lippis suojaa kasvoja. Kämmenselät on himpun verran saaneet väriä, siinä kaikki. Vaikka auringonotto ei kuulu mun juttuihin rakastan näitä lämpimiä kelejä varsinkin kun muulloin olen tosi herkkä palelemaan. Talvekelejä inhoan yli kaiken, siksi lähden talvikaudeksi etelän lämpöön.
Minäkin haluan säilyttää maailman halutuimman ihonvärin.
Täällä ei taida kukaan käydä töissä....
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla viihtyy vain persut.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin saatana vinguit koko kesäkuun kun oli niin kylmä. Koeta nyt päättää.
🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vielä elokuu saadaan nauttia kesästä. Ei lämpö luita riko. Naatitaan!!!
Kouluissa ja oppilaitoksissa tulee olemaan todella tukalaa ja ankeaa. Kesällä ei ole mitkään ilmanvaihdot ole olleet varmaan edes päällä. Pätsihelveddiin opiskelemaan. Mut nauttikaa!
Vierailija kirjoitti:
Sitä se lihavuus teettää. Tekisit asialle jotain
Palstan kovimpia ja tyhmin jankuttaja olet.
ihmisellä voi olla kuuma ja vituttaa tää hikoilu vaikka on hiton laiha niinkuin poikani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla viihtyy vain persut.
JA sinä kusipää jankuttaja mikä ei ole koskaan töissä ollut päivääkään.
No mutta eihän sille mitään voi, ihan typerää kiukutella ja rähistä muille. Toiset tykkää, toiset ei, sama se on syyssateilla ja talvipakkasillakin.
no tuota ..joo liika on liikaa sitäkin. aiheuttaa ennen aikaista ryppyntymistä melanooma riskejä ja solarium addiktiota. mutta toki jokainen saa tehdä ihan mitä haluaa. itse ei oikein kestä eikä halua ja vaaleaihoisen hyvinkin kanttaa muistaa nämä vaaratekijät. Ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin saatana vinguit koko kesäkuun kun oli niin kylmä. Koeta nyt päättää.
Ja sinä se taidat olla harvinaisen yksinkertainen ihminen; jos sinä ylipäätään edes olet ihminen
Ei lämmin luita riko. Ihanaa olla mökillä, paljon puunvarjoa.
No tässä ollut monta kuukautta aikaa nauttia kylmästä, sateesta ja viileästä. Mutta kun te valittajat istutte sisällä säässä kuin säässä valittamassa säästä.
Mä istun Saimaan äärellä kalliolla ja paleltaa!! Joudun koht hakee hupparin 😟
Pyöräilin tänne ja kirosin kun pitää aina polkea ylämäkiä että pääsee rannalle tai tänne kallioille, ja mun päässä ja naamassa tuntu vaa hirvee syke ja tuntu et pää räjähtää ja olin hiestä märkä. Poljen vaikka henki lähtis kun en halua taluttaa pyörää!
Nyt sit on kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Ei lämmin luita riko. Ihanaa olla mökillä, paljon puunvarjoa.
Joo ei riko luita öh öh öh öh röh röh öh öh.
Juopot tykkää helteistä kun ei oo pelkoa jäätyä kun sammuu puskaan. Laiskat samoin ja sellainen joutoväki viihtyy terasseilla.
Ei kukaan voi mitään säälle. Ei edes ne auringonpalvojat, joten turhaan heitä syyttelet, vaikka ottavatkin ilon irti tästä säästä. Sulla ei olisi silti yhtään parempi olla, vaikka kukaan ei nauttisi tästä lämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mä istun Saimaan äärellä kalliolla ja paleltaa!! Joudun koht hakee hupparin 😟
Pyöräilin tänne ja kirosin kun pitää aina polkea ylämäkiä että pääsee rannalle tai tänne kallioille, ja mun päässä ja naamassa tuntu vaa hirvee syke ja tuntu et pää räjähtää ja olin hiestä märkä. Poljen vaikka henki lähtis kun en halua taluttaa pyörää!
Nyt sit on kylmä.
Älä puhu paskaa kusipää täällä itä-suomessä on helvetin kuuma +29 ja koko viikko samaa.yritätkö olla hauska vai miks puhut tollaista paskaa. vai oletko sellanen pelle mikä puhuu pelkkää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Juopot tykkää helteistä kun ei oo pelkoa jäätyä kun sammuu puskaan. Laiskat samoin ja sellainen joutoväki viihtyy terasseilla.
Ja muutkin tapatyöttömät pellet mitkä ei joudu töitä tekemään.
Muistakaa elektrolyytit helteellä.
Viina ei ole koskaan ollut mulle ongelma. Tykkään juoda ja se parantaa parhaan ajan viettoa. Sulle näköjään on helteet, lämpö ja aurinko ongelma? Kannattaisko mennä lääkäriin?