Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****HUHTIKUISTEN HUHTIKUU!!!*****

01.04.2007 |

HUHTIHURMUREIDEN TIEDOT:

Syntyneet hurmurit:

5.12.06 Net-ta sai pienen pojan rv 23+2 (klo 14.55, 592g, 32 cm)

Lasketut ajat:

30.3. violet82

19.4. Eikka99

21.4. annme

22.4. kesä1999 ja Possukka

24.4. jepuli

25.4. Blue80

26.4. pimpula2

27.4. Avellana81

28.4. kevyt1

Nimimerkki: annme

Oma ja miehen ikä: 27 ja 28 Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 21.4. Synnytyssairaala:

Taustat: Ehkäisy lopetettu noin vuonna 2000... Ukon kanssa oltu yhdessä jouluna 9 vuotta. Lapsettomuudesta kärsitty vajaa 7 vuotta... Huhtikuussa 2006 ensimmäinen ICSI. Tuoresiirto ->nega, 1.PAS ->kemiallinen raskaus ja nyt 2. PAS -> +.

Nimimerkki: Avellana81

Oma ja miehen ikä: 25 ja 28 Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 27.4. Synnytyssairaala: Hyvinkään aluesairaala

Taustat:Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja lapsia on yritetty yli 3 vuotta. Kohdunulkoinen raskaus toisesta yrityskierrosta, joka jouduttiin leikkaamaan sisäisten verenvuotojen takia. Lääkäri epäili keväällä endometrioosia ja meille tehtiin perustutkimukset silloin. Jatkotutkimuksiin lähete oli jonossa siitä asti.

Nimimerkki: Blue80

Oma ja miehen ikä: 26 ja 28 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 25.4. Synnytyssairaala: KYS

Taustat:Lapsettomuutta takana melkein kolme vuotta. Syynä kunnallisella puolella selittämätön lapsettomuus, yksityiselle siirryttäessä syyksi ilmeni liian ohuet limakalvot ja ekasta inssistä (tuettuna lugeilla rv11 asti) nappasi. Edellisestä suhteesta minulla 8v poika. (yksi km takana).

Nimimerkki: Eikka99

Oma ja miehen ikä: 25 ja 25 Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 19.4. Synnytyssairaala: KYS

Taustat:Lasta yritetty 8/04 lähtien. Hoidoissa oltu reilu vuosi, takana inssi, 2 ivf ja 2 pas:a, nyt hoitotauolla yksityiseltä julkiselle siirryttäessä luomuplussa yllätti.

Nimimerkki: jepuli

Oma ja miehen ikä: 28 ja 28 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 24.4. Synnytyssairaala: TAYS

Taustat:Lapsettomuutta takana vuosia ja mieskin vaihtui matkan varrella. Esikoisemme lähti pelkällä clomikuurilla, kolmannesta kierrosta. Clomipoika syntyi 02/01/05 ja 12kuukautta ehdittiin toivoa pikkukakkosta. Toisesta clomikierrosta (mukana myös menogon ja pregnyl) tämä tärppi nyt sitten tuli.

Nimimerkki: kesä1999

Oma ja miehen ikä: 22 ja 22 Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 22.4. Synnytyssairaala:

Taustat:Opiskelut ovat vielä kesken, toki valmistun jouluksi. Mulla todettiin kans kolme kuukautta sitten lievä PCO. Ja annettiin Terolutit, mutta kapinallisena ajattelin, että en vielä niitä ala... eli ilman mitään lääkkeitä olen nyt raskaana.

Nimimerkki: kevyt1

Oma ja miehen ikä: 39 ja 30 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 28.4. Synnytyssairaala:

Taustat:Yritettiin vuoden verran raskautta tuloksetta kunnes tärppäsi. Tutkimusajat oli varattu sekä kunnalliselle että yksityiselle puolelle. Yksi lapsi meillä jo on tullut luomuna ja ekasta kierrosta nappasi hän. Ihmetys oli siis kovin suuri kun en vuoden yrityksen jälkeen tullut raskaaksi.

