Täydellinen karsintakysymys deittailussa: mikä kirja sinulla on kesken?
Jos ei ole kirjaa kesken, ei jatkoon. Jos on kesken, jatkoon. Tällä saa helposti karsittua tyhmemmät naiset. -m
Kommentit (80)
Kiva kuulla! Minulla on kesken Morning Glory Milking Farm. 😊
Mä haluaisin tietää myös juoksuvauhdin, huonot tulokset on helppo karsia
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole kuitenkaan väliä mikä kirja?
Ei, kun tarkoituksena karsia rankalla kädellä tyhmimmät.
Sama juttu miesten kanssa. Ja silläkin on väliä mikä kirja on kyseessä. Jos lukee jotain sontaa, niin luiskaan vaan.
N
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla! Minulla on kesken Morning Glory Milking Farm. 😊
<3
Siis jos lukee yhden kirjan 2 vuodessa on "fiksu"? Ei sillä, että muuttuisi fiksuksi vaikka lukisi kirjan viikossa.
Haittaakse, jos sama kirja ollut kesken 5 vuotta?
Entä jos ei ole kesken, kun luin juuri yhden loppuun enkä seuraavaa ole ehtinyt aloittaa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu miesten kanssa. Ja silläkin on väliä mikä kirja on kyseessä. Jos lukee jotain sontaa, niin luiskaan vaan.
N
No se on sitten hienosäätöä, mutta lukeminen ylipäätään kertoo paljon. Nykyään. ap
Älä kehtaa. Yksi kirja ollut kesken varmaan 20 vuotta. Mitä positiivista sinä tästä muka pystyt päättelemään?
Parempi kysymys olisi, että milloin luit viimeksi kirjan ja mikä kirja se oli ja mitä ajattelit siitä.
Vierailija kirjoitti:
N
Nopeiten luiskaan lähtee jokainen, joka lukee jotain sotasontaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
No se on sitten hienosäätöä, mutta lukeminen ylipäätään kertoo paljon. Nykyään. ap
No tämä kyllä kertoo sinusta jonkin verran. Eli kunhan lukee vaikka lukisi pelkkää Sophie Kinsellaa?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole kesken, kun luin juuri yhden loppuun enkä seuraavaa ole ehtinyt aloittaa vielä?
Mun mielestä on kyllä jo epäilyttävää jos ei ole kuin yksi kirja kerrallaan meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta tällaiset karsintakysymykset, joilla on tarkoitus luokitella massoja, kannattaa pitää yksinkertaisina. ap
Aika huono kysymys. Ei satunnainen kirja kerro henkilöstä yhtään mitään olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kysymys olisi, että milloin luit viimeksi kirjan ja mikä kirja se oli ja mitä ajattelit siitä.
Ja ehkä vielä parempi milloin luit viimeksi hyvän kirjan ja miksi se oli mielestäsi hyvä.
Mutta ei se lukeminen ihmisestä tosiaan sen fiksumpaa tee - tässä kuussa olen lukenut 3 kirjaa ja edellisen taisin lukea n. 2 vuotta sitten. En ole nyt sen fiksumpi kuin kesäkuussakaan.
Eli ei ole kuitenkaan väliä mikä kirja?