Istut koko päivän sisällä helteen takia. Onko se sinusta ihanaa vai hirveää?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan istu!!!
Olen nauttinut ulkonaolosta joka päivä 07-22 täällä missä lämmintä on 28-37. Joudun kökkimään sisällä aina kun olen Suomessa joten nyt en tuhlaa sekuntiakaan sisälläoloon
Olen 100% varma, että sinulla on jokin sairaus.
Kyllä, useampikin joita kylmyys, sade, tuuli ja matalapaine pahentaa Suomessa.
Etelässä nuorennun 20v, olen terve, liikkuvainen ja kivuton. Tänään kävellyt jo 2km ylämäkeä torille ja painavan kantamuksen kanssa takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa kävelin keskimäärin 12 000 askelta päivässä. Helteen aikana askelia on tullut keskimäärin alle 3000 per päivä. Ei ihme, että kuumien valtioiden kansalaisista merkittävä osa on lihavia.
Olen kävellyt nyt joka päivä 8000-12000 askelta, lämpöä tänäänkin 34. Täällä etelässä kyllä 80-90v:t vetää silti minusta ohi. Hoikkia rimpuloita.
Lihavimpia ovat 50-60v ukot autoissaan. Tuskin johtuu kuumuudesta
höpöti höpöti
Tervetuloa Italiaan, täällä ihan normaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa kävelin keskimäärin 12 000 askelta päivässä. Helteen aikana askelia on tullut keskimäärin alle 3000 per päivä. Ei ihme, että kuumien valtioiden kansalaisista merkittävä osa on lihavia.
No tuota tuskin, mutta laiskoja ja veteliä.
Kerro tuo noille ukoille jotka kiveävät parhaillaan yhden naapurin pihaa... 07 aloittivat ja tauko 13-14, sitten jatkuu klo 18 saakka. Vasta kun päivälämpö varjossa nousee tuonne 37-38 asteeseen työministeriö kieltää ulkotyöt klo 12 jälkeen.
No en todellakaan istu sisällä. Hereilläoloajasta 90 % olen ulkona, kävelen, käyn uimassa, treenaan "ulkokuntosalilla", meen uudelleen uimaan. Käyn toki syömässävälillä ja sitten taas liikkeelle. Ei tulisi mieleenkään kököttää sisällä näillä säillä, varsinkin kun satun rakastamaan näitä kesäisiä kelejä. Talveksi lähdenkin lämpimään ja nautiskelen kun on lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epänormaalia linnottautua tuuletinten äärelle. Kyllä ulkona joku varjo oleskelu paikka löytyy.
Miksi pitää väkisin mennä ulos jos siellä ei kuitenkaan aio tehdä mitään?
Talvella ei pysty edes hengittää ja jokainen askel voi olla viimeinen.
Helpompi on sanoa, että suomalaiset ovat Euroopan lihavin kansa. Jotakuinkin samaan yltää britit, romania ja ehkä joku muu pikku maa.
Ruotsissa on lähes samanlainen ruoka ja väestöraakenne ja siellä on 10 prosenttia vähemmän lihavia??