Nimimerkki: Net-ta

Oma ja miehen ikä: 26 ja 26 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 1.4. Synnytyssairaala: Keski-Suomen keskussairaala

Taustat:Viime vuoden toukokuussa mentiin naimisiin ja yhdessä on oltu 8 vuotta. Marraskuussa 2005 jätettiin lopullisesti ehkäisy, pillerit jo 8/05. Maaliskuussa PCO-diagnoosi ja toukokuussa saatiin Lugesteronit (ilmeisesti = Terolut) kiertoa tasaamaan/tuomaan. Syyskuulle suunnitteluaika. Periaatteessa kai lasketan ihan luomuksi tämä meidän raskaus.

Nimimerkki: pimpula2

Oma ja miehen ikä: Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 26.4. Synnytyssairaala:

Taustat:Meillä 1 tyttö, joka lähemmäs 3v. eikä olla minkäänlaista ehkäisyä käytetty sen jälkeen, kun tyttö syntyi. Tytön +:ssat tuli tosi nopeasti 3kk pillereiden lopetuksen jälkeen.

Nimimerkki: Possukka

Oma ja miehen ikä: - Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 22.4. Synnytyssairaala: -

Taustat:Vauvaa yritetty elokuusta 2004, 1. ivf helmi-maaliskuussa 2006 -> hcg 104 pp14, meni kesken. Passiin ei päästy, saatiin vain kolme alkiota ja yksi siirrettiin, kaksi pakastettuja oli huonoja eikä selvinneet sulatuksesta. Nyt sitten 2. icsi tuoresiirrosta plussa. Kaksi alkiota siirrettiin.

Nimimerkki: violet82

Oma ja miehen ikä: 24 ja 29 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 30.3. Synnytyssairaala: Tays

Taustat:Ollaan oltu naimisissa 5 vuotta ja meillä siis 8,5kk ikäinen suloinen tyttönen. Vauvaa alettiin toivoa 08/02, minulla pco ja sanottiin että ilman hoitoja ei lasta tule. Hoitona 4xclomifen, 2xclomifen+menogon, 1xIUI -> kaikista negaa. Clomeilla ei saatu edes ovista aikaan. Tulin raskaaksi syksyllä 04, mutta se meni kesken rv7+. Melkein heti sen jälkeen tulin uudelleen raskaaksi ja aloin odottaa meidän tyttöä, joka syntyi 12/05. Synnytyksen jälkeen ehti yhdet menkat tulla ja sitten... +++ Eli meille olisi kaikesta huolimatta tulossa toinen luomuvauva!!

Listasta puuttuvat tiedot:

Synnytyssairaala: annme, kesä1999 ja kevyt1 (jollakin oli tosin muutto vielä edessä)

Synnytyssairaala + oma ja miehen ikä: pimpula2

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon onnea Eikalle rinsessa Nöpönenän syntymän johdosta! Paljon onnea koko perheelle! Oli kyllä lyhyt ponnistusvaihe ja kuulostaa menneen ihan mukavasti synnytys. Onneksi teillä on ollut hyvä opastus imetykseen ja rintojen hoitoon! Kaunis nimi tuo Nella Julia ja sopii hyvin ihanaa nöpönenän nimeä kantaneelle. :)

Tänään onkin laskettuaika mutta ei kyllä tunnu että pois olisi vielä tulossa. Eilen oli neuvolassa paino noussut 2 kg viikossa lähinnä kai turvotuksen takia ja verenpaineet oli niin koholla et piti lähteä sairaalaan tarkastuttaa tilanne. Siellä kaikki oli ok, kohdunsuu sormelle auki ja kanavaa jäljellä 1,5 cm ja ultran mukaan vauvan painoarvio oli 3,9 kg. Käskivät vaan varata neuvola-ajan alkuviikolle et ei kai nekään odota et synnytys olis lähellä. Ei tullu kysyttyäkään ja oli aika vähäpuheinen lääkäri. Mun täytyy mennä sinne viikonloppuna jos tulee kovia päänsärkyjä mut mikä sit on kova päänsärky kun lieviä mulla on ollu ja on jatkunu eilisestä jatkuvana. En ihan turhaan haluais sitä käyntimaksua maksaa jos kaikki on taas ok, mut en haluais ottaa mitään riskejäkään vauvelin terveyden kustannuksella. Täytyy tutkia netistä tietoa tosta raskausmyrkytyksestä ja kysyä asiasta vielä neuvolastakin kun soittelen tänään sitä aikaa sieltä.

