Istut koko päivän sisällä helteen takia. Onko se sinusta ihanaa vai hirveää?
Kommentit (49)
Kesäkuussa kävelin keskimäärin 12 000 askelta päivässä. Helteen aikana askelia on tullut keskimäärin alle 3000 per päivä. Ei ihme, että kuumien valtioiden kansalaisista merkittävä osa on lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa kävelin keskimäärin 12 000 askelta päivässä. Helteen aikana askelia on tullut keskimäärin alle 3000 per päivä. Ei ihme, että kuumien valtioiden kansalaisista merkittävä osa on lihavia.
Teen joka päivä tunnin kävelylenkin olipa sää mikä hyvänsä. Nyt helteellä lähden lenkille vasta kuuden jälkeen illalla kun pahin kuumuus jo helpottaa.
Lenkkini tein jopa toissa talvena kun pakkasta oli himpun verran alle -40. Olen pysynyt samassa painossa koko elämäni.
Ei tällä alueella ole paikkoja mihin mennä muutenkaan, paitsi lenkille tai kauppaan, jonka voi tehdä viileään aikaan. Ok-talo alueella niillä on ehkä ranta tuolla kauempana. Bussiin ja muuhun ei ole rahaa aina, sillä pääsisi keskustaan tai markettiin, harjulle, kauemmas. Mutta tuskin kuumalla kannattaa.
Menettelee. Kävin aamulla 1,5 kävelyllä, kun siellä pystyi vielä olemaan.
Nämä helteen palvojat ovat patologisia valehtelijoita. Jos he nauttisivat kuumuudesta, heillä ei olisi ilmastointia
Epänormaalia linnottautua tuuletinten äärelle. Kyllä ulkona joku varjo oleskelu paikka löytyy.
En todellakaan istu!!!
Olen nauttinut ulkonaolosta joka päivä 07-22 täällä missä lämmintä on 28-37. Joudun kökkimään sisällä aina kun olen Suomessa joten nyt en tuhlaa sekuntiakaan sisälläoloon
Vierailija kirjoitti:
Olen kävellyt nyt joka päivä 8000-12000 askelta, lämpöä tänäänkin 34. Täällä etelässä kyllä 80-90v:t vetää silti minusta ohi. Hoikkia rimpuloita.
Lihavimpia ovat 50-60v ukot autoissaan. Tuskin johtuu kuumuudesta
Vierailija kirjoitti:
Nämä helteen palvojat ovat patologisia valehtelijoita. Jos he nauttisivat kuumuudesta, heillä ei olisi ilmastointia
No ei meillä olekaan Suomessa! Ikinä emme ole tarvinneet jäähdytystä
Ap. Miksi jatkuvasti teet näitä paska aloituksia.... täältä kohta kaikki kaikkoaa.
en istu sisällä , mutta ajoittain käyn viilentymässä sisällä kuitenkin, on 21 asteen mukava lämpötila. Hokasin muuten , että pihalla voi käydä viilentelemässä ilpin edessä, puhaltaa mukavan viileetä sekin, ainakin se tuntuu viileältä. vink vink
Ei tämä eroa oikeastaan mitenkään siitä, että istun kokona talvella pakkasen takia. Nyt ei sentään tarvitse palella.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mulla olekaan! Ihan luomukeinoin pitää pärjätä.
Minulla on vielä hiukan krapula joten olisin muutenkin olut tänään koko päivän sisällä. Kuumuus ottaa kuitenkin päähän krapulan lisäksi. Hikoiluttaa ja väsyttää. Onneksi on sentään tuuletin vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon isompi osa väestöstä lihavia kuin vaikkapa Espanjassa, Portugalissa, Thaimaassa, Australiassa tai Intiassa.
Sekä että. Ihanaa että on viileämpää kuin ulkona ja hirveää, koska joutuu olemaan sisällä.