Miksi K-kaupoissa on vain -30% alennuksia?
Joskus harvoin on -50%. Ei kukaan osta noita tuotteita kun S-marketeista saa -60% iltaisin.
Kommentit (17)
Tämän kylän k-supermarketissa on -60% ilta-ale. K-kaupolla ei ole yhteistä ilta-alea vaan kauppiaat päättää ilta-alennuksesta itse.
Aika usein on -50%. Ja vielä ihan aamusta, eli ei tarvitse iltamyöhään mennä niin kuin vihreän kortin kaupoissa.
Riippuu ihan kauppiaista. Olen Baronalla tehnyt monessa K-Kaupassa töitä, osassa vanhentuvat menevät heti 50% alennukseen ettei tule hävikkiä.
Toiset kauppiaat eivät ikinä alenna mitään muuta kuin paistopistetuotteita, muut ruuat heitetään kauppiaan määräyksestä roskiin sen sijaan että ne myytäisiin 50-60% alennuksella. Eli jos ei mene kalliilla kaupaksi, kukaan ei saa syödä sitä.
En ymmärrä kauppiaan logiikkaa, eikä se ole parempi saada edes puolet tuotteen hinnasta takaisin kassaan kuin 0%?
Meidän K-kaupassa on 50% aamusta iltaan.
Tarkoittaa ahnetta kauppiasta. En menisi kauppaan, jossa on noin huonoja alennuksia.
Meillä lähimmässä K-kaupassa on tullut kauppiaan vaihtumisen jälkeen typerä tapa laittaa vanhentuvat leivät isoon paperipussiin (siis monta erilaista leipäpakettia) ja hinnaksi esim. 5 euroa. Mieluummin ostaisin jonkun TIETYN, yksittäisen leipäpaketin pois alta. Varsinkin, kun elän yksin enkä voi syödä kaikenlaisia leipiä.
Nopeat jalat tai isot hameet antaa sadan prosentin alennuksen.
Meilläkin paltamon k-marketissa aika heikosti kunnon tarjouksia, vaikka epäilemättä voisi olla aihetta laputtaa esim -50% tuotteita. Joskus näkee -30% mutta se ei oo vaan tarpeeksi, siltä usein tuntuu. Noh, voihan sitä tavaraa roskiinkin heittää.
Ja kunhan k-kauppa vaihtaa myymäläpaikkaansa niin ehkä vaihdan minäkin s-marketin asiakkaaksi...
Meillä on S marketissa vain -30% tarjouksia
Mun lähi K-supermarketissa on kans vaan noita -30% ja varsinkin leivissä aika vähän kun ne on just tuon verran kalliimpia kun viereisessä S-marketissa, ja enemmänkin. Joku reissumies ässässä 55 senttiä ja K-supermarketissa 89senttiä, ei edes tuo alelappu taida riittää tasaamaan hintoja. Ja S-marketis aleleivät aina -50%.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein on -50%. Ja vielä ihan aamusta, eli ei tarvitse iltamyöhään mennä niin kuin vihreän kortin kaupoissa.
Mitä sönkötät, S-kauppojen -50% on kyllä koko päivän, se ilta-ale on -60%, mitä ei ole missään k kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, kaikissa S-ryhmän kaupoissa on esim. leivät aina -50%, sitä ei mikään yksittäinen myymäläpäällikkö voi muuttaa, eikä päättää.
Tuossa se tärkein ero K- ja S-ketjuissa on. S on kommunistinen. Siellä yksi pieru päättää että tämä tuote korvataan nyt toisella tuotteella eikä mikään määrä asiakkaiden toivomuksia tuo sitä takaisin valikoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan kauppiaista. Olen Baronalla tehnyt monessa K-Kaupassa töitä, osassa vanhentuvat menevät heti 50% alennukseen ettei tule hävikkiä.
Toiset kauppiaat eivät ikinä alenna mitään muuta kuin paistopistetuotteita, muut ruuat heitetään kauppiaan määräyksestä roskiin sen sijaan että ne myytäisiin 50-60% alennuksella. Eli jos ei mene kalliilla kaupaksi, kukaan ei saa syödä sitä.En ymmärrä kauppiaan logiikkaa, eikä se ole parempi saada edes puolet tuotteen hinnasta takaisin kassaan kuin 0%?
Inte är det väl någon som tror att det är köpmannen som betalar för svinnet? Det problemet är för länge sedan påfört leverantörerna. Finns det för lite, blir det böter, finns det för mycket, sker samma sak. Butiken tar absolut inget ansvar. Trots det är en produkts väg från disken (dit leverantören förde den) till automatkassan (dit kunden förde den och betalade inköpet) dyrare än alla andra delar sammanlagt före det.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, kaikissa S-ryhmän kaupoissa on esim. leivät aina -50%, sitä ei mikään yksittäinen myymäläpäällikkö voi muuttaa, eikä päättää.
Meidän S marketissa ei ole ikinä mikään ollut -50% alennuksessa. Olen siellä monta vuotta käynyt lähes päivittäin eikä ole ollut. -30% lihoja on nytkin pakkasessa. Enkä minä tässä ala valehdella että jotain -50% alennuksia olisi ollut, kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meidän K-kaupassa on 50% aamusta iltaan.
meidän k-kaupassa on 120% muiden kauppojen hinnoista
Etkö ole tietoinen että K-kauppiaat ovat ahneimpia ja k-kaupoissa muutenkin kalleimmat hinnat.