G: Meillä on eka tulossa, joten pitkän yrityksen ja endometrioosin takia tarkoituksena on luultavasti yrittää toista lasta pian ekan jälkeen. Kaikki riippuu tietenkin tuleeko synnytyksestä kammoja ja kuinka vaativa vauveli meille tulee. Jos kaikki menee suht ok ja voimia riittää niin mahdollisimman lyhyeksi haluaisin jättää yritystauon tuossa välissä. Kuinkahan pitkää väliä yleensä suositellaan jos kuukautiset kuitenkin alkavat pian imetyksestä huolimatta? Ekat kuukautiset kai piti ainakin mielellään odottaa ennen yrittämisen aloittamista.

Eikka: Mullekin sukulaiset soittelee jo vähän turhan tiuhaan.Tekis mieli laittaa puhelin kiinni. :) Mulle soittelee myös miehen sukulaiset miehen mummoa myöten ja kyselee et onko minkäänlaisia merkkejä ilmassa et vois jo tulla ja ei kuulema päivääkään oo menny pitkään aikaan ettei mielessä olla. Yrittävät aina sinnitellä mahdollisimman pitkään etteivät soittele, mut onneks miespuoliset sukulaiset sentään, myös minun isä, soittelevat enemmän miehelleni. :)

Blue: Joo siskolla on paino lähtenyt ja nyt onneksi antibiootitkin autto tähän toiseen tulehdukseen. Toivottavasti sun ei tarvi mennä sinne huuhteluun enää ennen synnytystä vaan pysyis nenä auki. Kyllä minustakin tuntuu että vasta äskenhän minä pitelin sitä testitikkua tärisevissä käsissä epäuskoisena ja katselin ulran ruudulta kuinka pikkuruinen elämänalku tanssahtelee ja pieni sydän läpättää. Eilen katselin mahaani hymyillen kun vauveli myllersi taas niin mahottomasti. Otin masukuviakin kameran automaattilaukaisun avulla että voin sitten katsella niitä kun masuikävä yllättää. :) Viime yönä näin taas vauvaunta ja olisi kyllä jo ihana saada meidän oma pieni vauveli ihmeteltäväksi.

Jepuli: Onpas mukavasti teillä asiat ja touhua riittää. Sullakin kuulostaa tuo painonpudotus menneen aika vauhdilla et jospa minäkin mahtuisin yhteen mekkoon kesällä... :)

kevyt: Se on kiva tunne kun turvotus helpottaa. :) Mulla on välillä ollu tos helpompia päiviä ja ne kurjemmat päivät ei oo kivoja vaikka mulla ei kovin pahasti turvotuksia oo ollukaan. Kuulosti aika pahalta noi sun vatsanpoltteet. Mullakin on välillä vatsan sisältö pyrkinyt pienempinä määrinä takaisinpäin, mutta muuten ei ole pahemmin närästänyt. Kuulostaa jotenkin tutulta nuo menopelit. :) Tutuilla on alle kouluikäisillä lapsilla jo kaikenmaailman mönkkärit ja Minitkin on jo ajokorttia odottamassa. Heillä tosin on itsellään yli 10 Miniä ja erilaisia offroad-autojakin. Vaimollekin hommasi offroad-auton äitienpäivälahjaksi. :) Voi, syön sokerimunkkejakin ison läjän ja juon paljon simaa sit synnytyksen jälkeen! Vielä yritän malttaa. Olen jo sairaalakassiin pakannut Mars-patukan, Dumleja ja Allsorts-lakuja kun niitä olen himoinnut ja suunnitelmissa on syödä paljon eri herkkujäätelöitäkin sitten kun saa taas herkutella. Mitenkähän mun painon ja mekkohaaveitten vielä käy! :) Toivottavasti teillä parannutaan pian!

