Onko sulla masennustukka?
Kommentit (32)
Masennustukka on hiustrendi, jossa yhdistyvät sotkuisuus ja pörröisyys katso kuvat - Ilta-Sanomat
Valittaisin siitä, ettei linkkiä ole, mutta linkkiä ei saa enää vaan kopioimalla, joten tässä teille otsikko ja lähde. Googlaile itse.
Kerro nyt jo ap, millainen se on. Urbaani sanakirja ei tunne sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Masennustukka on hiustrendi, jossa yhdistyvät sotkuisuus ja pörröisyys katso kuvat - Ilta-Sanomat
Valittaisin siitä, ettei linkkiä ole, mutta linkkiä ei saa enää vaan kopioimalla, joten tässä teille otsikko ja lähde. Googlaile itse.
Paina CTRL+shift+v jos jostain syystä käytät Edgeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paina CTRL+shift+v jos jostain syystä käytät Edgeä.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011322046.html
Kiitti!
No ei ole hyvä trendi. Ysärin bed hair oli parempi.
Mun tukasta ei oikein saa tuollaista, kun se on niin liukas ja lasimainen. Suoristuu ihan itsekseen
Vierailija kirjoitti:
Kuule en.
Mulla on samanlainen tukka kuin linkin kuvassa Gigi Hadidilla mutta harmi etten muuten näytä lainkaan häneltä.
Tukka on pääasia.
Läiskikäs, hilseilevä kalju, jota yritetään peittää jollain Immo Kuutsa-kannella, on YÖKÖTTÄVÄ.
Vierailija kirjoitti:
On ja naama
Ja koko ruho myös.
Naiset näyttää aina hyvältä. Miehet näyttää paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja naama
Ja koko ruho myös.
T. Jonne-Veeti, läski jo syntyessään
Lyhyt kihara aina kun pommin jäljiltä.
Päänahka ei kestä mömmöjä ja suoristamista.
Joten pipo päässä olen ok.
Muuten masennustukka.
Kas kun lääkäri ei ole kirjottanut diagnoosia hiusten perusteella.
Ajattelin ensin, että onko masennustukka uusi nimitys woke-tukalle. Woke-tukaksi olen sanonut sitä hiustyyliä, jossa hiuksia on värjätty hartaasti jollain kirkuvalla huomiovärillä, mutta edellisestä kerrasta saattaa olla aikaa, joten on mojova juurikasvu ja haalistuneet latvat. Juurien pitää myös jostain syystä näyttää rasvaisilta, kun taas latvat ovat kuin kuivaa heinää. Tämä on ilmeisesti jonkinlainen heimokampaus esim. nuorilla heteronaisilla, jotka seurustelevat miesten kanssa, mutta mies käyttää kynsilakkaa, joten parisuhde on heidän mielestään "queer". Ylipäätään teinitytöillä ja parikymppisillä naisilla, joilla heittää jollain mt-alueella ja he yrittävät käsitellä ongelmaa ripustautumalla trans- ja queer-tyyppiseen ideologiaan ja wokeen elämäntapavasemmistolaisuuteen. Ehkä B-ryhmän tukka olisi parempi nimitys sille tyylille?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt kihara aina kun pommin jäljiltä.
Päänahka ei kestä mömmöjä ja suoristamista.
Joten pipo päässä olen ok.
Muuten masennustukka.
Kas kun lääkäri ei ole kirjottanut diagnoosia hiusten perusteella.
Minulla on ollut koko ikäni. Minulla ovat luonnostaan loivat kiharat, jotka muuttuvat hamppuisen näköisiksi kun kampaan ne. En voi herätä joka aamu kukonlaulun aikaan pesemään hiuksiani ja antaa niiden kuivua omia aikojaan. Ne olisivat kauniit, jos voisi niin tehdä ja antaa niiden olla koskemattomina.
Koska ihmisten ilmoille pitää mennä tukka kammattuna, on lopputulos hamppu ja siis nykyään näköjään trendikäs masennustukka. Ok, nyt en enää ihmettele sitä, miksi terveyskeskuslääkärit yrittävät tarjota minulle joka vaivaan diagnoosiksi masennusta. Minulla oli kova hiivatulehduskierre ja sain vain ehdotuksia alkaa syödä masennuslääkkeitä. Menin yksityiselle gynelle, joka neuvoi minua vaihtamaan hedelmät marjoihin ja pähkinöihin. En syö muuten sokeria missään. Yllätys kyllä, että pääsin hirveästä hiivatulehduskierteestä eroon ilman, että tarjottiin masennuslääkereseptiä.
Tukkani on kyllä sotkuinen ja pörröinen, mutta enemmn tyyliin tuulen tuivertama. Lopputulos on sama viimeistään parissa tunnissa, tein mitä vain.
Millainen? Uusi termi.