Täydellinen karsintakysymys deittailussa: mikä kirja sinulla on kesken?
Jos ei ole kirjaa kesken, ei jatkoon. Jos on kesken, jatkoon. Tällä saa helposti karsittua tyhmemmät naiset. -m
Kommentit (80)
Olet ihan oikeassa. Onneksi mun mies lukee kirjoja.
Yleensäkin kaikki kyselijät dettailussa vaihtoon.
Suomalaiset naiset kyllä pääsääntöisesti lukevat kirjallisuutta, että sikäli minusta huono katsinakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeämpää minusta on se, montako kirjaa on kirjahyllyssä.
Jos 1 juokse
Eksällä oli kirjoja, mutta myöhemmin paljastui että oli saanut niitä äidiltään lahjaksi eikä yhtäkään ollut avattu 😂. Yhdestä valehteli lukeneensa sen, myöhemmin kun ei jaksanut enää esittää sitä ihmistä jolla minut hurmasi paljasti vahingossa ettei ole sitä(kään) oikeasti lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos lukee yhden kirjan 2 vuodessa on "fiksu"? Ei sillä, että muuttuisi fiksuksi vaikka lukisi kirjan viikossa.
Aivan varmasti fiksuuntuu, jos lukee kirjan viikossa. Olettaen tietysti, että ei lue mitään roskaa.
Sain juuri eilen kirjan loppuun ja miesystäväni tietää, mikä se on. Aloittaja voi jatkaa ihan itsekseen, kuten tähänkin mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kaikki kyselijät dettailussa vaihtoon.
Jännä vettä olet sinkku!
Vierailija kirjoitti:
Älä kehtaa. Yksi kirja ollut kesken varmaan 20 vuotta. Mitä positiivista sinä tästä muka pystyt päättelemään?
Tällaiset asiat selviävät sitten jatkokysymyksissä. Otsikon kysymyksellä karsitaan rankalla kädellä tyhmimpien massa. ap
Luen Li Anderssonin muistelmia, 2080 vuoden loppupuolella ilmestynyt painos vegaanisella persunnahkakannella, hän on täyttänyt juuri 100 vuotta ja saanut Nobelin rauhanpalkinnon.
Hän on muuten ilmeisesti aloittanut kesälomansa ja olen vieläkin erittäin tyytyväinen hänen toimintaansa.
Hyviä lomia hänelle
Tällä hetkellä kesken on väitöskirja
Deittiapit toimivat ainoastaan silloin jos kummatkin osaavat olla aktiivisia viestitteleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos lukee yhden kirjan 2 vuodessa on "fiksu"? Ei sillä, että muuttuisi fiksuksi vaikka lukisi kirjan viikossa.
Tai elämässään aloittanut yhden ja sekin on jäänyt kesken?
Mulla ollut raamattu kesken 20 vuotta.
Minä kysyin aina, onko kirjoittanut pitkän matikan.
Koska moni valehteli, kysyin jatkokysymyksen, jonka vain pitkän matikan lukeneet tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kesken on väitöskirja
Ohis, mutta aina välillä on julkisessa keskustelussa jokin väitöskirja, esim. tänä keväänä Penni Pietilän väitöskirja joka käsitteli nuorten äidinkielentaitoa ammattikoulussa, ja niitä on ihan mielenkiintoista lukea vaikkeivät ns. omaa alaa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu miesten kanssa. Ja silläkin on väliä mikä kirja on kyseessä. Jos lukee jotain sontaa, niin luiskaan vaan.
N
No se on sitten hienosäätöä, mutta lukeminen ylipäätään kertoo paljon. Nykyään. ap
No tämä kyllä kertoo sinusta jonkin verran. Eli kunhan lukee vaikka lukisi pelkkää Sophie Kinsellaa?
Tämä on ensimmäinen karsintakysymys, jolla saadaan paljon epäsopivia karsittua kerralla. Tässä vaiheessa mikä tahansa lukeminen on valintaetu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole kuitenkaan väliä mikä kirja?
Ei, kun tarkoituksena karsia rankalla kädellä tyhmimmät.
Kuulostat itse tyhmältä, kun kirjalla ei ole väliä.
voi teitä. mitähän tälläisella kysymyksellä saatte selville. paitsi jos vastaajan vastaus miellyttää, varmaankin samanlaiset 'kultturellit' arvot.
terveisin: todella paljon lukenut
Tärkeämpää minusta on se, montako kirjaa on kirjahyllyssä.
Jos 1 juokse