Avellana 40+0 :)

Vierailija
42/53 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei Avellana sinäkin vielä täällä käkit :) ajattelin jo että olet mennyt synnyttämään. En muistanutkaan noita sun dieettijuttujasi. Syön sit sunkin puolesta niin ei mene hukkaan..

Noi puhelut on ärsyttäviä! Viime raskaudessa kyllä soiteltiin mullekkin ihan KYLLÄSTYMISEEN saakka. Nyt ei ole kun täti soittanut, mutta sen pitäisikin tulla tänne avuiksi sitten kun aika koittaa.

Aika hauska kysymys: onko ollut mitään oireita... kyllä se on sitten menoa kun on. Ei niitä ennakkovaroituksia etukäteen tule. Olisihan se niin helppoa ilmoitaa sairaalaankin vaikka paria päivää aikaisemmin, että nyt tullaan :)) Niin ne unohtuu vanhemmilta jossain vaiheessa tällaiset omat kokemukset. Ihan kuin eivät ymmärtäisi että kyllä VARMASTI sitten ilmoitellaan. Ja voihan tuosta huomauttaa että ilmoitetaan kyllä aivan varmasti ei tarvitse soitella, kun et ole ainoa kyselijä tms.

Hauskaa viikonloppua!

kevyt 39+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä sitä vaan kykitään. Markkinoilla kävästiin eilen ja kyllä niitä kyselijöitä ja ihmettelijöitä riitti. Eikö vielä, eikö vielä...Hyvää kai ne tarkottaa, vaan kun sitä parikymmentä kertaa peräkkäin saa alusta alottaa,niin..ja kun puoliakaan ei tuntenu ees kyselijöistä. Tämän päivän olenkin pysytellyt kotosalla.

Minäkin olen ottanut masukuvia raskauden edetessä. Voi sit joskus katella. Tuossa aattelin, et kun on tulossa lakkiaiset, jonne mentävä, että mitähän sitä päällesä löytää. Jos vauvakin päättää mennä pari viikko yli, niin sitähän painoo vielä näistä lukemista on jäljellä kiitettävästi sillon.

Toivottavasti Avellana sun oireet ei enää tuosta pahene.

Viikonloppu ois taas edessä. Kiva kun poitsulla on pitkä v-loppu koulusta. Ei olla mitään erikoista suunniteltu. Huomenna synttäri kahveilla käynti mummolassa. Kovasti on mummo toivonut, josko syntyis samalle päivälle. Jos ilma sallii, jatkan leikkimökin maalausta huomenissa.

Et tällasta tällä kertaa.

Blue 40+2

Vierailija
44/53 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ei ole otettu yhtään masukuvaa tässä raskaudessa. Täytyy varmaan ottaa tänään kampaajan jälkeen :))

Avellana: mihin menetkään synnyttämään? Olitko aikonut helsinkiin vai hyvinkäälle? Menen hkiin tietysti, satuttaiskohan samaan aikaan?

k1

Vierailija
45/53 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä moikkaamaan ja kuulumiset kertomaan. Eli eilen alko supistukset tulee voimakkaammin 10 minuutin välein ja yöllä valvoin kivuliaitten supistusten takia useamman tunnin. Supistukset kuitenkin helpotti ja sain nukuttua hyvin aamuun asti. Aamulla supistukset alko tulee taas 10 minuutin välein ja kipeytykin aikalailla. Kolmen jälkeen on kipeitä supistuksia tullu 5 minuutin välein ja neljän aikaan mun mielestä tuli vähän lapsivettäkin pönttöön. Siitä en kyl oo ihan varma. Nyt alkaa olla jo aikasta tukalaa supistusten aikaan ja käskivät sairaalalta rauhaksiin lähteä tulemaan. Ollaan siis menossa Hyvinkäälle ja toivottavasti eivät passittaisi enää takaisin kotio. :) Mieskin on niin toivonu niitä varpajaisia vapulle. :)

Tsemppiä teille muillekin kyselyihin kyllästyneille. Onneksi tänään ei ole tullut puheluita niin on saanut olla rauhassa miehen kanssa. :)

Avellana 40+1

Vierailija
46/53 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avellana81; sinulla taisi sitten olla menoa sairaalaan. Toivottavasti synnytys on ollut hyvä kokemus.

Täällä ollaan jo vkon vanhoja. Eilen ekaa kertaa käytiin pienellä kävelyllä vauvan kanssa, tänään otettiin uusiksi. To oli labrassa käynti, bilirubiini oli tullut roimasti alaspäin, joten sen suhteen ei tule enää mitään kontrolleja. Vauvan värikin on jo normaali, keltaisuus hävinnyt kokonaan.

Hyvin jaksaa pikkunen olla hereillä syöttöjen jälkeen, valvoo 1-4 tunnin pätkiä ja sitten taas nukkuu 2-4 tuntia. Minulla tulee maitoa yli tarpeen, joten joudun pumppaamaan pakkaseen maitoa. Tietty silleen hyvä et voi pumpata ja käydä itse asioilla, tänäänkin kävin kaupassa ja kaupungilla, miehellä oli omat maidot varalla muksulle, ei tarvitse korviketta antaa, vaikka ei sekään pahasta olisi, kerran on korviketta annettu ku olin alku viikosta asioilla.

Minulla oli aluksi käsipumppu, mut sairaalassa kun alko näyttää jo siltä et maitoa tosiaan tulee, käskin miehen käydä vaihtaa sähköpumppuun, onneksi vaihtoivat kun ei ollut enää kuittiakaan tallella. Ei tulisi mitään jos joutuisi käsin pumppailee näinkin useaan.

-Eikka ja Nella 1 vko-

Vierailija
47/53 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avellana81 -Kiva kun jaksoit vielä käydä ennen lähtöä kertomassa kuulumisia. Taitaa jo nyytti tuhista kainalossa.

Eikka99 - Hyvä kun ei enää tarvitse kontrolleissa teidän käydä. Inhottavahan se on kun tökiivät pientä neuloilla. Ja tosi kiva vuoden aika vauvoille, kun pääsee heti ulkoilemaan. Itsekin sitä kovasti odotellen.

Huomenna ois taas neuvola päivä. Ja varmaan ne ens viikolla laittaa sinne yliaikaiskontrolliin. Toivon kyllä käynnistystä mahdoliisimman pian. Onneks edes noita harjotussuppareita on ruvennut olemaan. Turvotus jaloissa on ihan kamalaa. Ihan kipeitä kohtia on. Pitää nyt kuitenkin yrittää viimeisistä hetkistä nauttia.

Nyt ruoan laittoon.

Blue 40+4

Vierailija
48/53 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaavin kans kahden, mies lähti ampumaan. Pienokainen tuhisee omassa sängyssään sikeitä. Meillä on tosihyvin onnistunut vauvan nukuttaminen omassa sängyssä, joskus kun kuulee puheita että vauva ei ala nukkua omassa sängyssä, on kuulemma niin iso pienelle..

Viime yönä huomasimme että pikkunen nukkuu ja nukahtaa paremmin sänkyyn kun jätämme yöksi lampun palamaan, parina iltana pikkunen herännyt unesta ja alkanut kovasti itkeä, nyt tuo jäi pois. Liekkö säikähtänyt edellisinä öinä kun on niin pilkkopimeää. Tai sitten syy on ihan joku toinen ja viime yönä vain tuntui siltä.

Joku puhui painosta ja sen saamisesta pois. Minulla jäi sairaalaan 6 kg ja nyt vko synnytyksestä kiloja on lähtenyt 10. En ole juurikaan vielä liikkunut, syömistä vain vähentänyt. Taitaa tuo imettäminen viedä niin paljon energiaa että toiveissa mahtua uuteen hameeseen ristiäisissä, jos ei niin on tyytyminen johonkin muuhun. Ensi vkolla kai se ois jo papille soitettava ja varattava ristiäispv. Tänään puuhailin taas kutsukorttien parissa. Ostin sinooperista korttipohjat ja tarrat niihin. Kiva runo siihen ja tervetulokutsu, ihan kivat tulee. Meillä vain lähimmät sukulaiset tulee, isovanhemmat ja sisarrukset sekä vanhemmat ja kummit, noin 20 henkeä. Riittämiin siinäkin.

Päivät kuluvat kyllä tosi nopeaan, ei tarvitse paljon kelloa katsella. Hyvä vain. Kotona olo maistuu oikein hyvältä.

-Eikka ja Nella 1 vko ja 1 pv-

Vierailija
49/53 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan Avellanalle, liekö siellä tuhisija kainalossa :o)!!!

Mietin tuossa muuten jokin aika sitten, että vähiin ovat käyneet pinossa palstailijat... Olisi todella mukava kuulla muistakin pinoon ilmoittautuneista jotain. JOTEN HUHUU kaikki ilmoittautuneet, jotka taustalla lueskelette! Kertokaas vähän kuulumisia!

Meillä ollaan päästy aika hyvään rytmiin ja toistaiseksi se toimii moitteetta. Vauva herää aamulla noin 8-8.30 ja ehdin yleensä autella esikoisen pois aamupalalta ja syödä nopsasti oman aamupalan ennen vaavin aamutoimia. Sitten syötän vauvan ja ulos päästään lähtemään noin kymmeneltä. Vauva nukkuu vaunuissa siten, että ehdimme olla ulkona ja syödä lounasta ja esikko menee päiväunille. Sitten herää vaavi ja syö sekä torkkuu/seurustelee mun kanssa jonkun aikaa. Sitten syö ja nukkuu hetken samaan aikaan kuin esikko joten saan vähän itsekin oikaista tai tehdä mitän tykkään. Sit esikko välipalalle ja ulkoillaan, vauva vaunuissa tai sisällä, riippuen vähän tilanteesta. Illalla sitten syöttelen enemmän ja iskä hoitaa esikon ja nukkumaan mennään vauvan kanssa samaan aikaan noin klo 23.00. Sit syö 04-05 aikaan.

Kertokaa muutkin rytmejä sitten kun niitä alkaa olla, niitä on mielenkiintoista vertailla.

Meillä ei pidetä ristiäisiä, mutta nimiäisten ajankohta on päätetty 2.6. Vieraaksi tulee pojalle pyydetyt " haltiakummit" , sukulaisia ja muutama tärkeä ystävä. Sellaiset 20 henkeä suunnilleen.

Mitäs on vappusuunnitelmissa??? Liekö joku laitoksella sopivasti...?

Me istutaan iltaa esikoisen kummipariskunnan kanssa, grillataan, herkutellaan ja juodaan lasit punkkua.

Mukavaa kuunvaihdetta kaikille ja klara vappen!!!

jepuli + poitsut

Vierailija
50/53 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue: jäätiin tänne kahteen pekkaan, kumpikohan on seuraava :))Voiko sitä käynnistystä toivoa? meillä kanssa huomenna neuvola kun viime vko jäi väliin. Poikaa odotin kyllä 41+3 ja sitten tuli itsekseen. Ei kukaan ainakaan silloin käynnistämisestä puhunut.

Olen pessyt villavaatteita kesäsäilöön, mutta nyt alkaa jo väsytää niin etten jaksa kummempia suunnitella. Ehkä tämä vireystila vaihtelee vähän päivittäin.

K1 40+1

Vierailija
51/53 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käväsin. Kaikki muuten ok, mut painoa taas ihan kamalasti! Tällä kertaa lähes 2 kiloa...mutta kun ei paineet ole koholla ja pissa puhdas, niin asia ok...No ei kyllä omasta mielestä. To:na on sitten uus neuvola ja jos maanantaihin mennessä ei ole mitään tapahtunut, niin kello9 äippäpolille. Ja sinne kyllä saavat luvan ottaa! Liikkuminen on yhtä tuskaa. Neuvolan tätikin sanoi, että ei oikein meinaa enää edes saada selvää missä asti pää on. Mut jospa vaikka vapun kunniaks päättäis vaavi ulkoistua... ehkäpä turha toivo!

Mitäs kevyt sulle neuvolassa sanovat?

Minkäslaisia vappusuunnitelmia muilla on? Kotosalla ollaan me. Ei tuota oikein osaa mitään erikoista edes suunnitella tässä vaiheessa.

Palaillaan taas!

Blue 40+5

Vierailija
52/53 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans painoa yäks paljon, samaa luokkaa kuin sulla Blue. Muuten kaikki ok. Ens maanantaiksi seuraava aika ja torstaina sitten kontrolliin jos tätä rataa jatkuu. Liikkuuminen on ollut mulla kanssa tänään ihan tuskaa. Vauvan jalat sojottaa koko ajan kyljessä.

Vappuun munkkeja eipä muuta. Pojalle pitäisi housut ommella.

Hauskaa Vappua kaikille!

K140+2

Vierailija
53/53 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyneet hurmurit:

5.12.06 Net-ta sai pienen pojan rv 23+2 (klo 14.55, 592g, 32 cm)

3.4 Jepulille syntyi pikkuinen poika suunnitellulla sektiolla. Mitat 2730g ja 52cm.

20.4 Eikka99 :lle syntyi Tuuhea tukkainen prinsessa syntyi perjantaina klo 23.42. Painoa 3840 g ja pituutta 50 cm.

HUHTIHURMUREIDEN TIEDOT:

Lasketut ajat:

30.3. violet82

19.4. Eikka99

21.4. annme

22.4. kesä1999 ja Possukka

24.4. jepuli

25.4. Blue80

26.4. pimpula2

27.4. Avellana81

28.4. kevyt1

Nimimerkki: annme

Oma ja miehen ikä: 27 ja 28 Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 21.4. Synnytyssairaala:

Taustat: Ehkäisy lopetettu noin vuonna 2000... Ukon kanssa oltu yhdessä jouluna 9 vuotta. Lapsettomuudesta kärsitty vajaa 7 vuotta... Huhtikuussa 2006 ensimmäinen ICSI. Tuoresiirto ->nega, 1.PAS ->kemiallinen raskaus ja nyt 2. PAS -> +.

Nimimerkki: Avellana81

Oma ja miehen ikä: 25 ja 28 Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 27.4. Synnytyssairaala: Hyvinkään aluesairaala

Taustat:Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja lapsia on yritetty yli 3 vuotta. Kohdunulkoinen raskaus toisesta yrityskierrosta, joka jouduttiin leikkaamaan sisäisten verenvuotojen takia. Lääkäri epäili keväällä endometrioosia ja meille tehtiin perustutkimukset silloin. Jatkotutkimuksiin lähete oli jonossa siitä asti.

Nimimerkki: Blue80

Oma ja miehen ikä: 26 ja 28 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 25.4. Synnytyssairaala: KYS

Taustat:Lapsettomuutta takana melkein kolme vuotta. Syynä kunnallisella puolella selittämätön lapsettomuus, yksityiselle siirryttäessä syyksi ilmeni liian ohuet limakalvot ja ekasta inssistä (tuettuna lugeilla rv11 asti) nappasi. Edellisestä suhteesta minulla 8v poika. (yksi km takana).

Nimimerkki: Eikka99

Oma ja miehen ikä: 25 ja 25 Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 19.4. Synnytyssairaala: KYS

Taustat:Lasta yritetty 8/04 lähtien. Hoidoissa oltu reilu vuosi, takana inssi, 2 ivf ja 2 pas:a, nyt hoitotauolla yksityiseltä julkiselle siirryttäessä luomuplussa yllätti.

Nimimerkki: jepuli

Oma ja miehen ikä: 28 ja 28 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 24.4. Synnytyssairaala: TAYS

Taustat:Lapsettomuutta takana vuosia ja mieskin vaihtui matkan varrella. Esikoisemme lähti pelkällä clomikuurilla, kolmannesta kierrosta. Clomipoika syntyi 02/01/05 ja 12kuukautta ehdittiin toivoa pikkukakkosta. Toisesta clomikierrosta (mukana myös menogon ja pregnyl) tämä tärppi nyt sitten tuli.

Nimimerkki: kesä1999

Oma ja miehen ikä: 22 ja 22 Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 22.4. Synnytyssairaala:

Taustat:Opiskelut ovat vielä kesken, toki valmistun jouluksi. Mulla todettiin kans kolme kuukautta sitten lievä PCO. Ja annettiin Terolutit, mutta kapinallisena ajattelin, että en vielä niitä ala... eli ilman mitään lääkkeitä olen nyt raskaana.

Nimimerkki: kevyt1

Oma ja miehen ikä: 39 ja 30 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 28.4. Synnytyssairaala:

Taustat:Yritettiin vuoden verran raskautta tuloksetta kunnes tärppäsi. Tutkimusajat oli varattu sekä kunnalliselle että yksityiselle puolelle. Yksi lapsi meillä jo on tullut luomuna ja ekasta kierrosta nappasi hän. Ihmetys oli siis kovin suuri kun en vuoden yrityksen jälkeen tullut raskaaksi.

Nimimerkki: Net-ta

Oma ja miehen ikä: 26 ja 26 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 1.4. Synnytyssairaala: Keski-Suomen keskussairaala

Taustat:Viime vuoden toukokuussa mentiin naimisiin ja yhdessä on oltu 8 vuotta. Marraskuussa 2005 jätettiin lopullisesti ehkäisy, pillerit jo 8/05. Maaliskuussa PCO-diagnoosi ja toukokuussa saatiin Lugesteronit (ilmeisesti = Terolut) kiertoa tasaamaan/tuomaan. Syyskuulle suunnitteluaika. Periaatteessa kai lasketan ihan luomuksi tämä meidän raskaus.

Nimimerkki: pimpula2

Oma ja miehen ikä: Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 26.4. Synnytyssairaala:

Taustat:Meillä 1 tyttö, joka lähemmäs 3v. eikä olla minkäänlaista ehkäisyä käytetty sen jälkeen, kun tyttö syntyi. Tytön +:ssat tuli tosi nopeasti 3kk pillereiden lopetuksen jälkeen.

Nimimerkki: Possukka

Oma ja miehen ikä: - Lasten lukumäärä: 0

Laskettu aika: 22.4. Synnytyssairaala: -

Taustat:Vauvaa yritetty elokuusta 2004, 1. ivf helmi-maaliskuussa 2006 -> hcg 104 pp14, meni kesken. Passiin ei päästy, saatiin vain kolme alkiota ja yksi siirrettiin, kaksi pakastettuja oli huonoja eikä selvinneet sulatuksesta. Nyt sitten 2. icsi tuoresiirrosta plussa. Kaksi alkiota siirrettiin.

Nimimerkki: violet82

Oma ja miehen ikä: 24 ja 29 Lasten lukumäärä: 1

Laskettu aika: 30.3. Synnytyssairaala: Tays

Taustat:Ollaan oltu naimisissa 5 vuotta ja meillä siis 8,5kk ikäinen suloinen tyttönen. Vauvaa alettiin toivoa 08/02, minulla pco ja sanottiin että ilman hoitoja ei lasta tule. Hoitona 4xclomifen, 2xclomifen+menogon, 1xIUI -> kaikista negaa. Clomeilla ei saatu edes ovista aikaan. Tulin raskaaksi syksyllä 04, mutta se meni kesken rv7+. Melkein heti sen jälkeen tulin uudelleen raskaaksi ja aloin odottaa meidän tyttöä, joka syntyi 12/05. Synnytyksen jälkeen ehti yhdet menkat tulla ja sitten... +++ Eli meille olisi kaikesta huolimatta tulossa toinen luomuvauva!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan